07.06.2017

Book Haul #23 & #24































Hej, hej! Dziś znów coś, co wszyscy lubią najbardziej, czyli BOOK HAUL! Tym razem znów z dwóch miesięcy, bo tak się złożyło, że z kwietnia nie miałam Wam wiele do pokazania. Dotarło do mnie zaledwie sześć książek, ale za to w maju... Tak, to było spore szaleństwo!
Jesteście ciekawi? Zapraszam na duży BOOK HAUL kwietniowo-majowy. :)
I pomyśleć, że nie kupiłam z tego stosu ani jednej książki...


  1. "Zranieni" H. M. Ward - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Editio Red;
  2. "Aced" K. Bromberg - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Editio Red;
  3. "Dziewczyna na miesiąc: styczeń-luty-marzec"
  4. "Dziewczyna na miesiąc: kwiecień-maj-czerwiec" Audrey Carlan - egzemplarze recenzenckie od wydawnictwa Edipress;
  5. "Kluczowy świadek" J. L. Horst - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Smak Słowa;
  6. "W rytmie passady" Anna Dąbrowska - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Zysk i S-ka;
  7. "Pierwszy dotyk" Laurelin Paige - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Kobiecego;
  8. "Ziemia kłamstw" Anne B. Ragde - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Smak Słowa;
  9. "Jesteś moją obsesją" Federico Moccia - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa MUZA SA;
  10. "Klątwa przeznaczenia" Monika Magoska-Suchar i Sylwia Dubielecka - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Novae Res;
  11. "Tysiąc pięter" Katherine McGee - egzemplarz finalny od wydawnictwa Moondrive;
  12. "Do zobaczenia nigdy" Eric Lindstrom - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa YA!;
  13. "Dwór cierni i róż"
  14. "Dwór mgieł i furii"
  15. "Królowa cieni"
  16. "Imberium burz" Sarah J. Maas - egzemplarze recenzenckie od wydawnictwa Uroboros;
  17. "Lato Eden" Liz Flanagan - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa IUVI;
  18. "Czerwona królowa"
  19. "Szklany miecz"
  20. "Królewska klatka" Victoria Aveyard - egzemplarze recenzenckie od wydawnictwa Moondrive;
  21. "Zapisane w wodzie" Paula Hawkins - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Świat Książki;
  22. "Jadłonomia" Marta Dymek - prezent na Dzień Dziecka od mamy;
  23. "Bez ciebie" Kate Eberlen - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Harper Collins Polska;
  24. "Debiutant" SJ Hooks - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Harper Collins Polska;
  25. "Polska odwraca oczy" Justyna Kopińska - prezent od narzeczonego.

Tak, Kochani. Dwadzieścia pięć nowych książek zasiliło moją domową biblioteczkę w kwietniu i maju. Ogromne pokłady lektur, ale przyznajcie sami, prezentują się pięknie!
Z racji tego, że jestem obecnie ZAWALONA egzemplarzami recenzenckimi, to w każdej (dosłownie każdej!) wolnej chwili siedzę i czytam, żeby się odkopać. ;) 



A jakie książki dołączyły do Waszych biblioteczek w ostatnim czasie? :) 

8 komentarzy:

  1. Niezła kupka książek, ale to chyba jest największa wada współprac recenzenckich: zawalenie czytaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ale przecież nikt nas nie zmusza do brania egzemplarzy recenzenckich. ;-)

      Usuń
    2. Dokładnie. :) Nikt mnie nie zmuszał. :) Teraz przynajmniej mam co czytać i o czym pisać na blogu. :)

      Usuń
  2. Ale zaszalałaś! :) Mam największą ochotę na "Polska odwraca oczy", "Czerwoną królową" oraz "Tysiąc pięter". Przyjemnej lektury i szybkiego odkopania się! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O szalona 😄
    Czytaj "Lato Eden", jest naprawdę dobre :)
    Do mnie teraz zaczęło napływać trochę recenzenckich egzemplarzy - mam w domu 4 i już zaczynam lekko panikować, że zaraz pod nimi zniknę, choć gdy zobaczyłam Twoje stosisko... Zdecydowanie się uspokoiłam 😄
    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo polecam Polska odwraca oczy, mocna i dająca do myślenia książka. Sama czaję się na "Zapisane w wodzie" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentuje! Aż trudno oderwać wzrok od tego stosu :) Zazdroszczę "Tysiąca pięter". Fabularnie bardzo kusi mnie ta książka, dlatego na pewno kiedyś ją przeczytam :) "Imperium burz" czeka w czytniku i chciałabym napisać, że przeczytam ją w czerwcu lub w lipcu, ale nie wiem czy się uda. Ta objętość mnie odstrasza. Chociaż pewnie i tak będzie się dobrze i błyskawicznie czytało, bo w końcu to Maas :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadej nie kupiłaś? Podziwiam :) Ja zawsze się skuszę, ale będę z tym walczyć,
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń