19.12.2016

"Na choinkę" - sklep z pięknymi ozdobami świątecznymi!



Święta to czas, gdy otaczamy się bliskimi, ale także dajemy się ponieść magii tkwiącej w szczegółach. Ja osobiście uwielbiam wszelkiego rodzaju ozdoby świąteczne: świeczki, serca z motywem bożonarodzeniowym, stroiki. Ważnym elementem świąt jest choinka... musi być piękna i wyjątkowa. Na takiej choince powinny znaleźć się wspaniałe bombki i cudowne ozdoby. 
Do świąt pozostało już niewiele czasu, więc zapraszam Was do zapoznania się ze sklepem, którego dzieła zapierają dech w piersiach! 
Przed Wami "Na choinkę"! 



Założycielką sklepu jest pani Magdalena Nowak, która na co dzień zajmuje się projektowaniem produktów mobilnych i webowych.Pani Magdalena wpadła na ten pomysł w sierpniu tego roku. Zaczęło się dość niepozornie, bo od spontanicznego zakupu filcu, guzików i nici...

Któregoś sierpniowego dnia kupiłam kilka arkuszy filcu, guziki, nici i stwierdziłam, że coś z tego zrobię. Tak powstał Bałwan Adam. Był środek lata, na zewnątrz 30 stopni, ale to mi jakoś specjalnie nie przeszkadzało. Stwierdziłam, że ten delikwent świetnie nadaje się na choinkę. Pomyślałam, że zrobię sobie taką małą kolekcję na potrzeby domowe. Tak też zaczęły pojawiać się kolejne zabawki. (...) Widziałam też, że kolejne zabawki, które robię, wywołują ogromny uśmiech na twarzach osób, którym je pokazuję. Tak też pojawił się pomysł na sklep.



Nazwa sklepu jest bardzo prosta, a jednocześnie świąteczna i od razu sugerująca z czym mamy do czynienia. Okazuje się, że powstała w przeciągu chwili.

Co do nazwy, to były trzy minuty. Otworzyłam wyszukiwarkę, sprawdziłam, czy nazwa "na choinkę"  jest dostępna. Była, więc nie szukałam dalej.

Sklep rozpoczął swoją działalność całkiem niedawno i w bardzo malutkim składzie, lecz radujące panią Magdalenę zainteresowanie sprawia, że idea "Na choinkę" zaczyna nabierać wartości nie tylko eksperymentalnej. 

W tej chwili zespół "na choinkę" jest malutki, bo liczy dwie, w porywach trzy osoby. Ja zajmuję się projektowaniem, zarządzaniem sklepem, marketingiem i oczywiście szyciem ozdób. Tomek, czyli Elf techniczny, pilnuje (jak sama nazwa wskazuje) tej twardej strony produkcji, czyli wykrojów i tego, by m.in. śnieżynki, które naszywamy na nasze ozdoby były idealne.


Cuda, które oferuje sklep "Na choinkę" to ręczna praca w stu procentach. Unikatowość i urok ozdób zachwyca, a dokładność wykonania jest wprost niepowtarzalna! Każdy projekt jest wspaniały i stanowi gwarancję tego, że Wasza choinka będzie wyjątkowa! 

Póki co nasze ozdoby sprzedajemy w bardzo małych, limitowanych kolekcjach, testujemy różne wzory i kształty. Po pierwsze staramy się, by każda z nich była w jakiś sposób niepowtarzalna, oryginalna i nieco "inna". Po drugie - stworzenie jednej takiej zabawki wymaga niekiedy bardzo dużego nakładu czasu i pracy. Tutaj mam to szczęście, że bardzo to lubię i taka praca, to dla mnie ogromna przyjemność. 




Sklep "Na choinkę" przekazał trzy ozdoby do Świątecznego Boxa, za co bardzo dziękuję! Na własne oczy mogłam przekonać się, że ozdoby wykonywane przez panią Magdalenę są w stu procentach dopracowane i wyglądają dokładnie tak, jak na zdjęciach. Asortyment powiększa się stopniowo, pojawiają się pomysły na nowe projekty, dochodzą nowe materiały. To wspaniała możliwość sprawienia sobie samemu prezentu lub uradowania takimi ozdobami kogoś bliskiego. 



Osobiście bardzo się cieszę, że projekt "wypalił", bo nie ukrywam - traktowałam go jako eksperyment. Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda nam się stworzyć jeszcze więcej ciekawych wzorów i powiększyć zespół.

Ja również bardzo się cieszę i czekam na kolejne projekty, a Was serdecznie zapraszam do odwiedzania strony i profili sklepu "Na choinkę", które prezentują oferowane cuda w pełnej krasie!  



Szczerze Was zachęcam do odwiedzania sklepu i dokonywania niesamowitych świątecznych zakupów, a jednocześnie przypominam, że Renifer Benek, Bałwan Adam i Pan Sowa czekają na Was w Świątecznym Boxie. :) 



Post powstał we współpracy ze sklepem Na choinkę
Wszystkie zdjęcia należą do sklepu Na choinkę i zostały opublikowane na blogu za zgodą pani Magdaleny Nowak.


6 komentarzy:

  1. Też kocham ozdoby świąteczne! Między innymi dzięki nim buduję magię świąt, dlatego lampki, piękna choinka, wszelkie bałwanki i śnieżynki to obowiązkowy element wystroju domu :) Sklep pani Magdaleny zrobił na mnie duże wrażenie, jakie piękne rzeczy tam powstają <3
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne :D Szczególnie reniferem skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie ręczne prace są piękne :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł z założeniem takiego sklepu. W tym roku już raczej się w nic nie zaopatrzę, ale za rok, czemu nie? ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne ozdoby, rękodzieło najlepiej się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń