06.07.2017

Podsumowanie miesiąca: czerwiec



























Hej, hej! Kolejny miesiąc za nami, więc witam Was w lipcu. :) Zapraszam na bardzo owocne i zaczytane podsumowanie czerwca, a na końcu ogłoszę Wam pewną niesamowitą wiadomość! Zaglądajcie! :)

Co napisałam w czerwcu?

W czerwcu napisałam jedenaście postów, a siedem z nich było recenzjami.

Jak przedstawiają się statystyki?
  • Instagram: 1 326 (+38)
  • Facebook: 1918 (+96)
  • Obserwacje na blogu: 414 (+11) / Google+: 76 (+1)
  • Wyświetlenia: ponad 151 500

Ile książek przeczytałam w czerwcu?


  1. "Dwór mgieł i furii" - Sarah J. Maas, 768 stron, recenzja niebawem
  2. "Początek wszystkiego" - Robyn Schneider, 320 stron, recenzja na blogu
  3. "Debiutant" - SJ Hooks, 272 strony, recenzja na blogu
  4. "Prokurator" - Paulina Świst, 320 stron, recenzja na blogu
  5. "Lato Eden" - Liz Flanagan, 312 stron, recenzja niebawem
  6. "Rogue" - Katy Evans, 400 stron, recenzja niebawem
  7. "Jutro będziemy szczęśliwi" - Anna Dąbrowska, 340 stron, recenzja niebawem
  8. "Bez ciebie" - Kate Eberlen, 496 stron, recenzja na blogu
  9. "Bez szans" - Mia Sheridan, 338 stron, 9/10
  10. "Światło, które utraciliśmy" - Jill Santopolo, 352 strony, recenzja niebawem

Tak, po raz drugi w tym roku udało mi się przeczytać dziesięć książek i jestem z tego wyniku bardzo zadowolona! Osiem książek widzicie na zdjęciu, a dwie pozostałe ("Rogue" oraz "Jutro będziemy szczęśliwi") czytałam jako ebooki i wkrótce będę miała egzemplarze papierowe. :) 

Liczba przeczytanych stron: 3 918, co daje około 130 stron dziennie.
Liczba przeczytanych egzemplarzy recenzenckich: 9
Najlepsza książka czerwca: "Dwór mgieł i furii" Sarah J. Maas oraz "Rogue" Katy Evans
Najgorsza książka czerwca: "Bez ciebie" Kate Eberlen


Piosenka czerwca...


Taaak, piosenka mojego MISTRZA zdecydowanie zdobyła czerwiec, a wiecie dlaczego? Bo tak po prostu otworzyłam sobie przedpremierowego ebooka "Rogue" Katy Evans, a tam, w playliście do książki, na pierwszym miejscu...
AAAAAAAAAA! 
Tak, "Waiting for superman" mojego ukochanego zespołu! No to słuchałam sobie tej piosenki przy czytaniu i podczas wielu innych codziennych czynności. :) 
TAKI MISTRZ JEST TYLKO JEDEN! 


WYJĄTKOWE WYDARZENIE LIPCA...
Kochani, od jakiegoś czasu nie dodawałam w podsumowaniu planów na następny miesiąc, ale dziś chciałabym Wam napisać o czymś, co wpłynie na resztę mojego życia.
Nie wiem, jak z czytaniem książek będzie wyglądał mój lipiec, bo aktualnie odliczam dni do Najważniejszego Dnia w Moim Życiu. 















Z radością pragnę Was poinformować, że 21 lipca 2017 roku wychodzę za mąż! Zmieni się mój stan cywilny, nazwisko i całe życie. Trzymajcie kciuki, żebym nie dała się zjeść nerwom i poprawnie wypowiedziała przysięgę w kościele. :) 


A jak wypadł Wasz czerwiec? :) Dajcie znać! 

9 komentarzy:

  1. Łooo, zazdroszczę! Oczywiście gratuluję i mam nadzieję, że trafiłaś w dychę z mężczyzną swojego życia, no i życzę Ci dużo, dużo, dużo książek (no dobra, szczęscia też, ale skoro życzę Ci dużo książek, to znaczy, że dużo szczęścia xD) :D
    Pozdrawiam ciepło! :)
    Kasia z Recenzje Kasi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Statystyki i liczba przeczytanych książek godne pozazdroszczenia :D Życzę Ci wszystkiego, co najlepsze na nowej drodze życia i polecam kieliszeczek nalewki przed całą ceremonią:D (potwierdzone info, wszystkie moje ciotki mi to doradzają, choć mnie ślub czeka dopiero za rok:D)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny wynik :) A ślubu z całego serca gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zamążpójścia ;) u mnie minął właśnie rok - nawet nie wiem kiedy!
    Niestety, moje wyniki z czerwca były sporo słabsze niż Twoje - od studiów jakoś ciężko mi dobić do 10 książek miesięcznie :( Ale mam nadzieję nadrobić w tym miesiącu.

    Pozdrawiam serdecznie - i obserwuję,]
    Ewelina z "Gry w Bibliotece"

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyników książkowych i życzę wszystkiego najlepszego w Tym Ważnym Dniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Naprawdę sporo udało Ci się przeczytać - gratuluję i oczywiście Tobie i Twojemu wybrankowi życzę jak największej pomyślności na Nowej Drodze Życia!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. O, widzę, że przeczytałaś "Lato Eden". Jestem ciekawa twojej opini:) Również ostatnio miałam okazję się z tym zapoznać. Niestety, nie przypadła mi ona do gustu tak, jak na to liczyłam. Jestem nią trochę rozczarowana. Jeśli jesteś ciekawa co mi w niej przeszkadzało, zapraszam na mojego bloga, na którym jest już jej recenzja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze podziwiam blogerów, którzy robią podsumowania, ja zawsze w połowie miesiąca orientuję się, że już za późno na podsumowanie wcześniejszego :D Świetny stosik, dużo ciekawych książek :)

    OdpowiedzUsuń