05.06.2016

ROZDANIE: Weź udział i wybierz sobie nagrodę!


Drodzy Czytelnicy! Wielkimi krokami zbliżamy się do pełnej liczby wyświetleń, a 200 obserwatorów wybiło już dawno temu i ja to przegapiłam. Teraz postanowiłam się zrehabilitować i wydumałam rozdanie, jakiego jeszcze na tym blogu nie było. Gra jest warta świeczki, bo i nagrody są nie byle jakie, dlatego mam nadzieję, że chętnie weźmiecie udział i pozwolicie mi podziękować Wam należycie za wszystkie odwiedziny bloga i obecność. 

Co można wygrać w rozdaniu?
Nagroda składać się będzie z trzech części. 


  1. Pierwsza i najciekawsza część: książka. Jaka? To wiecie tylko Wy! Każdy uczestnik rozdania sam wybiera jaką książkę chce wygrać! 
  2. Druga nagroda: książka-niespodzianka. Wygrana osoba otrzyma ode mnie książkę, której tytuł pozna w momencie, gdy otworzy przesyłkę. Zapewniam Was, że to naprawdę genialna pozycja! 
  3. Nagroda trzecia: zakładki magnetyczne. Osoba, która wygra, będzie mogła rozgościć się w sklepie EpikBox i sama wybrać sobie jeden dowolny pakiet zakładek magnetycznych!

Prawda, że nagrody są warte zachodu? :) 

Co trzeba zrobić, żeby wziąć udział w rozdaniu?
  1. Zaobserwuj blog Porozmawiajmy o książkach (możesz to zrobić za pomocą okienka "Obserwatorzy" po lewej stronie lub za pomocą okienka Google+  na samym dole) - wspomnij w zgłoszeniu pod jaką nazwą obserwujesz;
  2. Napisz tytuł książki, którą chciałbyś/chciałabyś wygrać;
  3. W odpowiedzi konkursowej odpowiedz na następujące pytanie: "Jakie są Twoje ulubione kwiaty?". Uzasadnienie nie jest wymagane.
  4. Możesz udostępnić baner konkursowy na swoim blogu/Facebooku/Twitterze/Instagramie. Będzie mi niezmiernie miło! 

Regulamin:
  1. Rozdanie trwa od 05.06.2016 roku do 30.06.2016 roku (do godziny 23:59). 
  2. Nagrody zostaną ufundowane przez właścicielkę bloga Porozmawiajmy o książkach.
  3. Zgłosić się może absolutnie każdy, kto spełnia wymagania rozdania.
  4. Nagroda zostanie wysłania w ciągu dziesięciu dni roboczych od momentu przesłania przez Zwycięzcę danych do wysyłki (potrzebny jest czas na kompletację nagrody). 


Na koniec życzę Wam wszystkim powodzenia i mam nadzieję, że chętnie weźmiecie udział w rozdaniu. :)
Moc uścisków i podziękowań! :* 



110 komentarzy:

  1. Ojej, wspaniałe rozdanie! :) No to zgłaszam się; baaardzo chciałabym wygrać jakąś książkę Bukowskiego, tylko nie Listonosza, bo tą mam :D. A jakie są moje ulubione kwiaty? STOKROTKI! Bo są proste, takie niewinne, i to właśnie wianek ze stokrotek chciałabym mieć kiedyś podczas własnego ślubu na głowie ;).

    Coś jeszcze? Mail? asia.rysiewicz@gmail.com :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się. ;)
    Obserwuję bloga jako: Ania K
    E-mail: ania0134@o2.pl
    Chciałabym wygrać książkę pt. "Ofiara losu" Camilli Lackberg.
    Moje ukochane kwiaty to żółte róże, sama nie wiem czemu. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :)
    Ulubione kwiaty - Róże♥
    Książka - Winston Graham "Demelza"
    Polecam pierwszą część o losach rodu Poldarków pt. "Ross Poldark"
    Świetne rozdanie! !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A no i obserwuje blog jako Aleksandra Bańdura

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się zgłaszam!
    Chciałabym wygrać książkę Olgi Rudnickiej, pt.: "Do trzech razy Natalie". Mój ulubiony kwiat? Chaber Górski, mieszkam na wsi, na polach jest ich pełno, są śliczne.
    A, i bloga obserwuję jako Maquarella.
    To ja też podam mojego maila maquerella@gmail.com

    Pozdrawiam!
    Maquarella

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się i ja :) obserwuję jako Jasmine Vise
    ulubione kwiaty to storczyki i konwalie
    Chciałabym wygrać "Biała Masajka" C. Hoffmann

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się. :)
    Obserwuję bloga jako: Iza Batraniec
    E-mail: iza.batraniec@vp.pl
    Chciałabym wygrać książkę pt. Gra o tron - George R.R. Martin
    Mój ulubiony kwiat to orlik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się . Lubię obserwuje jak Magdalena Faltyn
    Chciałabym wygrać książkę Olgi Rudnickiej " Do trzech razy Natalie" . Mój ulubiony kwiatek to frezja bo cudnie pachną . Mój emalil... magdalenafaltyn@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. to i ja się zgłaszam na superowy konkurs .Książke ktora sobie wybiore sama jest to książka 'blisko chmur'.A moimi ulubionymi kwiatami sa storczyki.mój meil;netka081@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneta Zarazowska5 czerwca 2016 16:41

      obserwuje cie pod nazwaą Aneta Zarazowska

      Usuń
  10. Zgłaszam się!;)
    Obserwuje bloga jako Patrycja Fornal
    Lubię na fb jako Patrycja Fornal
    E-mail patyszkaaa@gmail.com
    Udostępniam baner na fb https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1119414361448005&id=100001383551992

    Chciałabym dostać książeczkę Ugly Love Colleen Hoover ponieważ niestety nie miałam jeszcze okazji jej kupić i przeczytać;(
    A moje ulubione kwiaty to Tulipany!;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się
    Książka Aleksandra uwielbiam tematykę o ossmanach
    Ulubiony kwiat rumianek
    adhd9@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. o super konkurs to i jak sie zgłąszam .obserwuje bloga jako Aneta Zarazowska
    meil;netka081@wp.pl
    chciałabym wygrać książkę 'ósmy kolor tęczy'
    mój ulubiony kwiat to niezapominajki

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się .obserwuje bloga jako Katarzyna Balcewicz
    meil;kajabalcera@op.pl
    chciałabym wygrać książkę Moje serce należy do Ciebie
    mój ulubiony kwiat to tulipan

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się
    Obserwuję jako Wioleta Sadowska (awiola)
    Mój ulubiony kwiat to konwalia
    Wybieram książkę "Lady M." Albeny Grabowskiej

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako Krzysztof Hawryszczyszyn
    Moje ulubione kwiaty to storczyki
    Wybieram "Jak Cię zabić, kochanie"

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: Julia
    E-mail: czytam.ogladam.recenzuje@interia.pl
    Chciałabym wygrać książkę pt. Mówiąc Inaczej- Pauliny Mikuły.
    I... nie mam ulubionego kwiatu. Nie wiem, czy taka odpowiedź się liczy, ale uwielbiam wszystkie kwiaty i nie chcę kłamać, nawet dla książki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się! :)

    Obserwuję bloga jako: Z książką do łóżka
    E-mail: bohaterkatragiczna@gmail.com
    Chciałabym wygrać książkę: Chciałabym, żeby to była "Mara Dyer. Tajemnica"
    Mój ulubiony kwiat: Storczyk. Moja mama go uwielbia, a skoro jestem tak daleko od niej, to ten kwiat zawsze mi się z nią kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się ;)

    Obserwuję bloga jako: Marta Tyryfter
    Chciałabym wygrać książkę pt."Korona" Kiery Cass
    Mój ulubiony kwiat: róża, bo jest piękna *.*

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się ! ;)
    Obserwuję jako Joanna Zieleniecka
    E-mail jzieleniecka@interia.pl
    Wybieram książkę "Jak Cię zabić kochanie"
    Moje ulubione kwiaty to tulipany. Od zawsze moja mama wsadzala je do ogródka, a ja jako dziecko potem podziwialam jak rosną i pięknie rozkwitaja by wieczorem się schować i na nowo budzić się rano. Pamiętam, ze specjalnie rano wstawiłam by podziwiac jak będą otwierać się by cieszyć oko pięknymi kolorami. Tak zostało mi do dziś. ;)
    Udostępniam baner:
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=799767490125312&id=100002762040202

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Edyta Chmura
    Chciałabym książkę: "Promyczek" Kim Holden
    Udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/edyta.chmura.12/posts/486117041586505
    Kwiaty, które uwielbiam to konwalie - delikatne, skromne i niewiarygodnie pachnące :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się! <3
    Obserwuję jako: Kasia Leja
    Chciałabym książkę: UWIKŁANI "Pokusa" Laurelin Paige
    Udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/kasia.leja.39/posts/1034498046587408
    Kocham niezapominajki, czyli kwiaty z mojej bajki. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się! :)
    Obserwuję jako: wercix99
    Chciałabym książkę: "Ugly love" Colleen Hoover
    Udostępniłam na blogu: http://ksiazkowyswiatwyobrazni.blogspot.com/p/konkursy.html
    E-mail: weronikaa516@gmail.com

