26.05.2017

[TOP 10] Autorzy, których książki mogę czytać w "ciemno"
































Hej! W mojej ostatniej TOP-ce było dość kontrowersyjnie, bo napisałam o autorkach, których fenomenu nie rozumiem. Dziś będzie pozytywnie, bo przedstawię Wam dziesięciu autorów, których książki mogę czytać w ciemno! Tak wiecie: bez czytania opisu, bez zobaczenia okładki! Jesteście ciekawi? Zapraszam! :) 


Kolejność nie ma znaczenia! 



Alek Rogoziński

Nie mogło w tym zestawieniu zabraknąć autora, który niejednokrotnie rozbawił mnie do łez! Czytałam wszystkie wydane do tej pory książki Alka Rogozińskiego i każda była dobra, bardzo dobra, a nawet świetna! Autor z powieści na powieść pnie się w górę, więc ja z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy... wszystkiego! 



Adrian Bednarek

Autor tak inteligentny, jak główny bohater jego książek. Mrok, brutalność, szczegółowość opisów, a przede wszystkim umiejętność stworzenia seryjnego mordercy, którego... można polubić... To wszystko i znacznie więcej sprawiło, że jestem przekonana o niemożliwym do wyparcia potencjale autora i czekam z niecierpliwością na każdą kolejną powieść spod ręki Adriana Bednarka! 


Amy Harmon

Prawo Mojżesza i Pieśń Dawida bardzo mi się spodobały, ale dopiero Making faces w pełni uświadomiło mi, jak niebywale zdolną pisarką jest Amy Harmon. Ta kobieta pograła sobie z moimi emocjami, jak nikt przed nią. Stworzyła pierwszą książkę mojego życia, więc niemożliwym jest, żebym odpuściła sobie każdą kolejną spod jej pióra. 



Sharon Bolton

Stokrotka w kajdanach okazała się niebanalnym i przełomowym odkryciem! Ten thriller zmiażdżył mnie totalnie! Dzięki historii zawartej na kartach tej powieści poznałam kunszt i siłę talentu Sharon Bolton. Moja lista "must read" natychmiast wzbogaciła się o wszystkie książki tej autorki, które do tej pory wydane zostały w Polsce. Tych emocji nie da się zapomnieć!


Joanna Opiat-Bojarska

Dla mnie Królową Polskiego Kryminału jest właśnie Joanna Opiat-Bojarska. Całkowicie zdobyła moje serce swoją serią o Burzy i Młodym, a dzięki temu zyskała we mnie wierną czytelniczkę, która postawiła sobie za punkt honoru, że jak najszybciej nadrobi wszystkie książki swojej Mistrzyni i z niecierpliwością będzie wyczekiwać kolejnych tytułów! 



Samantha Shannon

Ta autorka ma niewypowiedzianą wyobraźnię! Zdobyła moje serce serią "Czas Żniw". Z bijącym sercem wyczekiwać będę kolejnych tomów, a jeśli Shannon będzie publikować coś dalej (na co mam wielką nadzieję), to przeczytam wszystko! Nawet jeśli to będzie erotyk! 


Mia Sheridan

Stinger był dobry. Bez słów było dobre. Bez winy całkowicie mną zawładnęło i sprawiło, że bez reszty zakochałam się w tej historii! Mia Sheridan zafundowała mi taki zastrzyk uzależnienia, że jestem ukierunkowana na czytanie każdej książki, jaką tylko napisze i jaka tylko zostanie u nas wydana! 


Carina Bartsch

Pamiętam doskonale, jak na moich pierwszych Targach Książki w Krakowie, gdy mój narzeczony kupował mi oba tomy autorstwa Cariny Bartsch, pani z wydawnictwa Media Rodzina powiedziała nam, że zupełnie nie spodziewali się tak ogromnego zainteresowania tą duologią! Książki odleżały swoje na półce, ale gdy się w końcu za nie zabrałam... Kolejna uzależniająca autorka, kolejna uzależniająca historia! 


Natalia Sońska

Nie mogę uwierzyć, że ta autorka jest moją rówieśniczką. Niesamowity talent, ogromna wrażliwość i umiejętność tworzenia przecudownych, niebanalnych powieści obyczajowych, które wkradają się do serca i już go nie opuszczają. Dwie książki Natalii rozkochały mnie w sobie, jeszcze dwie (jak na razie) czekają, żeby mnie rozkochać! 


Anna Dąbrowska

Nakarmię cię miłością było pięknym i namiętnym odkryciem. W rytmie passady rozwaliło mnie emocjonalnie i sprawiło, że odnalazłam drugą książkę mojego życia. Cokolwiek Ania napisze - czy to erotyk, czy romans, horror albo thriller - jedno jest pewne: ja to przeczytam! Przeczytam wszystko, co zostanie opatrzone nazwiskiem tej niesamowitej autorki! Rzucę wszystko, żeby tylko móc zagłębić się w kolejnej historii od Anny Dąbrowskiej! Będę kolekcjonować każdą kolejną powieść, żeby wreszcie kiedyś móc szczycić się półką przeznaczoną tylko dla historii od tej jednej, absolutnie wyjątkowej polskiej pisarki! 


