12/25/2016

[POST URODZINOWY] 23 fakty na 23 urodziny



Hej, hej! Tak, wiem, trwa właśnie ŚWIĄTECZNY TYDZIEŃ, ale tak się składa, że właśnie dziś kończę dwadzieścia trzy lata. Nie wiem, kiedy ten czas tak umknął, bo przecież niedawno miałam osiemnastkę... ;) Dziś napiszę o sobie, bo przedstawię Wam dwadzieścia trzy fakty o mnie, tak byście mogli mnie jeszcze lepiej poznać. :) Zapraszam! :) 


1. Moją pierwszą i całkowicie platoniczną miłością był Daniel Radcliffe. I to przez wiele lat! Najpierw zakochałam się w nim, a dopiero później obdarzyłam wielkim uczuciem Harry'ego Pottera. 



2. Przez kilka lat namiętnie słuchałam pewnego uroczego boys bandu, który składał się z trzech przystojnych braci - Jonas Brothers! 



3. Jak wiadomo, stara miłość nie rdzewieje, więc dziś uwielbiam nowy zespół Joe Jonasa - DNCE! 




4. 13.04.2015 roku przeszłam na wegetarianizm, a od 18.09.2016 roku jestem zadowoloną z życia weganką! 


5. Gdy byłam dzieckiem, to przez wiele miesięcy, każdego dnia, przez kilkanaście godzin dziennie oglądałam w kółko bajkę "Król Lew". Znałam wszystkie piosenki na pamięć, aż pewnego dnia, tak po prostu... nacisnęłam zły przycisk i nagrałam sobie na kasetę mecz koszykówki NBA... 



6. Zespołem mojego życia jest DAUGHTRY, a piosenką mojego życia jest "Life After You". Niezmienne od lat... 




7. Kocham zwierzęta z całego serca i pewnie dlatego... mam prawdziwy zwierzyniec! Dobrze, że mieszkam na wsi. :) 

DIANA

BRUNO

DORI

DROPSINKA

SARA

PROMYCZKA


...i wiele, wiele, wiele innych. <3 

8. Mam młodszą o cztery i pół roku siostrę. 

9. Gdy byłam mała, to mój tata zawsze powtarzał, że dzień moich urodzin będzie świętem do końca istnienia świata. :) 

10. Rodzice kupili ogromne akwarium, gdy miałam pięć lat. Było tam pełno przepięknych rybek, które uwielbiałam. Niestety, całe akwarium z rybkami włącznie zostało przekazane mojemu kuzynowi, gdyż miałam okropny zwyczaj mycia sobie włosów... w tym akwarium. 

11. Mam totalną obsesję na punkcie koloru granatowego. Posiadam granatowe ubrania, ściany w pokoju, kanapę narożnikową, pościel, kalendarzyk podręczny, torebkę, buty, ramki do zdjęć i... co tylko się da! :) 

12. Mam trzy szczęśliwe liczby.

13. Moim ulubionym dniem roku jest 23 lipca. 

14. Pierwszego kaca książkowego, który dopadł mnie 24 grudnia 2011 roku, zyskałam przez książkę "I wciąż ją kocham" Nicholasa Sparksa. Uwierzcie mi, ryczałam jak bóbr przez całe Święta.

15. Jeśli w przyszłości będę miała dzieci, to już wiem, jak będą miały na imię. Moje córki będą nosić imiona Zuzanna i Lilianna, a synowie Aleksander i Jan.

16. W mojej szufladzie spoczywa sobie spokojnie ukończona powieść z gatunku fantasy, której prawdopodobnie nigdy nie wydam, ale jestem z niej ogromnie dumna! 



17. W dzieciństwie marzyłam o tym, żeby zostać pielęgniarką. Później zapragnęłam być adwokatem, następnie żołnierzem (!!!), weterynarzem, pisarką, a od kilku lat najbardziej chciałabym prowadzić lub pracować w schronisku dla zwierząt. 

18. Ukończyłam Liceum Ogólnokształcące o profilu wojskowym.

19. Blog Porozmawiajmy o książkach miał być tylko ucieczką od przykrych wydarzeń, które działy się w moim życiu. Każdy kolejny rok istnienia bloga jest równoznaczny z bardzo smutną rocznicą. 

