9/05/2016

Book Haul #15 - sierpień




Hej! :) Co by się nie działo, to tradycyjnie comiesięczny Book Haul na blogu musi być. :) Dziś zdobycze sierpniowe, których troszeczkę się nazbierało. Coś tam do mnie dotarło, coś tam sobie kupiłam, a jedną książkę nawet dostałam! :) Miejsce na regale już dawno się skończyło, pewne książki przeprowadziły się po remoncie na komodę, a pertraktacje w sprawie dwóch nowych półek trwają. Ukochany twierdzi, że jeśli zrobi mi jedną dwurzędową półkę i jedną jednorzędową, to najprawdopodobniej takie wyjście i tak starczy mi tylko na chwilę. Jeśli mam być szczera, to pewnie ma racje, ale przecież nie będę go tą prostą prawdą zniechęcać. :) 
Bez dłuższego biadolenia zapraszam na post ze stosikiem. :)






  1. "Jak powietrze" - egzemplarz recenzencki otrzymany od OMG Books i autorki Agaty Czykierdy-Grabowskiej
  2. "Cztery strony twarzy" - tomik poezji w formie elektronicznej otrzymany od autora Adama Buszka
  3. "Twoim śladem" - egzemplarz recenzencki otrzymany od YA tu czytam
  4. "Real" - egzemplarz recenzencki otrzymany od wydawnictwa Papierowy Księżyc
  5. "Mine" - egzemplarz recenzencki otrzymany od wydawnictwa Papierowy Księżyc
  6. "Podniebny lot" - egzemplarz recenzencki otrzymany od wydawnictwa Helion & Editio Red
  7. "Pod samym niebem" - egzemplarz recenzencki otrzymany od wydawnictwa Helion & Ediotio Red
  8. "Playlist for the dead" - zakup własny na promocji w Aros.pl
  9. "Chłopak na zastępstwo" - zakup własny na promocji w Aros.pl
  10. "Utrata" - zakup własny na promocji w Aros.pl
  11. "Toxic" - zakup własny na promocji w Aros.pl
  12. "Wstyd" - zakup własny na promocji w Aros.pl
  13. "Powietrze, którym oddycha" - niespodzianka od mojej siostry
  14. "Prawo Mojżesza" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Helion & Editio Red
  15. "Smak śmierci" - przedpremierowy egzemplarz recenzencki w formie elektronicznej od wydawnictwa Amber
  16. "Miłość z pierwszych stron gazet" - spontaniczny zakup własny na kiermaszu książek w Biedronce
  17. "Jak schudnąć po 40?" - bardzo przypadkowy i niezwykle trafny zakup mój i mamy na kiermaszu w Biedronce
  18. "Zdradzony błękit" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Novae Res
  19. "Immunitet" - zakup własny i obowiązkowy dla oddanej fanki teamu Chyłka-Zordon-Mróz. 

Po zrobieniu rachunku sumienia wychodzi na to, że w sierpniu otrzymałam dziesięć egzemplarzy recenzenckich, osiem książek zakupiłam sama, a jedną książkę otrzymałam w prezencie. Trochę pofolgowałam, ale nie za bardzo, więc wybaczam sobie. :) 

A ile Wy zakupiliście książek w sierpniu? Jak przedstawiał się Wasz sierpniowy stosik? Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach. :) 




13 komentarzy:

  1. Kochana, to nie jest stosik tylko stosisko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Pokaźne zbiory :) I dużo takich, które sama chętnie bym przeczytała. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, spor tego. No i Mróz oczywiście musi być <3 Zapraszam na mój haul, jeśli jesteś ciekawa co nowego przybyło do mnie w sierpniu http://szczerze-o-ksiazkach.blogspot.com/2016/08/1-book-haul-sierpien.html

    Pozdrawiam, szczerze-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W sierpniu w końcu kupiłam mniej. Na półkach mam ok. 140 książek do przeczytania, dwie ( z wymiany i recenzencka) czekają na poczcie. Zamierzam ostro przystopować z nowymi nabytkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny stosik ♥ Czytałam już Powietrze, którym oddycha i przyznam, że ta książka zdecydowanie mnie nie porwała, a Twoim śladem mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki zacny stosik. Sporo egzemplarzy recenzenckich!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie bardzo książka Playlist for the dead, więc niecierpliwie czekam na recenzję, jeśli takowa się ukaże. Pozdrawiam :)
    moonybookishcorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. to jest STOS jeden wielki ogromny STOS :D pozdraiwam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Dużo tego człowieczku :D To żaden stosik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile fantastycznych tytułów *.* Ja w sierpniu poszalałam z zakupami, bo jakoś nie mogłam przejść obojętnie koło tych wszystkich rewelacyjnych, wakacyjnych promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę jak najszybciej kupić "Prawo Mojżesza", bo coś czuję, że ta książka będzie niesamowita :D
    Zazdroszczę przecudownych nabytków!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń