05.06.2017

Podsumowanie miesiąca: maj



Maj już za nami... Szok, jak ten czas leci! Lipiec zbliża się wielkimi krokami i w tym roku to będzie miesiąc przełomowy w moim życiu - niebawem Wam zdradzę dlaczego. :) Nie poczytałam za wiele, ale nie mogę narzekać. Na blogu za to panował ogromny ruch! Jesteście ciekawi? Zapraszam na podsumowanie maja! :)

Co napisałam w maju?

W maju napisałam dziewięć postów, a pięć z nich było recenzjami.


Jak przedstawiają się statystyki?
  • Instagram: 1288 (+15)
  • Facebook: 1822 (+33)
  • Obserwacje na blogu: 403 (+5) / Google+: 75 (+19)
  • Wyświetlenia: ponad 143 800

Ile książek przeczytałam w maju?























  1. "Promyczek" Kim Holden, 592 strony, 8/10
  2. "Gus" Kim Holden, 504 strony, 8/10
  3. "Do zobaczenia nigdy" Eric Lindstrom, 334 strony, recenzja na blogu
  4. "Dwór cierni i róż" Sarah J. Maas, 528 stron, recenzja niebawem
  5. "Zapisane w wodzie" Paula Hawkins, 366 stron, recenzja na blogu

W maju przeczytałam pięć książek i wynik ten średnio mnie zadowala, bo planowałam, że będzie lepiej.

Liczba przeczytanych stron: 2.324 strony, co daje około 74 strony dziennie.
Liczba przeczytanych egzemplarzy recenzenckich: 3.
Najlepsza książka maja: "Dwór cierni i róż" Sarah J. Maas
Najgorsza książka maja: "Do zobaczenia nigdy" Eric Lindstrom


Piosenka maja...

W ubiegłym miesiącu rządziła studyjna wersja piosenki DNCE feat. Nicki Minaj "Kissing Strangers". W maju bezustannie słuchałam "Kissing Strangers" w cudownej, genialnej, wspaniałej wersji Mariachi! Joe Jonas jest moją dawną-obecną miłością!




A jak wypadł Wasz maj? :) Dużo przeczytaliście? :) Dajcie znać. ;)

4 komentarze:

  1. Ja uważam, że to bardzo dobry wynik. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięć książek to naprawdę dobry wynik. A piosenka nie w moim guście. Na dłuższą metę ten wokal by mnie męczył.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę Ci bardziej zaczytanego czerwca!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Twojego stosiku czytałam tylko "Promyczka", ale mam ochotę na "Gusa". Zaczytanego czerwca życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie piosenka niestety nie przekonała. Z Twojego stosu czytałam jedynie "Dwór cierni i róż" i niestety nie przekonał mnie on do siebie. Gratuluję czytelniczych wyników i życzę zaczytanego czerwca!

    OdpowiedzUsuń