20. Gdybym mogła zmienić jedną rzecz w Świecie, to chciałabym, żeby przestano mordować zwierzęta. Wszystkie.

21. Moją piętą Achillesową od zawsze były przedmioty ścisłe, a i lingwistka ze mnie żadna. 

22. Jestem osobą nieśmiałą i niepewną siebie.

23. Przez trzy lata liceum trwałam w relacji, którą określa się mianem "friendzone". Dziś mój przyjaciel jest również moim narzeczonym. :) 



To wszystko! :) Dwadzieścia trzy fakty na dwudzieste trzecie urodziny. :) Co o tym myślicie?


14 komentarzy:

  1. Ostatnio dzięki młodszemu rodzeństwu widziałam jakąś słabą podróbę Króla lwa na Disney Junior (beznadziejna była) i, aż nabrałam ochoty, aby znów obejrzeć tę bajkę. Pamiętam jak kilka lat temu oglądałam ją jeszcze na kasetach; to było coś!
    ''I wciąż ją kocham" akurat dostałam na te święta od dziadka, więc teraz już nie ma wymówek, że Sparksa nie czytam :D Ciekawe czy u mnie też to zaowocuje kacem książkowym.
    Ostatni fakt jest słodki :")
    Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego! I gratuluję napisania własnej powieści! :-)

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie "I wciąż ją kocham" zbytnio się nie podobało. Choć jestem o sześć lat od Ciebie młodsza, to również kochałam się w Jonas Brothers, ale o nowym zespołe Joe wcześniej nie słyszałam.
    Gratuluję Ci napisania własnej powieści, ale, proszę, wydaj ją!
    Ostatni fakt jest wspaniały, ale chyba nie powinnam go przeczytać...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, nie wiedziałam, że masz tyle zwierząt. My mamy cztery psy i kota więc wiem jak to jest z taką ferajną.

    OdpowiedzUsuń
  5. Daughtry to życie! Niewiele jest osób, które znają ten zespół, a co dopiero mówić o kochaniu <3 Granatowy to również i mój ulubiony kolor, chociaż ulubiony to może nie to słowo, ponieważ najlepiej się czuję po prostu w granatowych ubraniach i im podobnych :D A ostatni fakt jest taki kochany <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego cudownego z okazji urodzinek! Przyjemnie mi sie czytało ten post, bo zawsze troszke więcej sie dowiedziałam ;) Też miałam słabość do Jonas Brothers i oglądałam serial, który leciał na Disney Channel namietnie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co najlepsze! Zdrówka, szczęścia, prawdziwych przyjaciół, wielkiej, wiecznej miłości i stosy prawdziwych, książkowych perełek! :)

    PROMYCZKA! <3 JAKA CUDOWNA! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne fakty, bardzo ciekawie dobrane :D
    Chciałabym mieć tyle piesków i kotków co Ty *.* Mieszkam na wsi, ale mam tylko kota, psa, rybki, kury i baranki ;)
    Mam siostrę Zuzię i pare koleżanek. Muszę stwierdzić, że wszystkie Zuzie to zbóje ^^
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, cudnie Cię poznam od tej strony! :D
    Przyznam, że nawet wolę blogi, których twórców znam :D
    Miło mi Cię poznać i choć nieco spóźnione, chciałabym życzyć WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm powieść z twojej szuflady mocno intryguje też kocham zwierzęta i króla lwa. Dzięki tobie bliżej przyjze się twojej muzycznej Love 😍 a i jeszcze bardziej chce Cię poznać 😍😘osobiscie

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak bardzo można poczuć, że zna się drugą osobę po zaledwie 23 faktach z życia! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Totalnie mnie rozwaliło to Twoje mycie włosów w akwarium, aż parsknęłam śmiechem na głos XD
    Jej, kocham "I wciąż ją kocham"! Też mnie ta książka niesamowicie wzruszyła i nadal pozostaje jedną z moich ulubionych. Lubię również "Króla Lwa", choć chyba nie tak obsesyjnie, jak Ty :D
    Dowiedziałam się mnóstwo ciekawych rzeczy o Tobie! Zwłaszcza ten ostatni fakt mnie rozczulił :) Jako że już za późno na życzenia urodzinowe, to za to mam nadzieję, że nowy rok będzie dla Ciebie w 100% udany! <3
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń