1/11/2017

Czytelnicze podsumowanie 2016 roku


Hej, hej! Nareszcie nadszedł ten dzień, kiedy oficjalnie na blogu podsumowuję 2016 rok i z czystym sercem mogę rozpocząć noworoczną działalność. :) 
Ubiegły rok był dla mnie taką słodko-gorzką mieszanką, bo działo się wiele dobrych, ale i złych rzeczy. Wykonałam kilka własnych wyzwań, ale część pozostała nie spełniona. Jeśli jesteście ciekawi, co przeczytałam i osiągnęłam w 2016 roku, to zapraszam Was na wielkie czytelnicze podsumowanie! :) 


W 2016 roku przeczytałam 87 książek.


1. "After. Już nie wiem, kim bez ciebie jestem" - Anna Todd
3. "Ekspozycja" - Remigiusz Mróz
9. "Przewieszenie" - Remigiusz Mróz 



10. "Początek mnie i ciebie" - Emery Lord
13. "Barwy miłości" - Kathryn Taylor
15. "Klejnot" - Amy Ewing







29. "Rewizja" - Remigiusz Mróz
30. "Zanim się pojawiłeś" - Jojo Moyes



31. "Czy wspomniałam, że cię kocham" - Estelle Maskame
32. "Sprawy do zapomnienia" - Courtney C. Stevens
33. "Złodziej pioruna" - Rick Riordan
34. "Morze potworów" - Rick Riordan




48. "Nie pozwól mi odejść" - Jessica Sorensen


56. "Cztery strony twarzy" - Adam Buszek
57. "Chłopak na zastępstwo" - Kasie West
61. "Jak schudnąć po 40?" - Agnieszka Mielczarek




73. "Harry Potter i Przeklęte Dziecko" - J. K. Rowling



77. "Kochając pana Danielsa" - Brittainy C. Cherry



81. "Boys from Hell" - Agnieszka Lingas-Łoniewska
84. "Art&Soul" - Brittainy C. Cherry
85. "Powietrze, którym oddycha" - Brittainy C. Cherry
86. "Obudź się, Kopciuszku" - Natalia Sońska
87. "Chłopak z sąsiedztwa" - Kasie West


Wyzwania i postanowienia z 2016 roku.

Już drugi raz z rzędu brałam udział w wyzwaniu "Przeczytam 52 książki w (danym) roku". Udało mi się przeczytać znacznie więcej książek, więc jestem absolutnie zadowolona! 

Co więcej, tak wyglądała lista moich postanowień, którą opublikowałam Wam w podsumowaniu 2015 roku.


Po pierwsze: przeczytałam ponad 80 książek! ✪
Po drugie: rozkręciłam bloga i bardzo się z tego ciesze, ale przede wszystkim dziękuję Wam, że ze mną jesteście. :) ✪
Po trzecie: wprowadziłam kilka nowych cykli i będę się starała je sukcesywnie dla Was prowadzić. :) ✪
Po czwarte: chociaż kupiłam dużo książek, to jednak nadal nie dobrnęłam do połowy listy z tymi, które chcę mieć...
Po piąte: misja "odchudzanie" zakończona sukcesem! ✪
Po szóste: niestety nie udało mi się zostać wolontariuszką w schronisku, bo natłok zajęć skutecznie mi to uniemożliwił...
Po siódme: tak, jestem weganką od 18.10.2016 roku! ✪
Po ósme: o nieee, nie ćwiczyłam regularnie...
Po dziewiąte: systematyczność jest super i będę się tego trzymać! ✪

WYNIK: 6/9 wypełnionych postanowień, czyli jest dobrze! 

Statystyki.

