08.06.2016

Podsumowanie miesiąca - maj 2016


Hej, hej! Czerwiec trwa, więc pora podsumować maj. Ubiegły miesiąc był spokojny i umiarkowanie zapracowany. Prywatnie byłam dość zabiegana, bo dwukrotnie odwiedzili nas goście z Gdańska, a także swoje osiemnaste urodziny obchodziła moja jedyna siostra, więc trzeba było dopiąć na ostatni guzik wiele spraw i pomóc przy przygotowaniach. Przeczytałam więcej książek niż w kwietniu, który totalnie mnie pokonał, więc uznaję, że nie mam na co narzekać. By nie rozpisywać się więcej, zapraszam na podsumowanie! 

Instagram
Co napisałam w maju?

W maju napisałam łącznie sześć postów, a tylko dwa z nich były recenzjami. 

Jak przedstawiają się statystyki?
  • Instagram: 774 (+78)
  • Facebook: 1260 (+52)
  • Obserwacje na blogu: 213 (+5) / Google +: 28 (+1)
  • Wyświetlenia bloga: ponad 49 000

Ile książek przeczytałam w maju?


Uznaję, że wynik jest zadowalający. Udało mi się w maju przeczytać osiem książek. Nie były jakieś ogromnej grubości, ale uznaję, że przy procencie stresu i zajęć prywatnych wyszło całkiem w porządku. 
  1. "Czy wspomniałam, że cię kocham?" - Estelle Maskame, 403 strony, 7/10
  2. "Sprawy do zapomnienia" - Courtney C. Stevens, 271 stron, 7/10
  3. "Złodziej pioruna" - Rick Riordan, 360 stron, 9/10
  4. "Morze potworów" - Rick Riordan, 288 stron, 9/10
  5. "Układ" - Elle Kennedy, 464 strony, recenzja na blogu
  6. "Ucieczka w dzicz" - Erin Hunter, 336 stron, recenzja na blogu
  7. "Jak cię zabić, kochanie?" - Alek Rogoziński, 336 stron, recenzja na blogu
  8. "Moje serce należy do ciebie" - Alessio Puleo, 384 strony, recenzja na blogu

Wygląda na to, że przeczytałam łącznie 2.842 strony, co daje około 91 stron dziennie. Nadal chciałabym, żeby było lepiej. Do końca roku jeszcze sześć miesięcy - może w końcu uda mi się osiągnąć wynik z którego będę jak najbardziej zadowolona. ;) 



Z kim zawarłam współpracę? 
Z dumą informuję, że swoim zaufaniem obdarzyły mnie trzy wspaniałe wydawnictwa. DZIĘKUJĘ! 




Jakie plany na czerwiec? 
Czytać, czytać, czytać. Poza tym planuję dla Was kolejny konkurs, ale szczegóły pojawią się niebawem. :) 

Wydarzenie maja...
Blogowego wydarzenia jako tako nie było. Prywatnie były to osiemnaste urodziny mojej siostry (nadal to do mnie nie dociera). 

Piosenka maja...


Znam tą piosenkę od dnia, kiedy wyszła na światło dzienne, ale teasery do klipu podgrzewają atmosferę, więc zasłuchuję się w niej szaleńczo! *_*


***

Maj był miesiącem zwyczajnym i spokojnym, więc ciekawa jestem jakie nowości przyniesie czerwiec. A jak wam upłynął piąty miesiąc 2016 roku? Ile książek przeczytaliście i czy spełniły one Wasze oczekiwania? Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach, bo standardowo na to czekam! :) Moc uścisków! :*




14 komentarzy:

  1. Ładnie się prezentował Twój maj, widzę, że całkiem sporo książek przeczytałaś. Dla mnie akurat powieść Maskame była słabiutka, ale za to chętnie przeczytałabym Układ. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że maj był dla Ciebie bardzo udanym miesiącem! Gratuluję wyników i nowych współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem niezły ten maj, nie ma co narzekać. ;) ja takich statystyk nie prowadzę, bo czytam zdecydowanie zbyt szybko, żeby pamiętam o zapisywaniu wszystkich tytułów. ;) szczególnie ostatnio mam wyjątkowo płodny okres w czytelnictwie, zwłaszcza odkąd dorwałam się do fajnych polskich kryminałów. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Układ" tez już za mną. Świetne wyniki - gratuluję nowych współprac :D
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w czerwcu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje współprac i książek też sporo przeczytane oby tak dalej :) pozdrawiam kiroku-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że maj był całkiem obfitujący - no i gratuluję nowych współprac! :)
    Zaczytanego czerwca ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Maj wypadł u Ciebie naprawdę bardzo ładnie. Ja nie robiłam jeszcze podsumowania u siebie, ale chyba też nie było jakoś tragicznie, biorąc pod uwagę moje życie prywatne. Podziwiam, że jesteś jeszcze w stanie podjąć jakieś współprace! Ja nie mam przez nie czasu na czytanie książek, które sama sobie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. zycze DUUUUUUUUUUZO CZYTANIA <3 gratuluej wspolpracy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem to naprawdę dobry wynik. Oby czerwiec był o wiele, wiele lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobry wynik! :) Gratuluję osiągnięć i podjętych współprac. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny wynik!
    Układ mam już na półce:) A książka Jak Cię zabić kochanie jest jedną z tych, na które musze zapolować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo udany czytelniczy maj. Gratuluję i oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne podsumowanie! gratuluję osiągniętego wyniku czytelniczego. :) Ja ostatnio jestem tak zabiegana, że na nic nie mam czasu, a nerwy na postronkach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Książkę Alka Rogozińskiego mam już u siebie i liczę na dobrą lekturę :) Pozdrawiam i gratuluję wyników! :)

    OdpowiedzUsuń