BONUS! 


Sarah J. Maas

Ten post byłby niepełny, gdybym nie dodała autorki, która jest moim najnowszym odkryciem! Znana i uwielbiana na całym świecie Sarah J. Maas zdobyła oficjalnie także moje serce! Jak ta kobieta potrafi grać na emocjach! Jak potrafi budować napięcie i rozwalać emocjonalnie - odpowiedzi na te pytania znają tylko osoby, które czytały jakąkolwiek książkę tej autorki! Ja wiem jedno: mam sporo Maas do nadrobienia! 



A jakich autorów Wy uwielbiacie tak bardzo, że możecie czytać ich książki w "ciemno"? :) 

19 komentarzy:

  1. Nie mogło zabraknąć Anny Dąbrowskiej! <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę czytać w ciemno Piskorskiego, Grzędowicza, Pilipiuka, Ćwieka, Kossakowską - i sporą ilość innych pisarzy :) Nawet, jeśli nie będę uwielbiać ich książki to wiem, że uznam przynajmniej ją za fajną lekturkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. O ile wiem, Shannon ma zamiar wydać niedługo kolejną serię, tym razem coś związanego ze smokami. Ja nie mogę się doczekać! "Czas Żniw", pomijając wątek miłosny, bardzo mi się spodobał, więc i tę serię na pewno będę kontynuować.
    A po książki Alka Rogozińskiego na pewno niedługo sięgnę, "Jak cię zabić, kochanie?" czeka nawet na mojej półce. Jak będę miała ochotę na coś humorystycznego, to już wiem, co przeczytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się odnośnie Amy Harmon. Ponadto dopisałabym jeszcze Gabrielę Gargaś, która tworzy piękne i wzruszające historie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam takich autorów: Przybyłek, Rudnicka, Kordel, Pratchett, Grzędowicz, Christie, Hendel.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę,ze mamy podobne upodobania.To też moi ulubieni autorzy.😀😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę,ze mamy podobne upodobania.To też moi ulubieni autorzy.😀😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Oprócz Sarah J. Maas nie kojarzę żadnego z wymienionych autorów, ale to może dlatego, że gustuję w innych gatunkach. Niemniej jednak "Dwór cierni i róż" czeka już na swoją kolej do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Juz zapisałam do przeczytania książkę Sharon Bolton, czytałam jej "Karuzelę Samobójczyń" i bardzo mi się podobała! A przy książkach Rogozińskiego też śmieję się na głos! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mia Sheridan i Amy Harmon to także w moim przypadku dwie autorki, których książki mogę czytać w ciemno. Żadna mnie jeszcze nie zawiodła. :)
    Do autorów, których książki mogę kupować bez zastanowienia, należy na pewno Colleen Hoover. Uwielbiam jej powieści. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sarah J. Maas teraz właśnie niszczy mój umysł i łamie serce Dworami <3 Nie wiem, jak dotrwam do polskiego wydania trzeciej części... Ale mam już Szklany tron prawie w komplecie i w czerwcu planuję się na niego rzucić, więc może jakoś to będzie :D Ostatnio kupiłam Pieśń Dawida i trochę żałuję, że nie wzięłam też Making faces, ale trudno, przynajmniej będzie pretekst, żeby znów zrobić książkowe zakupy :P Ja w ciemno sięgam po Colleen Hoover i Jodi Picoult i w tym momencie nie przypominam sobie po kogo jeszcze ;D Ale widzę, że mam sporo autorów do nadrobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja w ciemno lubię Kinga, Christie, także każdego autora, którego nazwisko brzmi po rosyjsku :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie takimi autorami są Sarah J. Maas i Remigiusz Mróz <3

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  14. Shannon i Harmon też uwielbiam i chętnie sięgnę po wszystko, co napiszą. Reszty autorów z zestawienia nie znam. Za to dopisałabym Kossakowską. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O ja dużo jest takich... Z tych co ty wymieniłaś to Sheridan, Bartsch, Sońska i Dąbrowska. Poza tym Przybyłek, Mirek, Kordel, Czykierda - Grabowska, Lngas- Łoniewska, Gargaś, Cherry, Holden, Kennedy, Hoover, Glines, Armentrout, Riordan, West, Wilczyńska, Wala... Pewnie jeszcze o kilku zapomniałam...

    OdpowiedzUsuń
  16. W ciemno ta ja mogę brać książki Sarah J. Maas, Kim Holden i Colleen Hoover <3

    zabookowanyswiatpauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ania Sakowicz i Magdalena Witkiewicz, zdecydowanie :)
    a z zagranicznych - G. Musso
    poza tym - uwielbiam Mrożka i Pratchetta

    OdpowiedzUsuń
  18. W takim razie muszę sięgnąć po "Making faces", ponieważ poprzednie książki Amy Harmon naprawdę przypadły mi do gustu
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Ola z pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń