07.07.2016

Book Haul #13 - czerwiec


Hej! Sądziłam, że w maju przybyło do mnie dużo książek. Cóż, rzeczywiście. Tyle, że w czerwcu znalazło się ich w moich zbiorach jeszcze więcej. Przez cały miesiąc dzielnie trzymałam się postanowienia, że niczego nie kupuję. Możecie mi wierzyć, byłam naprawdę silna i choć przez zaciśnięte zęby odwracałam głowę od promocji, to jakoś mi się udawało. I wtedy na scenę wszedł mój Ukochany, który powiedział, że skoro takie promocje wszędzie są, to mogę sobie coś zamówić. Chyba Wy najlepiej mnie rozumiecie, że nie musiał mi dwa razy tego powtarzać? Dwa zamówienia odebrałam w ostatni poniedziałek czerwca, a postanowienie o niekupowaniu zniknęło tak nagle, jak się pojawiło. Dziś przedstawiam Wam dwadzieścia jeden nowych książek, które dotarły do mnie w ubiegłym miesiącu. Zapraszam! :) 




Zacznę może od zamówień, które złożyłam na dwóch stronach: aros.pl oraz drugitom.pl


Były promocje i dodatkowe promocje do tych promocji, więc postanowiłam zasilić nieco swoje zbiory (jak gdyby nie były już wręcz przesilone) i kupiłam osiem książek.


Z aros.pl:
  • "Ktoś mnie pokocha. Dwanaście wakacyjnych opowiadań."
  • "Promyczek"
  • "Nasze kiedyś"
  • "Nie pozwól mi odejść. Ella i Micha"

Z drugtom.pl:
  • "Magiczna gondola"
  • "Złoty most"
  • "Ukryta brama"
  • "Nieskończoność"

Niskie ceny tych książek sprawiły, że naprawdę nie byłam skąpana w wyrzutach sumienia. ;)

Druga część czerwcowego book haul'u to egzemplarze recenzenckie, które... dosłownie mnie zasypały! 


  1. "Gregor i tajemne znaki" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa IUVI
  2. "Tytany" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa IUVI
  3. "Oblubienice wojny" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Helion
  4. "Calder. Narodziny odwagi" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Helion
  5. "Stinger. Żądło namiętności" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Helion
  6. "Siedem listów z Paryża" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa MUZA SA i agencji Business&Culture
  7. "Przekroczyć granice" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa MUZA SA i agencji Business&Culture
  8. "Niegrzeczna przyjaźń" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa PASCAL
  9. "Uwikłani. Na zawsze" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Kobiece
  10. "Heaven. Miasto elfów" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa MUZA SA i agencji Business&Culture
  11. "Kiedy na mnie patrzysz" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Novae Res
  12. "Magisterium. Miedziana rękawica" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Albatros i agencji Go Culture
  13. "Stokrotka w kajdanach" - egzemplarz recenzencki w postaci elektronicznej od wydawnictwa Amber


Reasumując... moja biblioteczka wzbogaciła się o dwadzieścia papierowych książek, z czego dwanaście z nich to egzemplarze recenzenckie, a osiem książek to zakup własny. Nie pytajcie kiedy ja to przeczytam, bo szczerze mogę odpowiedzieć już teraz, że nie mam zielonego pojęcia. Nadal szukam jakiegoś magicznego sposobu na przedłużenie doby, pokonanie konieczności snu i zwiększenia miejsca na książki w moim pokoju. Może ktoś z Was zna jakieś zaklęcie i byłby gotowy się ze mną nim podzielić? ;)

***

Jak Wam się podobają moje zdobycze? Daliście się skusić na promocje i kupiliście sobie jakieś książki? Ile nowych perełek trafiło do Was w czerwcu? Koniecznie piszcie mi w komentarzach. Moc uścisków! :*



19 komentarzy:

  1. Trylogia "Poza czasem" bardzo mi się podobała... a "Promyczek" to mistrzostwo świata :D
    Piękny stos - nic tylko pozazdrościć ;)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany :) ale piękne się prezentuje taka ilość książek:) jestem ogromnie ciekawa Promyczka :) wiele dobrego o tej powieściach słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mógłby ktoś w końcu wymyślić elastyczne regały na książki, bo sama już nie mam gdzie upychać swoich zdobyczy. :D Super książki, tylko pozazdrościć. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, tak ci zazdroszczę! U mnie tylko pięć książek, ale i tak się cieszę, bo są to naprawdę istne perełki! No i w zatrważających ilościach te promocje się pojawiły, prawda? Szkoda, że zjawiają się zawsze, kiedy nie jestem przy kasie :/
    Buziaki kochana!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale magiczna szata graficzna bloga! Aż przypomniały mi się moje młodzieńcze czasy blogowania. Uroczo jest tutaj :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Większość książek mam zamiar przeczytać :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie to wszystko pomieścisz?! *.*
    Piękny widok. ;)

    Pozdrawiam,
    czytanienaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko *.* Za tą torbę z kotem to chyba mogłabym zabić, zazdroszczę! Jako prawdziwa kocia mam muszę ja mieć. Stosy zacne, dużo tego się uzbierało :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
  9. "Promyczka" będę czytać. Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że czerwiec na bogato. :D U mnie było podobnie. :) Przyjemnej lektury życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale książek! Super! Sama z chęcią bym sobie tyle kupiła! Zwłaszcza takie cudeńka :D
    Również szukam sposobu na dłuższe czytanie, niestety czas i potrzeby są nieugięte :)

    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję nowych zdobyczy i trzymam kciuki abyś znalazła czas na ich przeczytanie 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja bym chciała dostawać tyle książek *--* Mam nadzieję, że kiedyś nadejdzie taki dzień, gdy dostanę chociaż jedną powieść od wydawnictwa. Wtedy mój portfel może nie płakałby tak bardzo. Z twoich zbiorów zainteresował mnie Promyczek, podobno to całkiem dobra książka.

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej! Ile książek, ale torba najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeraża mnie ilość Twoich egzemplarzy recenzenckich! :) Ja chyba utonęłabym w zaległych recenzjach. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety bardzo rzadko kupuję książki. Teraz mam dodatkową motywację, czyli myśl o studiach i świadomość, że trzeba troszkę zaoszczędzić :)

    ksiazkowy-swiat-niki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne nabytki, ale kiedy Ty to przeczytasz!?
    Zazdroszczę kilku pozycji tak bardzo ;<

    Pozdrawiam cieplutko :)
    https://kasi-recenzje-ksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja do zakończenia roku szkolnego trzymałam portfel na wodzy, ale jako że rok w pracy był ciężki zrobiłam sobie prezent na jego zakończenie i kupiłam kilka cudeniek. Ech... ta walka z kupowaniem. :P

    OdpowiedzUsuń