09.07.2016

WYNIKI ROZDANIA!


Nadszedł dzień na który czekaliście! Dziś przychodzę do Was z wynikami rozdania w którym mogliście wybrać sobie nagrodę. Oprócz wybranej przez siebie książki, osoba, która wygrała, otrzyma książkę-niespodziankę oraz wybrany pakiet zakładek magnetycznych ze sklepu EpikBox. 
Na samym początku chciałabym Wam serdecznie podziękować za udział, obserwacje, wyświetlenia. Dziękuję, że ze mną jesteście i mam nadzieję, że nie uciekniecie. ;) Wasza obecność wiele dla mnie znaczy i daje olbrzymiego powera do działania! 
Dziś nagrodzona zostanie jedna osoba, ale ja już mam w głowie kolejny pomysł na rozdanie, które zorganizuję, gdy na blogu pojawi się 300 obserwatorów. Zanim przejdę do wyników, to mam do Was pewne pytanie: Jaki wolelibyście wygrać gadżet w kolejnym rozdaniu? Kubek, torbę czy może coś jeszcze innego? Na Wasze podpowiedzi czekam w komentarzach pod tym postem. :) 

Teraz koniec gadania, a czas na konkrety! 

Zwycięzca został wyłoniony drogą losową, a wyglądało to mniej więcej tak...


Zrobiłam karteczki z Waszymi imionami/nickami.


Wszystkie losy znalazły się w miseczce. 

Wymieszałam i wylosowałam! 

Panie i Panowie, werble proszę! Osobą, która wygrała swoją wymarzoną książkę, pakiet zakładek magnetycznych i książkę-niespodziankę jest...



Czytanie Naszym Życiem!

Gratuluję serdecznie i bardzo proszę o kontakt mailowy z danymi do wysyłki oraz informacją o wybranym pakiecie zakładek magnetycznych ze sklepu EpikBox do 12.07.2016 roku na adres
porozmawiajmy.o.ksiazkach@gmail.com


Pamiętajcie, że kolejne rozdania w podobnym stylu będą, więc warto tu zostać i wypatrywać! Dziękuję, że ze mną jesteście, naprawdę. :* 


10 komentarzy:

  1. 😭😭😭😭😭😭😭

    OdpowiedzUsuń
  2. W losowaniu? Hm.. kubek jest fajny, albo może jakaś eko torba z fajnym napisem ?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!

    A co do pytania, to... ja chętnie zobaczyłabym kubek, taki przeznaczony w pełni dla książkoholika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ;)

    Odnośnie pytania, każdy gażdżet dla książkoholika w jakiejkolwiek postaci jest mile widziany.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)
    A w kolejnym losowaniu chętnie zawalczyłabym o kubek :)

    OdpowiedzUsuń