  • W 2016 roku przeczytałam 87 książek, czyli o 22 więcej niż w 2015 roku.
  • Przeczytałam łącznie 32.729 stron.
  • 69 przeczytanych książek to egzemplarze recenzenckie.
  • W 2016 roku wygrałam 1 książkę.
  • Zawarłam współpracę z sklepem na choinkę, z wydawnictwem Papierowy Księżyc, agencją Go Culture, wydawnictwem Nowa Baśń, Grupą Wydawniczą Foksal, Grupą Wydawniczą Helion, wydawnictwem Amber oraz z autorką Anną Dąbrowską i autorką Agatą Czykierdą-Grabowską. 
  • W 2016 roku moja biblioteczka wzbogaciła się o 155 nowych książek, z czego 78 książek stanowią egzemplarze recenzenckie i finalne. 
  • Blog na dzień 31.12.2016 r. miał ponad 96 000 wyświetleń.
  • Blog na dzień 31.12.2016 r. miał 312 obserwatorów.
  • Fanpage bloga na Facebooku na dzień 31.12.2016 r. miał 1416 polubień.
  • Fanpage bloga na Instagramie na dzień 31.12.2016 r. miał 1140 obserwatorów.
  • Statystycznie w 2016 roku czytałam 7 książek, 2.727 stron na miesiąc i 89 stron dziennie. 
  • Średnia ocen wszystkich przeczytanych książek wynosi w przybliżeniu 8.
  • Najgrubszą przeczytaną przeze mnie książką w 2016 roku było "After. Już nie wiem, kim bez ciebie jestem". Najcieńszą książką był zbiór wierszy pt. "Cztery strony twarzy"
  • Blog Porozmawiajmy o książkach objął patronatem medialnym dwie książki: "Ósmy kolor tęczy" Martyny Senator oraz "Blisko chmur" Sylwii Trojanowskiej.
  • Moja rekomendacja pojawiła się w sześciu książkach: "Ósmy kolor tęczy" - Martyna Senator, "Blisko chmur" - Sylwia Trojanowska, "Wyścig" - Jenny Martin, "Nieuniknione" Amy A. Bartol, "Shadow" - Sylvain Reynard oraz "Remy" - Katy Evans. 

Najlepsze w 2016 roku.

  • Wydarzenie: Targi Książki w Krakowie bez dwóch zdań!
  • Piosenka: "Body Moves" - DNCE 

  • Film: "Zanim się pojawiłeś" oraz "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć". 



Cele na 2017 rok...
...przeczytać minimum 90 książek.
...nadrobić wszystkie książki Remigiusza Mroza - już wydane i te, które zostaną wydane do października 2017 r.
...nadrobić lekturę "Harry'ego Pottera i Kamienia Filozoficznego" oraz "Harry'ego Pottera i Komnaty Tajemnic" do października 2017 r.
...powrócić do któregoś z seriali, które kocham, tzn. "Plotkary", "Skazanego na śmierć", "White Collar", "Shadowhunters" lub "Sherlocka".
...nadgonić zaległe egzemplarze recenzenckie.
...dążyć do bycia lepszym blogerem.
...postarać się dotrzeć na 21. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie.





Tym oto sposobem dotarliśmy do końca czytelniczego podsumowania 2016 roku! Pisałam, pisałam i nie mogłam skończyć. :) Teraz pełną piersią będę czerpać radość z 2017 roku. :) A jak Wam upłynął miniony rok pod względem czytelniczym? Koniecznie dajcie znać w komentarzach. :) 


8 komentarzy:

  1. Super! :) Gratuluję wyników, patronatów i rekomendacji :) Uwielbiam serial "Skazany na śmierć":)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju świetne podsumowanie
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://zaczytananapoddaszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje filmowe hity 2016. to również "Zanim się pojawiłeś" i "Fantastyczne zwierzęta..." ;)
    Bardzo fajny pomysł na zdjęcia, a Twoja bluzka jest CUDOWNA! ;)
    Gratuluję sukcesów i życzę jeszcze większej ich ilości w 2017.

    Pozdrawiam ciepło,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O, świetny wynik (i świetne zdjęcia). Powodzenia życzę w spełnianiu postanowień na ten rok.
    Vege rządzi <3
    I widzę że mamy te same plany co do książek Mroza ^^

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo książek udało ci sie przeczytać, u mnie trochę mniej, ale mam postanowienie, aby w tym roku czytać jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wyniki!
    A wolontariuszką jeszcze zostaniesz, spokojnie ;)
    Pozdrawiam! :D
    Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudny post! Te zdjęcia! :D
    Gratuluję świetnych wyników i życzę powodzenia w realizacji planów na 2017 rok :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wszystkich sukcesów! I życzę udanego nowego roku - aby wszystkie plany się spełniły! :)
    Ja również zamierzam przeczytać wszystkie książki Mroza i zacząć przygodę z Harrym :)

    OdpowiedzUsuń