01.02.2017

[ZAPOWIEDŹ] "Diabolika" od 15 lutego w księgarniach!





























Diaboliki NIE ZNAJĄ LITOŚCI.
Diaboliki są SILNE.
Ich przeznaczeniem jest ZABIJAĆ w obronie człowieka, dla którego zostały wyhodowane.
NIC WIĘCEJ SIĘ NIE LICZY.


Wyglądamy jak ludzie. Jesteśmy agresywni, zdolni do bezgranicznego okrucieństwa i absolutnej lojalności. Właśnie dlatego jesteśmy strażnikami zamożnych rodzin.
Służę córce senatora, Sidonii, którą traktuję jak siostrę. Zrobiłabym dla niej wszystko. Teraz, aby ją ochronić, muszę udawać, że nią jestem, zachowując w tajemnicy moje zdolności. Wśród bezwzględnych polityków walczących o władzę w imperium odkryłam w sobie cechę, której zawsze mi odmawiano – człowieczeństwo.
Mam na imię Nemezis i jestem diaboliką.
Czy mogę zostać iskrą, która rozbłyśnie w mroku imperium?


Obserwowałaś kiedyś tygrysa? Prawdziwe tygrysy to same mięśnie i ścięgna, mają szczęki tak mocne, że mogłyby przegryźć najpotężniejszego z ludzi, a jednak gdy się skradają, polują, w ich ruchach jest gracja, którą nie mogą pochwalić się nawet najbardziej wyrafinowane z łagodnych stworzeń.
Właśnie taka jest Nemezis – diabolika.



Tytuł: Diabolika
Autor: S. J. Kincaid
Wydawnictwo: Moondrive
Liczba stron: 416


PREMIERA: 15.02.2017 r.
















Ta piękna okładka skrywa historię, która absolutnie Wami wstrząśnie! 

Jesteście ciekawi historii Nemezis? Zachęcam Was już teraz do dołączenia na wydarzenie pt. "Poznaj diabolikę Nemezis", gdzie odbywa się wielkie odliczanie do premiery książki! Wydawnictwo Moondrive przygotowało dla uczestników mnóstwo atrakcji: konkursy, możliwość przeczytania darmowych fragmentów i bliższego zapoznania się z Nemezis jeszcze przed premierą!

Za pięć dni na blogu pojawi się recenzja, ale Wy już teraz powinniście złożyć zamówienie i dodać do koszyka historię Nemezis!























5 komentarzy:

  1. O matko, tak bardzo chcę mieć tę książkę! Dobrze, że za niedługo mam urodziny :D
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna powieść, właśnie jestem świeżo po lekturze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo czekam na tą książkę! :)

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na moment, w którym będę już mogła ją przeczytać i dowiedzieć się, o co chodzi, że jest taki szał na nią xd

    Pozdrawiam
    toreador-nottoread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamawiać czy nie zamawiać? :) Ktoś jeszcze czytał i może podzielić się opinią? Bo recenzje są bardzo zachęcające. A ja jestem fanką książek typu "Niezgodna" czy "Igrzyska Śmierci" i zastanawiam się, czy się nie rozczaruję...

    OdpowiedzUsuń