4/05/2017

Book Haul #21 & #22


























Hej, hej, hej! Dziś wreszcie przychodzę do Was z book haulem! W lutym dotarło do mnie tylko sześć książek, więc stwierdziłam, że nie ma sensu robić sztucznego tłumu poprzez taki maleńki post i postanowiłam poczekać do końca marca, by zaprezentować Wam zdobycze z dwóch miesięcy. 
Taaak... trochę się tego nazbierało. 
Najlepsze jest jednak to, że w ciągu lutego i marca kupiłam tylko jedną książkę. A reszta cudowności dotarła do mnie z różnych stron! Jesteście ciekawi? :)
Zapraszam na naprawdę duży book haul z lutego i marca! :)


  1. "Diabolika" - egzemplarz finalny od Moondrive;
  2. "Manwhore +1" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Kobiecego;
  3. "Szept wiatru" - egzemplarz finalny patronatu medialnego Porozmawiajmy o książkach od wydawnictwa Videograf;
  4. "Intuicja" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Akurat i agencji Business & Culture;
  5. "Karuzela samobójczyń" - książka z wymiany na Facebooku;
  6. "Najdłuższa noc" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Muza i agencji Business & Culture;
  7. "Wichrowe wzgórza" - książka z wymiany na Facebooku;
  8. "19 razy Katherine" - książka z wymiany na Facebooku;
  9. "Widzę cię"
  10. "Słyszę cię"
  11. "Pragnę cię" - trylogia Irene Cao zdobyta w wymianie na Facebooku;
  12. "Cudownie tu i teraz" - książka z wymiany na Facebooku;
  13. "Mansfield Park" - książka z wymiany na Facebooku;
  14. "Opactwo Northanger" - książka z wymiany na Facebooku;
  15. "MMA Fighter. Walka" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Kobiecego;
  16. "Inwigilacja" - mój jedyny zakup własny;
  17. "Driven" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Editio Red;
  18. "Fueled" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Editio Red;
  19. "Wielbiciel" - książka z wymiany na Facebooku;
  20. "Złudzenie" - książka z wymiany na Facebooku;
  21. "Nie mogę powiedzieć ci prawdy" - książka z wymiany na Facebooku;
  22. "Czarny manuskrypt" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Muza i agencji Business & Culture;
  23. "Podbój" - imieninowy prezent od przyszłej szwagierki;
  24. "Wotum nieufności" - spóźniony prezent imieninowy od mamusi.





"Wotum nieufności" dostałam od mojej mamy już po zrobieniu zdjęć do book haulu, dlatego tej książki nie ma na stosie. :) 
Uwielbiam moje zdobycze, bo udało mi się wymienić wiele niechcianych książek na te, które bardzo chciałam mieć!
Wygląda na to, że w ciągu dwóch miesięcy dotarło do mnie dziewięć egzemplarzy recenzenckich/finalnych, aż dwanaście książek z wymian na Facebooku, dwie książki dostałam w prezencie, a tylko jedną kupiłam sobie sama. :) Niesamowite, prawda? :)
Oczywiście nie mogę zapomnieć o tym, że otrzymałam przepiękny kubek od Alka Rogozińskiego - z okładką jego najnowszej książki, czarną różą i logiem mojego bloga! Przepiękny! Raz jeszcze ogromnie dziękuję!

A jakie książki zasiliły ostatnio Wasze biblioteczki? :) Które książki ze zdobytych przeze mnie już czytaliście? Dajcie znać. ;)



5 komentarzy:

  1. Imponujący stosik :) Nie czytałam żadnej z tych książek, o niektórych to nawet pierwszy raz słyszę :) Ale widzę tu też książki, które mam zamiar przeczytać w najbliższym czasie m.in "Szept wiatru" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, ile cudeniek!!! Czytałam jedynie "Opactwo Northanger". Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnej z tych Książem jeszcze nie czytałam, ale "19 razy Katherine" mam na półce. Życzę wspaniałych wrażeń podczas lektur i tylko jedna kupiona samodzielnie. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Aż mnie zatkało! Piękny stos :D I tylko jedna kupiona książka - nie wiem jak Ty to zrobiłaś ;P Zazdrość mnie zżera ;P Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Ci przyjemnej lektury!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo jak dużo książek ja z twoich nowości chce przeczytać podbój.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń