08.07.2017

Book Haul #25



Hej! W czerwcu poczytałam, ale też wzbogaciłam się o kilkanaście nowych, przepysznych tytułów! Wiadomo, że wszyscy Książkoholicy uwielbiają posty ze stosikami książkowymi, więc nie przedłużając, zapraszam Was na dwudziestu piąty BOOK HAUL! :) 


  1. "Prokurator" Paulina Świst - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Akurat;
  2. "Raki pustelniki" Anne B. Ragde - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Smak Słowa;
  3. "W ogniu namiętności" Sylvia Day - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Akurat;
  4. "MMA Fighter. Szansa" Vi Keeland - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Kobiecego;
  5. "Miłość. Wydanie drugie poprawione" Anna Gratkowska - egzemplarz finalny od wydawnictwa Replika;
  6. "Początek wszystkiego" Robyn Schneider - egzemplarz finalny od wydawnictwa Moondrive;
  7. "Kiedy odszedłeś" Jojo Moyes - książka z wymiany na Instagramie;
  8. "Tysiąc pocałunków" Tillie Cole - książka z wymiany na Instagramie;
  9. "Co, jeśli..." Rebecca Donovan - książka z wymiany na Instagramie;
  10. "Bez szans" Mia Sheridan - książka zakupiona na nieprzeczytane.pl;
  11. "Pieśń Jutra" Samantha Shannon - książka zakupiona na nieprzeczytane.pl;
  12. "Franco" Kim Holden - książka zakupiona na nieprzeczytane.pl;
  13. "Światło, które utraciliśmy" Jill Santopolo - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Otwarte;
  14. "Juiceman" Andrew Cooper - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Buchmann;
  15. "Dziewczyna na miesiąc: lipiec-sierpień-wrzesień" Audrey Carlan - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Edipresse.

Wspaniała piętnastka moich nowych, przepysznych i pachnących książek! 

Podsumowując... Otrzymałam od wydawnictw siedem egzemplarzy recenzenckich, dwa egzemplarze finalne książek, trzy książki zdobyłam dzięki wymianie na Instagramie, a trzy książki kupiłam sobie sama. :)

A jakie książki dołączyły do Waszych domowych biblioteczek w ostatnim czasie? :) 

17 komentarzy:

  1. Ja kupiłam "Ponad wszystko" i czeka już na mnie na półce :)
    Z twoich książek czytałam "Kiedy odszedłeś" i akurat na tej pozycji się zawiodłam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele ciekawych tytułów! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły zestaw. Niestety żadnej z tych książek nie znam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale stosisko! Podkradłabym kilka lektur :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj sporo, sporo tego! :D
    Ja ostatnio miałam zakupowo-książkowy post, zatem tylko to, co już naprawdę niezbędne: zaledwie dwie, może trzy książki.. :D

    NaD okładkę - dawne LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szansa Vi Keeland już za mną. Przyjemny lektura, o wiele lepsza od pierwszej części. Niektóre książki ze stosiku kojarzę, a niektórych bym palcem nie tknęła (jak na przykład książki Kim Holden) :P

    Pozdrawiam, Ola z Kulturalnej Areny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na regale czeka zbyt wiele książek, więc na jakiś czas powstrzymuję się od zakupów nowych :) z tego stosiku czytałam jedynie "Kiedy odszedłeś".
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Dość dużo tego! :) Ja z chęcią przygarnęłabym "Franco", fakt, że nie mam jeszcze "Gusa". Zabrałabym Ci też "Prokurator", bo jestem ciekawa tej książki ^^
    "Początek wszystkiego" i "Tysiąc pocałunków" też mam zamiar przeczytać!":)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę "Tysiąca pocałunków", baaardzo chcę przeczytać tę książkę :)
    "Początek wszystkiego" już za mną i cóż, trochę mnie rozczarował :/

    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyna na miesiąc - już jest trzeci tom? A ja zatrymałam się na pierwszym... dalej jest lepiej czy gorzej?

    OdpowiedzUsuń
  11. O rety, ile nowych książków! :) Nie pamiętam, kiedy ostatnio tyle perełek wpadło do mojej biblioteczki domowej. Ale jestem szczęśliwy, bo w tamtym miesiącu dostałem portret podwójny Beksińskich Grzebałkowskiej i tak mnie ta biografia porwała, że uznaję ją za najlepszą, jaką dotychczas przeczytałem. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam tylko "Kiedy odszedłeś", które bardzo lubię ;) Owszem, Jojo Moyes mogła sobie spokojnie darować kontynuację historii Lou, ale ta książka jakoś tak do mnie przemówiła, może dlatego, że wpadła mi w ręce we właściwym momencie :)
    Piękny stos! <3
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O "Prokuratorze" czytałam przeróżne opinie, dlatego bardzo mnie ta książka ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam podsumowania! Ciekawy zbiór

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo dobra Ci się zebrało ;) "Bez szans" oraz "Tysiąc pocałunków" są świetne. Ta druga jest wyjątkowym wyciskaczem łez. "Światło, które utraciliśmy" na pewno kiedyś przeczytam :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ah, ile cudownych książek! Aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ochotę na cztery książki z powyższych. :D "Początek wszystkiego" było dość średnie. ;/
    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń