15.04.2017

[POST URODZINOWY] 2. rocznica Porozmawiajmy o książkach!


Nadszedł ten dzień.
To właśnie tego dnia, ale przed dwoma laty - 15 kwietnia 2015 roku - zasiadłam do komputera, uruchomiłam bloggera i postanowiłam stworzyć moje małe miejsce w Internecie...
Miejsce, gdzie będę mogła dzielić się wrażeniami z lektury, gdzie wyrzucę swoje zachwyty i frustracje. 
Nie spodziewałam się, że po dwóch latach nadal tu będę. Nie spodziewałam się, że wytrwam w tym "działaniu", że się w tym odnajdę i że z dumą będę patrzeć na rozkwit tego miejsca.
Najbardziej jednak nie spodziewałam się tego, że będziecie tu ze mną WY! Tyle ludzi, tyle niesamowitych osobowości... 
COŚ WSPANIAŁEGO! 
Dwa lata to szmat czasu. Dwa lata to wiele dni, jeszcze więcej godzin, znacznie więcej minut i niewyobrażalna liczba sekund. 
Dzięki Porozmawiajmy o książkach poznałam niesamowitych ludzi! 


  • Kasia z Co warto przeczytać? - dzięki Tobie i Twojej blogowej działalności pomyślałam sobie, że to może być fajne i to Ty zainspirowałaś mnie do założenia bloga, więc nie da się ukryć, że Porozmawiajmy o książkach istnieje dzięki Tobie! Dziękuję! :)
  • Martyna z Mowa Książek - tyle dobrych, ważnych i pięknych słów... Tyle wsparcia i zaskoczeń, że mamy tak bliźniacze gusta czytelnicze! Jesteś jedną z tych osób, które uwielbiam z całego serca za całokształt! Dziękuję! :)
  • Irenka z Zapatrzona w książki - jesteś jedną z tych blogerek, które absolutnie mi imponują i niesamowicie inspirują do dalszego działania! Jesteś książkoholiczką z krwi i kości, a do tego tak niesamowicie przemiłą osobą! Dziękuję! :)
  • Adrian Bednarek - jestem Ci do dnia dzisiejszego niezmiernie wdzięczna za to, że wybrałeś moją odpowiedź konkursową i dzięki temu wygrałam "Pamiętnik diabła". Twój debiut stał się początkiem niesamowitej znajomości z Kubą Sobańskim i wielu inspirujących rozmów z Tobą, czyli twórcą wielkiego mordercy! Dziękuję! :)
  • Alek Rogoziński - zaufałeś mi dawno temu, gdy byłam dopiero na początku swojej blogowej drogi. Dałeś mi szansę na zrecenzowanie "Ukochanego z piekła rodem", później we współpracy z Tobą mogłam zrecenzować "Morderstwo na Korfu". Dzięki temu poznałam Twój niebanalny dowcip i mogłam świetnie bawić się przy każdej powieści Twojego autorstwa. A o mojej miłości do Darskiego to już wspominać nie muszę. Dziękuję! :)
  • Sylwia Trojanowska - tak bardzo cieszę się, że dałaś mi szansę na zawarcie współpracy z Tobą, gdy dopiero raczkowałam w blogowym świecie. Postanowiłaś mi zaufać i złożyć w moje ręce swój przepiękny debiut, czyli "Szkołę latania". Dzięki tej historii nawiązałyśmy cenną dla mnie nić porozumienia. Dzięki Tobie mogłam zobaczyć logo mojego bloga na "Blisko chmur" oraz "Szepcie wiatru". Prawdopodobnie nie jestem w stanie opisać, jakie uczucia towarzyszyły mi, gdy wreszcie patronowanie stało się faktem. Nie jesteś sobie w stanie wyobrazić, jak bardzo wdzięczna Ci jestem i jak mocno trzymam za Ciebie kciuki, Sylwio! Dziękuję! :)
  • Ania Dąbrowska - jesteś kolejną cudowną osobą, która postanowiła mi zaufać. Możliwość otrzymania od Ciebie książki, zapoznania się z historią Laury i Tobiasza, a później każde kolejne rozmowy, które nie były tylko i wyłącznie "służbowe" sprawiły, że cenię sobie naszą znajomość niesamowicie i mam szczerą nadzieję, że w końcu się spotkamy! Wierzę w Ciebie, Twój sukces i możliwości z całego serca! Dokładnie tak, jak Ty wierzyłaś we mnie. Dziękuję! :)
  • Podziękowania należą się także wydawnictwom, które mi zaufały i zechciały mnie dołączyć do grona swoich recenzentów. W szczególności dziękuję wydawnictwu Kobiecemu, wydawnictwu Editio Red, wydawnictwom MUZA i Akurat, wydawnictwu Moondrive, wydawnictwu PASCAL, wydawnictwu Papierowy Księżyc, wydawnictwu Novae Res i każdemu innemu wydawnictwu oraz autorom, którzy kiedykolwiek nawiązali ze mną współpracę - nawet tą okazjonalną! Ciężko mi wyrazić, jak wiele znaczy dla mnie taki objaw zaufania! 
  • Dziękuję wszystkim osobom, które są ze mną na blogu, na Facebooku, na Instagramie, na Twitterze i na Lubimy Czytać. Uwielbiam Wasze komentarze, Wasze wiadomości, każdy objaw zainteresowania z Waszej strony, uwielbiam wsparcie, jakim dla mnie jesteście i to, że tak skutecznie napędzacie mnie do działania! Bez Was Porozmawiajmy o książkach by nie istniało! :)


Już we wtorek rusza duży konkurs urodzinowy, gdzie do wygrania będzie aż 11 książek! O szczegółach przeczytacie w poście konkursowym, ale uwierzcie, że jest o co walczyć. :)
A tymczasem raz jeszcze DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ! 

I, biorąc pod uwagę fakt, że jest Wielka Sobota, to życzę Wam cudownych, spokojnych, rodzinnych i pysznie zaczytanych świąt Wielkanocnych. :) 




12 komentarzy:

  1. Życzę Ci, by radość z prowadzenia bloga nigdy Cię nie opuściła i żebyś na swojej drodze spotykała jeszcze więcej tak wspaniałych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie będę Ci słodzić, bo chyba każdy już wie, że jesteś moją ulubioną blogerką i prawdopodobnie nikt już tego nie zmieni. Życzę Ci za to jeszcze wielu lat jako recenzentka, bo pisanie w tak piękny sposób to dar, którego nie można ukrywać przed światem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale, że na Twojej drodze stanęło tyle dobrych ludzi. Życzę kolejnych cudownych lat! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Klaudia gratulacje. Cieszę się ogromnie z Twoich sukcesów i pasji, która niesie Cię przez życie 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohhh, nawet nie wiesz jak ogromną radość sprawiły mi twoje słowa. Wzruszyłam się. <3 W sumie to dzięki poznanym ludziom jeszcze istnieje mój blog.

    Doskonale wiem co czujesz, bo ja co roku mam to samo. Zazwyczaj mam słomiany zapał, a tu proszę - już tyle lat. ;)

    Kochana, życzę ci niesłabnącej pasji do prowadzenia tego miejsca, kolejnych rocznic, niesamowitych lektur i coraz więcej sukcesów. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego! Czekam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, te dwa lata tak szybko mijają :) Mój blog obchodził drugą rocznicę tydzień przed Twoim, tak więc sama niedawno się dziwiłam, jak ten czas szybko mija. Niby banalne, ale człowiek nie zdaje sobie z tego sprawy, dopóki się nie przekona, że to już dwa lata - a to taki szmat czasu.
    Życzę Ci w takim razie kolejnych niezwykłych lat blogowania, wiele sukcesów i przede wszystkim radości. I nieskończonej inspiracji i pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę ci kolejnych lat, abyś wytrwała w blogowaniu bo bardzo dobrze to robisz

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana! Serdecznie Ci gratuluję i trzymam kciuki za dalsze sukcesy Twojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać, że jesteś blogerką, na króewj bloga zawsze wchodzę uśmiechem, bo wiem, że znajdę tu ciekawe i dobrze napisane recenzje, choć nie zawsze zgodne z moim gustem. Dobrze, że jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, gratulacje! Na Twojego bloga zaglądam od dawna, jest on w sumie jednym z pierwszych, jakie zaczęłam odwiedzać regularnie, kiedy dołączyłam do książkowej blogosfery :D Liczę Ci kolejnych sukcesów i radości z prowadzenia tego miejsca, bo bardzo lubię Twoje recenzje :)
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń