07.02.2017

Book Haul #19 & #20



Hej, hej! :) Nie wiem, czy zauważyliście, ale w styczniu nie opublikowałam Wam grudniowego stosiku. Jako, że ostatni miesiąc 2016 roku był dość intensywny, to stwierdziłam, że dobrze będzie połączyć book haule z dwóch miesięcy, żeby nie było bałaganu i tłoku. :) 
Tak więc dziś zapraszam Was do obejrzenia moich zdobyczy książkowych z grudnia 2016 roku i stycznia 2017 roku. :) 



GRUDZIEŃ

  1. "Połączeni: Znajdź mnie" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Kobiece;
  2. "Kod gorączki" - egzemplarz finalny od wydawnictwa Papierowy Księżyc;
  3. "Remy" - egzemplarz finalny od wydawnictwa Papierowy Księżyc;
  4. "Był sobie pies" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Kobiece;
  5. "Księgarenka przy ulicy Wiśniowej" - nagroda wygrana w rozdaniu na fanpage'u Alka Rogozińskiego;
  6. "Kuchnia wegańska" - prezent bożonarodzeniowy od mojej siostry;
  7. "Obudź się, Kopciuszku" - prezent bożonarodzeniowy od mojego Ukochanego;
  8. "Chłopak z sąsiedztwa" - prezent bożonarodzeniowy od przyszłej szwagierki. :) 

W grudniu trafiło do mnie osiem książek, cztery z nich to egzemplarze recenzenckie i finalne, jedna wygrana i trzy świąteczne prezenty. 



STYCZEŃ

  1. "Gracz" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Kobiece;
  2. "Kiedy będziemy deszczem" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Kobiece;
  3. "Making faces" - egzemplarz recenzencki od Editio Red;
  4. "Spowiedź diabła" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Novae Res;
  5. "Dziewczyna z pociągu" - zakup własny na stronie empik.com (mam wrażenie, że tę książkę czytali już wszyscy, więc gdy zobaczyłam, że na Empiku jest ona za niecałe 17 złotych, to kupiłam, bo chcę sprawdzić ile jest bestsellera w tym bestsellerze);
  6. "Gdzie jesteś, Leno?" - zakup własny na stronie empik.com;
  7. "The Secret Garden" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa [ze słownikiem];
  8. "The Jungle Book" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa [ze słownikiem];
  9. "Dręczyciel" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Editio Red;
  10. "Do trzech razy śmierć" - egzemplarz recenzencki od autora Alka Rogozińskiego.

W styczniu trafiło do mnie dziesięć książek, osiem z nich to egzemplarze recenzenckie, dwie zakupiłam sama. 


A ile książek zasiliło Wasze biblioteczki w ostatnim czasie? Jakie książki z tych wymienionych powyżej czytaliście? Co sądzicie o "Dziewczynie z pociągu"? :) 



14 komentarzy:

  1. No, no, no, trochę tego masz :D! Dziewczyny nie czytałam, ale te wszystkie negatywne recenzje mnie tylko zachęcają - chcę się przekonać, czy to na prawdę taka szmira!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Dziewczyna..." wg mnie przynajmniej nie jest szmirą, ludzie po niej za bardzo jadą. Dość wcześnie można się domyślić rozwiązania, ale jest interesująca i wciąga, polecam bardzo! :) A stosik super, Rogozińskiego "Do trzech razy śmierć" powinna przyjść do mnie w tym tygodniu, zobaczymy, ni znam jeszcze tego autora. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Wow, świetne tytuły! :D Dziewczyny z pociągu nie czytałam i raczej nie zamierzam - nie moje klimaty ;)

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,Making faces'' czytałam - bardzo dobra lektura <3 Interesuje mnie jeszcze książka Alka Rogozińskiego. Chyba się wokół niej zakręcę i poszukam opinii. Pozdrawiam!

    WIELOPASJA

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie czytałam Dziewczyny w pociągu, ale powiem szczerze, że nie ciągnie mnie w jakiś szczególny sposób do tej książki.

    Widzę, że wybrałyśmy takie same książki do recenzji od wydawnictwa Kobiecego: Kiedy będziemy deszczem oraz Gracza. Remy oraz Kod gorączki oczywiście już przeczytane. Jestem ciekawa Chłopaka z sąsiedztwa. Piękne zdobycze ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wspaniałości! Podkradłabym niektóre tytuły :D Matko, masz przepiękny notatnik z kotami (przemawia mną natura kociary).
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego czytaia.
    Poluję na "Był sobie pies"

    OdpowiedzUsuń
  7. Woooow *o* Świetne tytuły ^^ Zazdroszczę Ci takich współprac :D
    Pozdrawiam :) Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę tu kilka moich ulubionych książek! :D Ciekawy Book Haul <3 Dręczyciel i Chłopak z sąsiedztwa do mnie mówią i chcę je już przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nic z tego nie czytałam, więc czekam na recenzje u Ciebie!!

    Pozdrawiam,
    Julia z countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja utknęłam w połowie "Dziewczyny z pociągu" i zrobiłam sobie przerwę...

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam jedynie "Księgarenkę przy ulicy Wiśniowej". Bardzo ciekawe tytuły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdobycze!
    Muszę jak najszybciej dorwać "Był sobie pies". Jestem bardzo ciekawa tej książki ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. "Making faces" to cudo nad cudami :D
    Imponujący stos. Zazdroszczę i życzę Ci przyjemnej lektury!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń