04.12.2016

Book Haul #18 - listopad


Hej, hej! Wszyscy lubimy stosiki, prawda? Tradycyjnie pragnę się pochwalić swoim. 
W listopadzie nie zaszalałam z zakupami, chociaż promocje nawoływały mnie z każdej możliwej strony. Do tego był kuszący Czarny Piątek, ale i wtedy się nie złamałam. Poważnie. JESTEM Z SIEBIE DUMNA. 
Do mojej biblioteczki dołączyło osiem nowych książek i wszystkie są prawdziwymi perełkami!
Jesteście ciekawi? 
Przed Wami listopadowy book haul. 



  1. "Stokrotka w kajdanach" - egzemplarz papierowy od wydawnictwa Amber;
  2. "Nieuniknione" - egzemplarz finalny od wydawnictwa Akurat i agencji Business&Culture;
  3. "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć" - kolorowanka od wydawnictwa Harper Collins Polska;
  4. "Shadow" - egzemplarz finalny od wydawnictwa Akurat i agencji Business&Culture;
  5. "Biuro Przesyłek Niedoręczonych" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Pascal;
  6. "Horyzont umysłu" - egzemplarz recenzencki od autora Thomasa Arnolda;
  7. "Świąteczna kafejka" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Kobiecego;
  8. "Boys from Hell" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Novae Res.

Sami widzicie, że stosik jest skromny, ale za niesamowity! Książki z motywem świątecznym, egzemplarze finalne cudownych powieści i wreszcie bardzo przedpremierowa nowość od pani Agnieszki Lingas-Łoniewskiej na którą wszyscy czekają...
Jestem zadowolona. Bardzo! :) 


Na koniec jeszcze chwalę się moją muzyczną perełką. Jestem absolutnie zakochana w tym albumie! 



A jakie książki zasiliły Wasze biblioteczki w listopadzie? Dużo nowości do Was trafiło? :) 




15 komentarzy:

  1. Nie liczy się ilość, ale jakość. Miłej lektury życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej zazdroszczę "Biura przesyłek niedoręczonych". Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale bym chciała "Boys from Hell". Zazdroszczę jak nie wiem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny stosik! Oby więcej takich było w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stosik! Najchętniej przygarnęłabym "Nieuniknione" oraz tą śliczną kolorowankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wiem, że to się średnio ma do tematu, ale... Czy wokalistą DNCE jest Joe Jonas? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały stosik! Przeczytałabym "Biuro Przesyłek Niedoręczonych" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na Boys from hell się nie załapałam, a jestem ciekawa, co tam znowu autorka wymyśliła. Czekam więc na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadnej nie kojarzę, albo inaczej - żadnej nie przeczytałam, ale Tobie życzę przyjemnej lektury!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiło mnie "Biuro przesyłek niedoręczonych", coraz częściej widzę ją na blogach. Czekam na Twoją recenzję :)
    szczerze-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Stosik wygląda imponująco! :)
    Tematyka może nie do końca trafia w moje gusta, jednak bardzo ciekawi mnie "Świąteczna kafejka", chyba dlatego, że uwielbiam wszystko co związane ze świętami... ;)
    Życzę równie dobrych "nabytków" w grudniu!
    Pozdrawiam cieplutko,
    Ola aka Zaczytana Iadala

    OdpowiedzUsuń
  13. "Boys from Hell" - Bardzo fajny tytuł i chętnie się z nim zapoznam. Moja piekielna dusza tego pragnie. W listopadzie nic ciekawego do mnie nie zawitało, jednak mam nadzieję, że w grudniu będzie obficiej.
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję stosiku :)
    "Świąteczną kafejkę" bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń