1/24/2017

[POST SPECJALNY] O #bookstagramie słów kilka.


Hej! Dziś przyszłam sobie do Was, żeby pomówić o bookstagramie, który od jakiegoś czasu kwitnie niczym piękny kwiat! Blogerzy książkowi tworzą coraz to piękniejsze zdjęcia, można przebierać w profilach i wybierać sobie te ulubione i najlepsze. Ja chcę Was dzisiaj zaprosić do obejrzenia czterech instagramowych kont, które dla mnie są po prostu bezkonkurencyjne. A na koniec napiszę też kilka słów o moim bookstagramie. Jesteście ciekawi? Zapraszam! 


Na miejscu czwartym znajduje się profil Tatiany: lost.in.my.books




Zdjęcia Tatiany są jasne, estetyczne i delikatne. Patrzenie na nie to sama przyjemność. Nie ma w nich sztuczności, a liczba ponad 4000 obserwatorów świadczy o tym, że Tatiana po prostu czaruje swoimi zdjęciami. 


Na miejscu trzecim znajduje się profil Pauliny: boska_safona



Bookstagram Pauliny jest po prostu magiczny! Kocham ten artystyczny nieład, tą niesamowicie pasującą do siebie mnogość detali, ale najbardziej uwielbiam zakładki, które Paulina wykonuje sama! Jestem zaskoczona i zauroczona każdym kolejnym zdjęciem. Po prostu nie da się oderwać wzroku. 


Na miejscu drugim znajduje się profil Ewy: bookmoment



Zdjęcia Ewy są pełne pasji, delikatności i dbałości o najmniejsze detale. Patrzysz na tego bookstagrama i wiesz, że autorka zdjęć kocha książki z całego serca. Zachwyca mnie ten niewymuszony profesjonalizm, moje serce zdobywa każde kolejne zdjęcie. Najprawdziwsze piękno! 


Na miejscu pierwszym znajduje się profil Kicałki: ninjakicalka



Oto największa, jedyna w swoim rodzaju bookstagramowa perła! Ten profil odnalazłam zaledwie kilka dni temu i to przez zupełny przypadek. Przepadłam z kretesem! Każde zdjęcie jest po prostu zachwycające, profesjonalne, klimatyczne, delikatne i czarujące. Fotografie są pozornie proste, zazwyczaj przedstawiają otwartą książkę, ale mają w sobie magnetyzm, który sprawia, że nie da się oderwać wzroku. Coś pięknego! Mój absolutny numer jeden! 


Jeśli zaś idzie o moje konto na Instagramie...
Założyłam je pod koniec 2015 roku. Początkowo dodawałam zdjęcia najzwyklejsze, które były naprawdę kiepskiej jakości i pokazywały tylko i wyłącznie okładkę aktualnie czytanej książki. Były brzydkie i amatorskie do potęgi.
W końcu zaczęłam dostrzegać możliwości, jakie daje mi moje otoczenie. Postanowiłam poeksperymentować, zrobić kilka małych kroków w kierunku ładniejszych zdjęć. 
Nadszedł etap czystyki i usunięcia wszystkich brzydkich zdjęć. 
Obecnie uważam, że moje bookstagramowe konto wygląda w porządku. Cały czas jednak staram się zmierzać ku lepszemu. :) 





Mam zdjęcia, które podobają mi się bardziej i mniej. Oto kilka, które są moimi prywatnymi faworytami: 














Zapraszam Was serdecznie na mojego bookstagrama. :) 

A jakie są Wasze ulubione profile na Instagramie? :) Podrzućcie mi nazwy w komentarzach, chętnie wszystkie obejrzę. :) 

8 komentarzy:

  1. Nie łapię idei bookstagrama, dla mnie te wszystkie zdjęcia są zanadto wyidealizowane i sztuczne. Gdybym wrzucała fotki moich książek leżących na zabałaganionym biurku albo rzuconych na podłogę to nikt by nie chciał ich oglądać - chociaż większość pewnie też tak robi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej z wymienionych lubię bookstagram Tatiany <3 Jest cudowny!

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  3. To zdjęcie z białymi różami i książką "Bez słów" jest przepiękne <3 Moim ulubionym bookstagramem jest @maw_reads. Uwielbiam jej zdjęcia! Ja także niedawno założyłam bookstagrama i nazywam się @odetta_reads :) Bardzo serdecznie na niego zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubiony bookstagram to zdecydowanie maw_reads ♥ Jej zdjęcia są tak piękne, magiczne, cudowne, niesamowite... Nie mogę wyjść z podziwu, kiedy doda coś nowego! Jest po prostu fenomenalna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście nie mam Insta, jakoś mnie do niego nie ciągnie, chociaż może kiedyś... Ale profile, które przedstawiłaś rzeczywiście wyglądają magicznie, a Twoje zdjęcia również wyglądają ślicznie *o*
    Pozdrawiam cieplutko ;*
    Debby

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja kocham oglądać zdjęcia książek. Ale konta na instagramie nie mam, ale to się może niedługo zmieni.
    A Twoje zdjęcia są naprawdę piękne<3
    Pozdrawiam, books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudne zdjęcia. Wprost nie mogę się na nie napatrzeć.
    Ja nie mam konta na Instagramie i nie zaglądam tam wcale. Po prostu brak mi na to czasu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne bookstagramy. Twój też jest cudowny - bardzo go lubię. :)

    OdpowiedzUsuń