    Moje ulubione kwiaty to róże, ponieważ są przepiękne. <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się ^^
    Obserwuję jako: Anka
    Chciałabym książkę: "Korona" Kiery Cass
    E-mail: anita0203200@op.pl
    Moimi ulubionymi kwiatami są tulipany i róże ♥ Nie potrafię wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  24. To i ja się z chęcią zgłoszę! :D
    Obserwuję jako medyk
    E-mail: medycy.nie.gesi@gmail.com
    Wybieram książkę Doktorzy Ericha Segala
    Moimi ulubionymi kwiatami są... chyba polne maki i chabry kojarzące mi się zawsze z wakacjami. O, i jeszcze lawenda, zawsze trzymam na półce kilka jej gałązek. ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się!!
    obserwuję jako: Klaudia Black
    email: zgnieciona1996@wp.pl
    wybieram książkę: "Cień wiatru" Carlos Ruiz Zafon
    Moimi ulubionymi kwiatami są białe róże ponieważ są takie eleganckie i delikatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. To ja też się zgłoszę ^^
    Obserwuję jako: Wikingowa Królowa
    Marzę o książce "Bazar złych snów" Stephana Kinga :)
    Moimi ulubionymi kwiatami są bratki! Uważam, że są słodkie >.< zauroczyły mnie swoimi kolorami, jest nawet historia powiązana z tymi kwiatami! :D
    Dzięki temu konkursowi zerknęłam na tego bloga i widzę, że zostanę tu na dłużej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się - świetny pomysł na rozdanie :D
    Obserwuję Ci już od dawna jako Aivalar.
    Podrzucam maila: aivalarx94@gmail.com
    Baaardzo chciałabym dostać "Tease" Amandy Maciel. Od dawna marzę o tej książce, bo jej tematyka jest mi bliska.
    Moimi ulubionymi kwiatami są zdecydowanie tulipany - uwielbiam ich prostotę. Ponadto kocham kwiaty bzu, ich zapach jest niesamowity.
    Wstawię banner na bloga, do odpowiedniej zakładki, może więcej osób się zgłosi :)
    Pozdrawiam!
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się
    obserwuję jako gosia.h-m
    mail: gosia.h-m@o2.pl
    książkę jaką chciałabym wygrać to Warszawski Niebotyk
    ulubione kwiatki - tulipany i kaczeńce bo są skromne i nienachalnie pachną

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się :)
    Ulubione kwiaty - Tulipany (najlepiej żółty)
    książkę jaką chciałabym wygrać to Królowa Terlingu
    mail: fashionstyle2013@o2.pl
    obserwuję jako: Asowa As

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Teresa K, na FB lubię jako: Teresa Kaczała
    Chciałabym książkę: "Światło, którego nie widać" Anthony Doerr
    Informację o konkursie udostępniłam na FB: https://www.facebook.com/tere.kacza/posts/1820728014825934?pnref=story
    E-mail: teresakacza@gmail.com
    Pozdrawiam :)
    Kocham długie czerwone róże :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się!
    Obserwuję i lubię jako Daria Skiba
    Marzy mi się książka "Promyczek" - Kim Holden
    E-mail: krainaksiazkazwana@gmail.com
    Ulubiony kwiat, to bez. Dlaczego? Bo bez niego, życie nie miałoby sensu, a tak, jest moim promyczkiem, dającym światełko na nowy dzień i niezwykle piękny zapach, przy którym mogłabym się budzić każdego dnia!
    Rozdanie rewelacyjne! Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Kamila Marta
    e-mail: kamilamartta@gmail.com
    Udostępnienie: https://web.facebook.com/permalink.php?story_fbid=281631872174410&id=100009827977726
    Wybrana książka: "Historia pszczół" - Maja Lunde
    Odp.: Mój ulubiony kwiat to żonkil.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się. ;)
    Obserwuję bloga jako: Tris Warner
    E-mail: clary.klara@o2.pl
    Chciałabym wygrać książkę Szklany miecz Aveyard Victoria
    Moje ukochane kwiaty to czarne róże

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się. ;)
    Obserwuję bloga jako: julia sher
    E-mail: beautiful.twins@o2.pl
    Chciałabym wygrać książkę Cień i kość Leigh Bardugo
    Uwielbiam bratki

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam się
    obserwuję jako Marie Damon
    ulubione kwiaty to stokrotki
    Chciałabym wygrać Przedrzeźniacz Walter Tevis
    email: reklamaAsi@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym zmienić nagrodę na „Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender” Leslye Walton

      Usuń
  36. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Dagmara Janik
    Chciałabym książkę: "Promyczek" Kim Holden
    Udostępniłam na FB
    Odpowiedź:
    Storczyki tylko niestety one za bardzo mnie nie kochają i umierają mi jeden za drugim :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się. ;)
    Obserwuję bloga jako: Alex S.
    E-mail: alexxxisqu@gmail.com
    Chciałabym wygrać książkę "Miasto popiołów" Cassandry Clare:)
    Moje ulubione kwiaty to tulipany ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Zglaszam sie :) obserwuje jako devi102 jaka ksiazke wybieram ha zaskocze Cie bo wybiore sobie jak wygram xd nie moge sie zdecydowac siedze na telefonie wiec ciezko wybrac i moje ulubiony kwiaty to lawenda kwiat polny ale sliczniw pachnie i kojarzy mi sie z wiosna

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Ola K.
    Ulubione kwiaty to słonecznki
    Chciałabym książkę"Promyczek"
    Udostępniła: http://nieuleczalnyksiazkoholizm.blogspot.com/p/konkursy_19.html
    e-mail: kaleksandra@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako En Zet
    Mój ulubiony kwiat to cykoria podróżnik, bo to taki kwiatowy włóczykij :)
    Bardzo chciałabym przeczytać „Dotykanie świata Marka Kamińskiego”
    e-mail: jakipieknymaj@gmail.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Natalia Broda
    E-mail: natasia1234577@gmail.com
    Chciałabym wygrać książkę: "Żądza krwi"-Alyxandra Harvey
    Moje ulubione kwiaty to róże.

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się ! :)
    Obserwuję jako: Natalia K
    E-mail: natalkakaminska@icloud.com
    Chciałabym wygrać książkę "Wszystko, co lśni" Eleanor Cattor
    Moimi ulubionymi kwiatami są gerbery

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako Paulina L.
    e-mail : polkanaksiazki@o2.pl
    Chciałabym wygrać książkę : "Ktoś mnie pokocha. 12 wakacyjnych opowiadań"
    Baner udostępniam tutaj - http://naksiazki.blogspot.com/p/konkursy.html
    Moje ulubione kwiaty to peonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Agnes C.
    Mail: agnieszka.mp@vp.pl
    Gdybym miała sobie wybrać dowolną książkę, którą mogłabym wygrać to byłby to "Jeździec Miedziany" Paulliny Simons.
    Moje ulubione kwiaty to słoneczniki
    Udostępniłam: https://plus.google.com/109469830887620317034/posts/ZKDUMjninBs
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się :)
    Obserwuję bloga jako: Souvenirmaniac
    E-mail: a.flusz@gmail.com
    Chciałabym wygrać książkę: "Akademia Pennyroyal" - M.A. Larson
    Ulubione kwiaty: jeżeli chodzi o całokształt - to kocham wisterie, ale oprócz tego uwielbiam frezje (ten zapaaaach ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa, zapomniałam - baner u mnie na blogu -> http://souvenirmaniac.blogspot.com/ :)

      Usuń
  46. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Katarzyna Kwiatkowska
    Chciałabym wygrać książkę "Wóda i bala" Grzegorza Żurka.
    Moje ulubione kwiaty to frezje.
    Udostępniam: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1021423137942791&id=100002253437923
    E-mail: k.kwiatkowska.hotowy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się:)
    Obserwuję jako Marta M.
    Mój email books-my-life@wp.pl
    Chciałabym wygrać:Magonię <3
    Ciężko mi wybrać ulubiony kwiat, bo ja bardzo lubię wszystkie kwiatki, no ale skoro trzeba to wybiorę niezapominajki takie malutkie kwiatuszki ale są śliczniutkie i radują oko:)
    Udostępniam baner na blogu books--my-life.blogspot.com(w zakładce konkursy)
    Pozdrawiam?:*

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się ☺
    Obserwuję jako Elżbieta Bieniek
    Mój e-mail :mariaela38@gmail.com
    Udostępniam : https://web.facebook.com/elcia.bieniek?__nodl
    Poproszę książkę : Jak Cię zabić, kochanie?
    Moje ulubione kwiaty to storczyki , a w od wiosny wiszące w ogrodzie to przepiękne Tunbergie ☺

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako Zjadam Skarpety
    Mail: elaluczkow@gmail.com
    Udostępniam: http://odurzonaksiazkami.blogspot.com/p/konkursy-u-znajomych.html
    Poproszę książkę: Ugly Love
    Moje ulubione kwiaty to przebiśniegi. Chyba dlatego, że dla mnie są symbolem odchodzącej zimy, a zapowiedzią zawsze wyczekiwanej wiosny. Niosą nadzieję na lepsze jutro. A do tego są bardzo subtelne, co cenię.

    OdpowiedzUsuń
  50. Życzę kolejnych takich sukcesów! <3

    Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Doomisia♥
    Baner: http://czytelniadominiki.blogspot.com/p/koknursy.html
    Mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl
    Wybieram książkę: "Chłopak, który zakradł się do mnie przez okno"- Kirsty Moesley
    Moje ulubione kwiaty to tulipany, najlepiej różowe :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo chętnie się zgłoszę :)
    Obserwuję jako: Ewka501
    E-mail: ewka501@op.pl
    Chciałabym książkę: Szklany miecz - Victoria Aveyard
    Moje ulubione kwiaty to czerwone i różowe róże
    Baner: http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się
    Obserwuję jako Ewelina Wiśniewska
    Fb jako Ewelina Anna Chojnacka
    Eve_ew@wp.pl
    Książka: Magonia :)

    Odp. Moimi ulubionymi kwiatami są kwiaty, które kwitną na drzewie Magnolii
    Wyglądają jak powietrzne lilie wodne.

    Magnolia - Magonia, te dwie nazwy...to musi być znak przeznaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Gosia Pawlaczyk
    Na FB lubię jako: Gosia Pawlaczyk
    Chciałabym książkę: "Światło, którego nie widać" Anthony Doerr
    Informację o konkursie udostępniłam na FB: https://www.facebook.com/gosia.pawlaczyk.3/posts/1560266190943859?pnref=story
    E-mail: pawlaczykgosia@gmail.com
    Kocham białe róże!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się !
    Obserwuję bloga jako:Bartosz Lauks
    E-mail:bartosz.lauks@interia.pl
    Chciał bym wygrać książkę pod tytułem "Anna Karenina"
    Moje ulubione kwiaty to "Rosiczka"

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Klaudia Malik
    Email: klaudiamalik@onet.eu
    Chciałabym wygrać książkę: "Zwiadowcy. Królowie Clonmelu"
    Moje ulubione kwiaty to tulipany, żółte lub czerwone ;)
    Baner udostępniłam: http://booksbyshadow.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Bogdan N
    Na FB lubię jako: Bodziu Bogdan
    Chciałabym książkę: "Saszeńka" Simon Montefiore
    Informację o konkursie udostępniłem na FB: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1630102143975056&id=100009258577286&pnref=story
    E-mail: bogdan061177@gmail.com
    Uwielbiam konwalie, ponieważ kojarzą mi się z moją żoną!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Judyta Z
    Email: judi18@o2.pl
    Chciałabym książkę: "Kiedy pada deszcz" Lisy De Jong
    Moje ulubione kwiaty: trudno wybrać, bo mam wiele takich, które bardzo lubię, ale zdecyduje się na bez - ten zapach jest zniewalający!
    Baner udostępniłam: houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: Marika
    E-mail: marikaczyta@gmail.com
    Udostępniłam baner: http://marikaczyta.blogspot.com/p/konkursy.html
    Chciałabym wygrać książkę pt. "Życie na pełnej petardzie czyli wiara, polędwica i miłość" - Jan Kaczkowski, Piotr Żyłka
    Moje ulubione kwiaty to tradycyjne, czerwone róże.

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: siostra jeden
    E-mail: mam1siostre@o2.pl
    Chciałabym wygrać książkę pt. Utarta Rachel van Dicke
    Moje ulubione kwiaty to bławatki

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Natalia Nutelalaa
    E-mail: nutelalaa@gmail.com
    baner: https://plus.google.com/104243739474234376682/posts/Sq62Sgvf6rR
    Chciałbym wygrać książkę pt. "Posłaniec" Markus Zusak
    Moimi ulubionymi kwiatami są niezapominajki. Sama do końca nie wiem dlaczego... Z jednej strony kojarzą mi się ze szczęśliwymi chwilami z dzieciństwa i niekończącymi się spacerami.Z drugiej strony przypominają mi o tym jak krucha jest ludzka pamięć.Mimo tego wszystkiego co przeżywamy po kilku latach wszystkie wspomnienia zlewają się w jedną niewyraźną plamę,której za nic nie możemy rozszyfrować.Jednak z tych wszystkich przeżytych przez nas lat są rzadkie chwile,których nigdy nie zapomnimy. Niezapominajki mi o tym wszystkim przypominają; to chyba najbardziej refleksyjne kwiaty jakie znam. ;D

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się!
    1. Alicjone A
    email: alicjone47@vp.pl
    2. Książka, o której marzę to: Dziedzictwo ognia - Srah J. Maas
    3. Moimi ulubionymi kwiatami zdecydowanie są Konwalie <3

    OdpowiedzUsuń
  62. 1. Obserwuję jako CassandraDeLune.
    Mój adres mailowy to veronie8@wp.pl
    2. Bardzo chciałabym mieć książkę "Oddam Ci słońce".
    3. Uwielbiam słoneczniki i stokrotki 🌼🌻

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się;)
    Obserwuję jako: julia kowalska
    e-mail:szarikowa@interia.pl
    Moja wymarzona książka to: Księga Wyzwań Dasha i Lily - Rachel Cohn, David Levithan
    Moje ulubione kwiaty to róże. Ale nie takie tradycyjne czerwone. Lubie róże o nietypowych kolorach np. niebieskie, czarne, herbaciane, blado-różówe.

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się! :)
    Obserwuję jako: Jabłuszkooo
    E-mail: tujestem0234@gazeta.pl
    Moja wymarzona książka to: Szklany tron Sarah J.Maas
    Moje ulubione kwiaty to: róże :) Sama nie wiem czemu je tak bardzo lubię, ale kojarzą mi się z miłością <3

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Ewelina Poc
    Na FB lubię jako: Ewelina Poc
    Chciałabym książkę: "Krawcowa z Dachau" Mary Chamberlain
    Informację o konkursie udostępniłam na FB: https://www.facebook.com/poznanskie.doktory/posts/875061442639664?pnref=story&qsefr=1
    E-mail: ewelinkapoc@gmail.com
    Uwielbiam czerwone róże :) Im więcej, tym lepiej :) Ten zapach :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: marta. 2000
    Chciałabym wygrać książkę "Biała róża" Amy Ewing
    Moje ulubione kwiaty to róże.
    e-mail: marta.wlodarska@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się :)
    Obserwuję bloga jako: Gab riela
    E-mail: gabolek000@o2.pl
    Chciałabym wygrać książkę "Hopeless" Colleen Hoover
    Moje ulubione kwiaty: róże oraz storczyki <3
    Baner: http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako Anna Kulawiak
    e-mail: anikm@o2.pl
    Marzę o książce "Chłopiec z latawcem" Khaled Hosseini
    Moje ulubione kwiaty,to kwiaty polne, chabry, maki i stokrotki.
    Kojarzą mi się z moim dzieciństwem, z domem Dziadków, z przeszłością, która odchodzi powoli w zapomnienie.

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Klaudia W
    E-mail: kwilk232@interia.pl
    Chciałabym wygrać "Rozkaz zagłady" James'a Dashner'a
    Moje ulubione kwiaty to róże i goździki <3
    Baner: http://recenzjeklaudii.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako:Anna P
    Ulubione kwiaty: KONWALIE
    Książka: Blisko chmur :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się i ja!
    Obserwuję jako: ALicja111
    E-mail: alicjabart111@gmail.com
    Ulubione kwiaty: słoneczniki - najradośniejsze kwiaty :)
    Książka, którą chciałabym wygrać: 'Złudzenie' Charlotte Link
    Udostępniłam baner: https://www.facebook.com/alicja.sarnacka

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam się :)

    Obserwuję jako Martini
    Wybrana książka: "Miłość i kłamstwa" Cecelii Ahern
    Ulubione kwiaty: tulipany, kojarzą mi się z wiosną, najpiękniejsze kwiaty :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się do konkursu!

    Obserwuję jako paradoix
    Książką, którą chciałabym wygrać jest "Ugly love" Colleen Hoover
    a moimi ulubionymi kwiatami są lilje. lubię je przez ich delikatność

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Wiktoria Guziewicz
    Chciałabym książkę: "Promyczek" Kim Holden
    Ulubione kwiaty: TULIPANY :)
    Udostępniam: https://plus.google.com/u/0/114865288098540414815/posts
    Mail: vicky-7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Zgłaszam się
    Obserwuje jako: KArolina KLekowska
    Książka, którą chcę wygrać: Zdaję się na Ciebie ;)
    Odpowiedź: Bławatki - Widział ktoś kiedyś bardziej intensywne kwiaty? Takie niewinne, ale pod względem koloru - tak silne :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się! :)
    Obserwuję jako: Iadala
    Książka, którą chcę wygrać:
    Odpowiedź: Róże. W szczególności czerwone i herbaciane :) Dlaczego? Sama nie wiem... Tak po prostu od zawsze dobrze mi się kojarzyły. Wydają się niezniszczalne, potężne, królewskie... Uwielbiam je po prostu :)
    Udostępniłam na fanpage'u mojego bloga:
    https://www.facebook.com/355193304610626/photos/a.393790460750910.1073741828.355193304610626/821225938007358/?type=3&theater
    W razie potrzeby zostawiam też swojego maila :) iadala.ola@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zapomniałam wybrać nagrodę XD
      Jeśli mogłabym, to chciałabym wygrać "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" 😊

      Usuń
  77. Obserwuję (Marta Wieteska)
    Książka, którą chciałabym wygrać, to "Troje" - Sarah Lotz. Książka kusząca swoją czernią, nawet brzegi książek są czarne! Coś niezwykłego.
    Moim ulubionym kwiatem jest róża (zaraz za nią widnieją goździki). Kojarzą mi się one z czymś ważnym. Zakończeniem roku, urodzinami, innymi okazjami. Są piękne, można je ususzyć i zostawić na zawsze :)
    Pozdrawiam /ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszam się, obserwuję jako SpavatiRP TV.
    Książka- Christopher Paolini "Brisingr"
    Kwiat? Ogólnie nie jestem fanką kwiatów, ale bardzo lubię niezapominajki, sama nie wiem dlaczego :p może dlatego, że są niebieskie, a to mój ulubiony kolor c:
    Zostawiam mail: roksana.posnrop@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. ZgadAm się!
    obserwuje jako Julia Jankiszz
    Chciałabym książkę "Ogień i woda"
    moje ulubione kwiaty to niezapominajki, bo ich kolor jest inny niż wszytko co znam. Nie ma w nich agresji ani za dużego spokoju. Dla mnie są idealne. I chyba nie tylko dla mnie :)
    E-mail : Julcia1654@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłaszam się :)
    Obserwuję przez G+ jako: Nie tylko bestsellery
    Książka: Henning Mankell "Mężczyzna, który się uśmiechał"
    Ulubiony kwiat: Frezja
    Mail: nietylkobestsellery@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Beata Kandzia
    Chciałabym wygrać książkę: "Promyczek" Kim Holden
    Odpowiedź na pytanie: Moje ulubione kwiaty, to z ciętych róże, z domowych storczyki, a balkonowych surfinie, ponieważ są one wszystkie subtelne i zachwycają swym urokiem oraz pięknymi barwami
    Udostępniłam baner konkursowy w Google+: https://plus.google.com/u/0/110061712332260582292/posts/dqaH5wLB3L8
    Mail: beatakandzia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Obserwuję jako: Abbadona
    Wybrana książka: Bartłomiej Basiura "Uczeń Carpzova"
    Ulubione kwiaty: Maki, ponieważ wiążą się z moją pierwszą miłością.

    Pozdrawiam
    Abbadona

    OdpowiedzUsuń
  83. zgłaszam się
    obserwuję jako kocham522
    ulubione kwiaty to róże
    Chciałabym wygrać Grę o Tron
    email: kocham522@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Oblicza Róży
    Lubię na fb jako Katarzyna Różalska
    Marzę o książce "Art&Soul" Brittainy C. Cherry
    Baner: https://www.facebook.com/katarzyna.rozalska.58/posts/1816102795286272
    Moje ulubione kwiaty to bzy :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Book Monster
    Chciałabym wygrać książkę: "Tylko Cross" Sylvia Day
    Odpowiedź na pytanie: storczyki
    Udostępniłam baner konkursowy w Google+: https://plus.google.com/115542350695872930298/posts/Rv5fZwAMXrk
    Mail: k.mac-dolek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako: Gosche
    E-mail: goschebooks@gmail.com
    Chciałabym wygrać książkę: ''Kiedy pada deszcz'' Lisa De Jong
    Lubię na FB jako: Gosche Books
    Odpowiedź: Słoneczniki <3. Czemu? Bo są duże, inne i kojarzą mi się z dzieciństwem. Najlepsze jest to, że nie wiem czemu akurat okres dzieciństwa mi się przypomina, bo nic szczególnego nie znaczy dla mnie. Mimo to je uwielbiam a w okresie letnim kiedy widzę Słonecznik od razu jestem szczęśliwsza ;D

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Też się zgłaszam :)

    Obserwuję jako: Justyś K.
    E-mail: justcreative1989@gmail.com
    Moja wymarzona książka to: Śpiący Książę Melindy Salisbury
    Moje ulubione kwiaty to lilaki (ogólnie nazywane bzami).

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Umrę jak nie wygram!
    Chcę otrzymać: Eleonora i Park
    E-mail: susankelley@wp.pl
    Obs jako: Susan Kelley
    Moje ulubione kwiaty to: tulipany
    Banner: http://internetowypamietniksusan.blogspot.com/p/konkursy.html
    Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  89. Zgłaszam się! :)
    Obserwuję jako: Paulet
    Email: paulina.kozlowska8@o2.pl
    Upragniona książka: Szkoła latania
    Ulubiony kwiaty: piwonie
    Udostępniam: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1125046440875395&id=100001101492053

    Mocno zaciskam kciuki! :))

    OdpowiedzUsuń
  90. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Dakota
    E-mail: aleksandra.bartczak1mi@poczta.fm
    Chciałabym wygrać książkę: „Kiedy pada deszcz” Lisy De Jong
    Moje ulubione kwiaty to piwonie. Uwielbiam ich zapach, lubię obserwować jak się rozwijają i mienią pięknymi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  91. Uwielbiam takie rozdania :)

    obserwuję jako psychodelax3
    email anitasadlo@interia.pl
    chciałabym wygrać: Jak prowadzić. Niezrównany poradnik napisany przez byłego Stiga ( książkę podarowałabym chłopakowi, który nie cierpi czytać, ale.. wiem, że tą pozycję z miłą chęcią pochłonąłby :) )
    Banner na dole strony www.psychodelax3.blogspot.com

    Moje ulubione kwiaty to bzy.. zapach dzieciństwa, wspomnienie babci :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Zgłaszam się
    Obserwuję jako: Marta Bieluczyk
    Chciałabym wygrać książkę: Ukryte.Terapie Czego ci lekarz nie powie
    Moje ulubione kwiaty to róże.
    Email: martabielsk@poczta.onet.pl
    Udostępniłam baner: https://www.facebook.com/marta.chmur/posts/1113125242079612

    OdpowiedzUsuń
  93. Chciałabym wygrać książkę Bez słów . Moje ulubione kwiaty to żółte tulipany co w sumie jest trochę dziwne bo nie znoszę żółtego jako koloru

    OdpowiedzUsuń
  94. zgłaszam się!
    obserwuję jako Mariola
    Chciałabym dostać : Dzika strona jedzenia, Jo Robinson
    Moje ulubione kwiaty to azalie - bo pięknie pachną!

    OdpowiedzUsuń
  95. Zgłaszam się !
    Obserwuje jako Karolina Adamek
    Chciała bym dostać : "Ósme życie" Nino Haratischwili
    Moje ulubione kwiaty to konwalie uwielbiam ich zapach.
    Email : malapoznan123@wp.pl
    Lubie na Fb jako : Karolina Adamek

    OdpowiedzUsuń
  96. obserwuję jako dorota wysocka
    chciałabym wygrać 'Duma i uprzedzenie' Jane Austen
    ulubione kwiaty: frezje

    OdpowiedzUsuń
  97. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: Mistrz Leee
    E-mail: laura.leee@o2.pl
    Chciałabym wygrać książkę pt. Elita Kiera Cass
    Uwielbiają bławatki

    OdpowiedzUsuń
  98. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: Kamila Lis
    E-mail: kamilalis@onet.eu
    Chciałabym wygrać książkę ,,Dochodzenie 3''
    Moje ulubione kwiaty to storczyki: urzeka mnie różnorodność ich barw, uczą mnie troski, gdyż dość długo rosną i trzeba opiekować się nimi niemal jak dzieckiem, ale gdy rozkwitają, dają prawdziwą radość :)
    Baner: http://papierowenatchnienia.blogspot.com/p/konkursy_22.html

    OdpowiedzUsuń
  99. Zgłaszam sie
    Chciałabym wybrać Piąta fala
    Rick Yancey
    Obserwuję bloga jako: Wioletta Styczeń
    E-mail: milex@op.pl
    Moje ulubione kwiaty to Tulipany, chyba dlatego że kojarzą się z moim nazwiskiem panieńskim i są najlepszą oznaką wiosny

    OdpowiedzUsuń
  100. Obserwuję za pomocą Google+ pod nazwą Zewi La
    Udostępniłam baner: https://www.facebook.com/zewi.la.1/posts/619545738210385
    E-mail: zewila@gmail.com
    Chciałabym wygrać książkę "W ramionach gwiazd" lub "Noc Perseidów". O obie walczyłam w wielu konkursach, lecz niestety mi się nie poszczęściło. Postanowiłam spróbować więc raz jeszcze. Mimo, że ich nie czytałam, zajęły szczególne miejsce w moim sercu i wysokie miejsce na mojej liście marzeń. Myślę, że stało się tak dlatego, że gwiazdy i niebo są moim drugim, lepszym życiem. Kocham je.
    Moje ulubione kwiaty to róże. Czerwone róże. Dlaczego je lubię? Róża przypomina życie wielu ludzi. Przypomina moje życie. Kwiat ten jest piękny, ale posiada również kolce. Ostre, niebezpieczne kolce, którymi można się niechcący łatwo zranić. Podobnie jest i w życiu: piękne i niezwykłe momenty mogą być zakłócone przez jakąś tragedię. Czerwony kolor symbolizuje krew. Krew, która wypływa z ran po skaleczeniu. Niekiedy trzeba wiele znieść, aby rana się zagoiła. Wiele przetrwać, by załagodzić ból po stracie bliskiej osoby. Lecz blizna zostanie już na zawsze... I czerwona róża wyrastająca z serca, które leży w cmentarnej ziemi.

    OdpowiedzUsuń
  101. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Szczęśliwa Mama
    Na FB lubię jako: Iza Miś
    Chciałabym książkę: "Światło, którego nie widać" Anthony Doerr
    Informację o konkursie udostępniłam na FB: https://www.facebook.com/iza.wicz/posts/10209502557025176
    E-mail: izka3@op.pl
    Kocham białe kantadeski :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Obserwuję jako Melisa Anonim
    Chciałabym "Wioskę morderców"
    Kocham bez
    melisa2004@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Obserwuję jako Mylene 17
    Chciałabym "Unik" Cain
    Konwalie
    mylene17@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Były już wyniki rozdania?

    OdpowiedzUsuń