5/02/2017

Podsumowanie miesiąca: kwiecień


Hej, hej! Kolejny miesiąc za nami, więc pora krzyknąć: witajcie w maju! Dziś zapraszam Was na kwietniowe podsumowanie czytelniczo-blogowe. Pogoda nie dopisywała (i w sumie nadal nie dopisuje), ale trochę poczytałam, a na blogu i Facebooku trochę się działo. Jesteście ciekawi? :) 

Co napisałam w kwietniu?

W kwietniu napisałam pięć postów, a trzy z nich były recenzjami.

Jak przedstawiają się statystyki?
  • Instagram: 1273 (+46)
  • Facebook: 1789 (+162)
  • Obserwacje na blogu: 398 (+70) / Google+: 56 (+7)
  • Wyświetlenia: ponad 130 200

Ile książek przeczytałam w kwietniu?



  1. "Najdłuższa noc" - M. Bukowski i M. Dancewicz, 382 stron, recenzja niebawem
  2. "Zranieni" - H. M. Ward, 204 strony, recenzja na blogu
  3. "Zakon Mimów" - Samantha Shannon, 544 strony, 9/10
  4. "Widzę cię" - Irene Cao, 302 strony, 6/10
  5. "Dziewczyna na miesiąc: styczeń-luty-marzec" - Audrey Carlan, 420 stron, recenzja niebawem
  6. "Dziewczyna na miesiąc: kwiecień-maj-czerwiec" - Audrey Carlan, 436 stron, recenzja niebawem
  7. "Kluczowy świadek" - Jørn Lier Horst, 336 stron, recenzja niebawem
  8. "W rytmie passady" - Anna Dąbrowska, 392 strony, recenzja niebawem

W kwietniu, podobnie jak w marcu, przeczytałam osiem książek. Jestem zadowolona z wyniku, bo sądziłam, że będzie gorzej. 

Liczba przeczytanych stron: 3.016 stron, co daje około 100 stron dziennie. 
Liczba przeczytanych egzemplarzy recenzenckich: 6
Najlepsza książka kwietnia: "W rytmie passady" autorstwa Anny Dąbrowskiej
Najgorszka książka kwietnia: "Widzę cię" autorstwa Irene Cao

Piosenka kwietnia...
Tym razem są dwie i obie absolutnie genialne! Słuchałam ich przez cały miesiąc! 





Jak wypadł Wasz kwiecień? :) Dużo książek przeczytaliście? :) Jesteście zadowoleni z wyników? Dajcie znać w komentarzach! ;) 

13 komentarzy:

  1. Gratuluję wyników! :) Ja jestem ciekawa ksiązki Tysiąc pięter. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje wyniki czytelnicze ostatnio są słabe... Nie mam też szczęścia w doborze lektur i męczę się z czytaniem przez to :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyników :) Mnie również udało się przeczytać sporo, coś koło 4000 stron :) W zasadzie jakoś nie zależy mi na tych wynikach, ale dobrze jest wiedzieć ile i kiedy czyta się najwięcej, a kiedy najmniej.
    Pozdrawiam ciepło! :)
    Recenzje Kasi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam jakieś 11 książek :D
    Świetny wynik i piosenki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w kwietniu niestety kiepsko,tylko dwie książki.Za to maj zaczął się lepiej i wierzę,że w tym miesiącu nadrobię chociaż troszkę czytelnicze zaległości. Gratuluję Twojego wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W kwietniu przeczytałam 16 książek, razem 5664 stron. Niestety tylko z kilku byłam zadowolona. Co do piosenki to również bardzo lubię Hailee Steinfeld. :) Jestem bardzo ciekawa książki "W rytmie passady", może do mnie uśmiechnie się szczęście w Twoim losowaniu i będę mogła ją przeczytać (bo to właśnie ją wybrałam). :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie mnie ciekawi "Tysiąc pięter", muszę koniecznie dorwać tę książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wyniki! Zaczytanego maja życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje wyników :) Ja w kwietniu przeczytałam tak mało, że aż wstyd się przyznawać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kojarzę tylko "Zakon Mimów" ;) Sporo udało Ci się przeczytać. Granuluję wyników! U mnie w kwietniu 7 książek, ale prawie same grubaski, więc nie jest źle :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję osiągnięć kwietniowych! :) Osobiście, jestem strasznie ciekawa tego cyklu "Dziewczyna na miesiąc" - interesujący pomysł generalnie i trochę mnie fascynuje jak wypadł w rzeczywistości, także na pewno wpadnę na recenzje. :)
    I miło przeczytać tyle dobrych słów o "Tysiącu piętrach". Jak do tej pory trafiałam na opinie, które mnie trochę zraziły do tej powieści, ale myślę, że koniec końców dam jej szansę. Wygląda interesująco + moja biblioteka ostatnio szokuje mnie tytułami, także gdy zobaczę - na pewno wezmę. :)
    Miłego maja!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń