11/08/2016

Book Haul #17 - październik


Hej, hej! :) Dziś tradycyjnie przychodzę do Was z postem prezentującym książkowe zdobycze, które zasiliły moją biblioteczkę w październiku. :) Przyznam szczerze, że zaszalałam, ale to było zdecydowanie do przewidzenia, bo październik łączy się z Targami Książki w Krakowie, więc rozumie się samo przez się, że zrobiłam dość konkretne zakupy. W końcu cały rok oszczędzałam i czekałam na ten jeden weekend! :) 
Do mojej biblioteczki trafiło siedemnaście nowych książek, a ja z chęcią je Wam pokażę, więc zapraszam! :) 




  1. "Nakarmię cię miłością" - egzemplarz recenzencki od autorki Anny Dąbrowskiej;
  2. "Smak śmierci" - papierowy egzemplarz finalny od wydawnictwa Amber;
  3. "Harry Potter i Przeklęte Dziecko" - zakup własny i absolutnie obowiązkowy dla mnie, bo przecież jestem Potterhead;
  4. "Wegan Nerd" - zakup własny i poczyniony na Targach Książki w Krakowie;
  5. "Harry Potter i Komnata Tajemnic" (ilustrowana) - zakup własny i poczyniony na Targach Książki w Krakowie (także obowiązkowy!);
  6. "Idealna" - zakup własny i poczyniony w Empiku w Galerii Krakowskiej;
  7. "Świt, który nie nadejdzie" - zakup własny i poczyniony na Targach Książki w Krakowie;
  8. "Rewers" - zakup własny i poczyniony na Targach Książki w Krakowie;
  9. "Behawiorysta" - zakup własny i poczyniony na Targach Książki w Krakowie;
  10. "Bez winy" - zakup własny i poczyniony na Targach Książki w Krakowie;
  11. "Koneser" - zakup na Targach Książki w Krakowie, lecz poczyniony przez mojego kochanego Narzeczonego;
  12. "Bestseller" - zakup na Targach Książki w Krakowie, lecz poczyniony przez mojego kochanego Narzeczonego;
  13. "Gus" - zakup własny i poczyniony na Targach Książki w Krakowie;
  14. "Kochając pana Danielsa" - zakup własny i poczyniony na Targach Książki w Krakowie;
  15. "Kiedy pada deszcz" - zakup własny i poczyniony na Targach Książki w Krakowie;
  16. "Kiedy wszystko się zmienia" - zakup własny i poczyniony na Targach Książki w Krakowie;
  17. "Raze" - zakup własny i poczyniony na Targach Książki w Krakowie.


A oto wszystko, co przywiozłam z Krakowa. :)
  • czternaście książek
  • kalendarzyk na 2017 rok, który jest mi całkowicie niezbędny, a skoro byłam w krakowskim Empiku, to postanowiłam od razu zakupić
  • genialny i piękny notesik z KOTAMI
  • ogrom pięknych zakładek: od taniaksiazka.pl, od nieprzeczytane.pl i od wielu, wielu innych
  • gazeta do czytania, żeby być na bieżąco z wszystkimi nowinkami wydawniczymi, które dzieją się w Czwartej Stronie 

Tradycyjne podsumowanie: kupiłam trzynaście książek, dwie sprezentował mi Narzeczony i dwie otrzymałam w ramach współprac. 


Jak Wam się podobają moje zdobycze? Które książki czytaliście i polecacie, a które sami chcecie zdobyć? :) Koniecznie piszcie mi w komentarzach. :) 



19 komentarzy:

  1. "Kochając Pana Danielsa" uwielbiam i polecam Ci ogromnie!! <3
    Miałam być na targach, no ale nie wyszło niestety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tego dużo! Niestety nie czytałam żadnej z nich, ale wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no ładnie :) Zazdroszczę nowego Mroza. Ja wstrzymuję się z zakupem do premiery "Księgarenki przy ulicy Wiśniowej". Z reszty książek, któe pokazujesz, mam już za sobą "Rewers", który mnie raczej nie zauroczył (jest recenzja, zapraszam!:) ), "Idealną" (też jest recenzja) i "Behawiorystę", którego szczerze polecam. Czekam na twoję opinię odnośnie książek Opiat Bojarskiej :)
    szczerze-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ne powinnam czytać takich postów bo po tym zawsze cierpi mój portfel :) Ale zdobycze są cudowne i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Chciałabym przeczytać "Kochając Pana Danielsa".
    Czytałam "Kiedy pada deszcz". Od połowy książki aż do końca łzy splywaly strumieniami...
    "Idealna" i "Raze" będę miała okazję poznać w ramach Book Tour :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stos! Ja mam zamiar nabyć na dniach najnowsze dwie książki Mroza :)
    Malwina

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny stos :D Aż tyle dużo nowych książek <3 zazdroszczę bardzo, zwłaszcza, że mam tak daleko na Targi :( Życzę Ci przyjemnej lektury ;)
    Pozdrawiam ciepluteńko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam jedynie "Bez winy", które niestety nie skradło mojego serca. Za to z Twojego stosiku podebrałabym niemal wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że Kraków tak daleko ode mnie... Nie mniej piękne zakupy, aż sama się uśmiechałam oglądając twoje zdobycze. Z twojego stosu książek czytałam "Kochając Pana Danielsa" i szczerze Ci ją polecam. Za to książki, które chciałabym przeczytać to na pewno: Raze, Idealna i Gus. To moje must read. :)

    Pozdrawiam
    Kejt_Pe

    OdpowiedzUsuń
  10. Targi zdecydowanie sprzyjają szybkiemu bankructwu :D Ja kupiłam "Behawiorystę", a "Rewers" udało mi się zdobyć dzięki wymianie organizowanej przez LC. Miałam też zamiar kupić "Świt, który nie nadejdzie", ale stwierdziłam, że na razie mam wystarczająco dużo książek Mroza do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mróz zdominował ten stosik ;P
    "Kiedy pada deszcz", "Gus" oraz "Bez winy" - wszystkie świetne w swoim gatunku :)
    Przyjemnej lektury życzę!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wooow... zestaw wspaniałych książeczek. :) "Behawiorysta" jest świetną lekturą, akurat dziś opublikowałam jego recenzję. Czytałam też "Kochając pana Danielsa". Historia miłosna nie przekonała mnie, ale wątki dotyczące śmierci bliskich i podnoszenia się po stracie, wręcz kapitalne. W zasadzie większość książek (może oprócz Raze i Idealnej) ciekawi mnie, dlatego z przyjemnością poczytam Twoje recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle cudowności! ♥ Większość bym Ci chętnie podebrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też wzięłabym wszystkie, ha ha :D
    Ten notesik...cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile perełek :o :* Nie można się napatrzeć :* <3
    Ja osobiście to.. przeczytałabym je wszystkie! Cudo!

    booksureourworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń