08.08.2016

Podsumowanie miesiąca: lipiec + BOOK HAUL #14


Hej! Witam Was w sierpniu! Mój ulubiony miesiąc mignął w tempie ekspresowym, więc najwyższy czas go podsumować. Postanowiłam połączyć podsumowanie z stosikiem, gdyż moja biblioteczka zasiliła się o maleńką ilość nowych książek. Czy jestem zadowolona? Nie. Zdecydowanie liczyłam na to, że będzie lepiej. Ten rok rzuca mi kłody pod nogi za każdym razem, dlatego mój wymarzony wynik czytelniczy w dalszym ciągu pozostaje w sferze marzeń. Nie przedłużam (bo mam do tego skłonności) i zapraszam na podsumowanie lipca oraz stosik zdobyczy książkowych z minionego miesiąca! 

Co napisałam w lipcu? 

Napisałam łącznie jedenaście postów, a sześć z nich było recenzjami. 


Jak przedstawiają się statystyki?
  • Instagram: 928 (+83)
  • Facebook: 1330 (+19)
  • Obserwacje na blogu: 288 (+5) / Google+: 38 (+1)
  • Wyświetlenia bloga: ponad 63 400

Ile książek przeczytałam w lipcu?



  1. "Kiedy na mnie patrzysz" - Agata Czykierda-Grabowska, 488 stron, recenzja na blogu
  2. "Nie pozwól mi odejść: Ella i Micha" - Jessica Sorensen, 304 strony, 7/10
  3. "Stokrotka w kajdanach" - Sharon Bolton, 367 stron, recenzja na blogu
  4. "Nasze kiedyś" - Natalia Jagiełło-Dąbrowska, 464 strony, recenzja na blogu
  5. "Magisterium: Próba żelaza" - Cassandra Clare & Holly Black, 352 strony, recenzja na blogu
  6. "Błąd" - Elle Kennedy, 376 stron, recenzja na blogu
  7. "Gwiazdka z nieba i jeszcze więcej" - Sarah Dessen, 448 stron, recenzja na blogu
  8. "Korona" - Kiera Cass, 304 strony, recenzja
Dodatkowo przeczytałam cztery opowiadania z książki "Ktoś mnie pokocha", co daje dodatkowe 150 stron. 

W minionym miesiącu działałam na zasadzie czytania naprzemiennie książek zakupionych przeze mnie i egzemplarzy recenzenckich. 
Łącznie w lipcu przeczytałam 3.253 strony, co daje około 105 stron na dzień. 
Najlepsza książka lipca: "Stokrotka w kajdanach" Sharon Bolton
Najgorsza książka lipca: "Gwiazdka z nieba i jeszcze więcej" Sarah Dessen

Nadal walczę o mój wymarzony wynik, choć jeśli chodzi o przeczytaną liczbę stron, to wcale nie było tak źle. :)

Z kim zawarłam współpracę? 


DZIĘKUJĘ ZA OKAZANE ZAUFANIE! 

Jakie plany na sierpień? 
Cóż... czytać, to jasne. Pisać, to też jasne. Wykonać TBR na wakacje. :)

Wydarzenie lipca...
Wydarzenia brak, ale wreszcie ogarnęłam fajny widget ze zdjęciami z Instagrama, byście mogli je oglądać także na blogu. :)

Piosenka lipca...
Piosenek lipca to mam kilka, część się powtarza z poprzednich miesięcy, a część jest nowych. Zarzynam je każdego dnia i to po kilka godzin! 

"War of hearts" - Ruelle

"Storm" - Ruelle

"Style" - Taylor Swift


"Photograph" - Ed Sheeran

"Unsteady" - X Ambasadors



BOOK HAUL

W lipcu nie było zakupowych szaleństw (na szczęście!), a i egzemplarze recenzenckie mnie nie obsypały, dlatego tym razem nie mam dla Was gigantycznego stosu, a tylko malutki stosik. :) 


  1. "Magisterium: Próba żelaza" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Albatros i agencji Go Culture
  2. "Pochłaniacz" cz. 1 - zakup własny z gazetą "Party"
  3. "Błąd" - zakup własny z księgarni nieprzeczytane.pl
  4. "Art&Soul" - zakup własny z księgarni nieprzeczytane.pl
  5. "Gwiazdka z nieba i jeszcze więcej" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Harper Collins Polska

Jak oceniacie mój lipiec? Ile Wam udało się przeczytać książek? Dużo nowych książek zasiliło Wasze biblioteczki? Piszcie mi koniecznie w komentarzach. :) Moc uścisków! :*




13 komentarzy:

  1. Poza Edem, którego piosenki znam od deski do deski, wszystkie utwory z Twojej listy lecą od razu na moją mp4! Świetne są, muszę częściej słuchać Twoich propozycji. ^^

    I nie marudź, że 8 książek to mało, bo.. bo to jest już po prostu nieetyczne. Takie znęcanie się nad czytającymi po 2 chudzinki na krzyż. :C

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik, a "Art & Soul" jest świetne :D
    Powodzenia w sierpniu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się udało w lipcu dużo przeczytać, ale za to całkowicie zapomniałam o blogu. Niestety coś za coś. :) Za to Twoje wyniki pod każdym względem są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio ostro wyhamowałam z zakupami książkowymi. Niedługo nieprzeczytane książki zwalą mi się na głowę. Co nie zmienia faktu, że Twoje nabytki mnie kuszą. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry wynik. U mnie podobny i jestem z siebie mega dumna. Zwykle czytam około 3-4 książki w miesiącu. Teraz podczas urlopu udało się więcej. Gorzej z recenzjami na bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie w lipcu udało się przeczytać 11 książek, co jest jak na mnie świetnym wynikiem. Dosyć dużo czasu spędziłam w podróży, więc to pewnie dlatego. ;)
    Gratuluję Twoich wyników i nowych książek:)
    Pozdrawiam cieplutko
    Dominika z booksofsouls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wróciłam po półtoramiesięcznej przerwie do Polski i czekało na mnie 41 książek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, piękne osiągniecia i zazdroszczę współpracy!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Serio uważasz, że 8 książek w miesiącu to mało? :D Bo według mnie bardzo dużo! Wierz mi, mam wokół mnóstwo osób, które kochają czytanie, a chciałaby przez miesiąc skończyć chociaż 2 tytuły, co uniemożliwia im brak czasu :) Więc naprawdę możesz być zadowolona z wyniku!
    Same świetne piosenki wstawiłaś! Ruelle, Ed Sheeran, Taylor <3 Też kocham te kawałki :D
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów :)
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo wszystko całkiem udany miesiąc miałaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję mimo wszystko wyniku i życzę Ci, byś w końcu była z najbliższego miesiąca zadowolona! :)
    Jeśli chodzi o "Gwiazdka z nieba i jeszcze więcej" to również nie jest to pozycja, która mi szczególnie wpadła w oko, choć nie powiedziałabym, że jest najgorsza. Ale to przecież moje odczucia! :)
    "Błąd" również kupiłam, ale to głównie ze względu na moją współlokatorkę! :)

    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję kolejnej i to tak wspaniałej współpracy! Piękne wyniki, ja w lipcu przeczytałam 5 a i tak uważam to za super wynik :)

    OdpowiedzUsuń