6/10/2016

Book Haul #12 - maj


Hej, hej! :D Tradycyjnie, jak co miesiąc, zapraszam na post prezentujący moje książkowe zdobycze z minionego miesiąca. W maju trafiło do mnie dziewiętnaście książek. Zrobiłam trochę zakupów, bo było dużo ciekawych promocji, a i egzemplarze recenzenckie sowicie mnie zasypały. Miejsca na półkach jest tyle, co kot napłakał, a ja zastanawiam się, dlaczego nikt nie sprzedaje miejsca w pakiecie z książkami? :) By nie przedłużać, zapraszam Was na majowy BOOK HAUL! 

Instagram


Co my tutaj mamy?


  1. "Czy wspomniałam, że cię potrzebuję? - zakup własny na mojej ulubionej promocji w Empiku "3 za 2"
  2. "Układ" - zakup własny na mojej ulubionej promocji w Empiku "3 za 2"
  3. "Bez słów" - zakup własny, również z ulubionej promocji w Empiku "3 za 2"
  4. "Szklany tron" - zakup własny, bo po promocji "3 za 2" była w Empiku promocja "2 za 1"
  5. "Korona w mroku" - zakup własny, bo to druga książka do promocji "2 za 1"
  6. "Dziedzictwo ognia" - zakup własny, bo i tom trzeci był w promocji "2 za 1"
  7. "Zabójczyni" - zakup własny, bo jeśli zbiór opowiadań był w ofercie promocyjnej, to kupiłam go, skoro "2 za 1"
  8. "Ucieczka w dzicz" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Nowa Baśń
  9. "Ogień i lód" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Nowa Baśń
  10. "Moje serce należy do ciebie" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa MUZA SA oraz agencji Business&Culture
  11. "Ocalona" - egzemplarz recenzencki od GW Foksal
  12. "Jesteś moja dzikusko" - książkę dała mi siostra, bo chociaż otrzymała ją na prezent urodzinowy, to jest osobą nieczytającą, więc... mam ja! 
  13. "Jak cię zabić, kochanie?" - egzemplarz recenzencki od autora Alka Rogozińskiego, czyli przemiła niespodzianka, której w ogóle się nie spodziewałam
  14. "Teraz albo nigdy" - egzemplarz recenzencki od Harper Collins Polska
  15. "Szkoła przetrwania" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Jaguar
  16. "Moje nowe życie" - egzemplarz recenzencki od GW Foksal
  17. "Korona" - zakup własny, bo jako wielka fanka serii "Rywalki" musiałam mieć ostatni tom
  18. "Trawers" - zakup własny, bo jako wielka fanka Remigiusza Mroza i Forsta musiałam mieć ostatni tom
  19. "Magiczne stworzenia - kolorowanka" - zakup własny, bo jako Potterhead od lat musiałam ją mieć

Wygląda na to, że w maju zakupiłam dziewięć książek i jedną kolorowankę, otrzymałam osiem egzemplarzy recenzenckich i dostałam w prezencie jedną książkę od siostry. Wniosek? Lekko sobie pofolgowałam z zakupami, ale te promocje po prostu kusiły niemożliwie, a ja, tak szczerze mówiąc, za bardzo się im nie opierałam. ;) W przyszłym miesiącu muszę się powstrzymać, bo przecież czas zacząć odkładać fundusze na zakupowe szaleństwo w październiku, bo...  wielkimi krokami zbliżają się 20. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie, których totalnie nie mogę się doczekać! 

***

A ile książek Wy zdobyliście w maju? Byliście na Targach w Warszawie i zaszaleliście z zakupami, czy raczej udało Wam się powstrzymać? Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach! :) Moc uścisków! :*




15 komentarzy:

  1. Nieźle Ci się biblioteczka rozbudowuje! Mamy podobne gusta, chętnie bym tam wpadła i trochę ją przeczesała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te mepikowe promocje, można się obłowić w nowościach ;) Ile recenzenckich, miłego ich czytania, kilka z nich mam w planach! ;) Szczególnie książkę Rogodzińskiego ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mogę patrzeć na stosiki, bo później nabieram chęci, by sama zrobić zakupy - a zdecydowanie nie powinnam! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeju, ile tu tego. :o Musze w końcu sprawić sobie "Szklany tron". :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, spory stosik! U mnie również sporo książek znalazło nowy dom, ponieważ dołączyłam do grona osób wymieniających się książkami. Miłego czytania!
    Buziaki!
    http://filigranoowa.blogspot.com/2016/06/welcome-to-party.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie trochę przyszalałaś, ale skoro były promocje to wiadomo, grzechem byłoby nie kupić :D

    U mnie w maju pojawiło się tylko 5 nowych książek, także była w miarę grzeczna :D
    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę Maas i Sheridan <3 Trzeci tom Forsta jeszcze przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo książek Ci przybyło, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No, no, niezłe polowanie. :) ja staram się nie kupować, ale jak zwykle kilka pozycji wpadło. Tym razem z klasyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Imponujący stosik :) Ale przecież promocjom trudno się oprzeć, prawda ?
    Ja w maju zakupiłam 6 książek, wiec tez nie jest źle.
    Pozdrawiam,
    Natalia

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:

    http://ucieczka-w-swiat-literatury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. "Czy wspominałem, że Cię potrzebuję?" naprawdę uwielbiam, tak jak z resztą pierwszy tom, może i jest to trylogia, z pewnymi minusami, ale i tak bardzo ją lubię :) "Układ" również uwielbiam i już nie mogę się doczekać premiery drugiej części :D
    "Moje serce należy do ciebie" z pewnością niebawem przeczytam, jak i książkę Alka Rogozińskiego, która bardzo mnie intryguje :)

    KsiążkowyŚwiat

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale dużo książkowych zdobyczy! Gratuluję i życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow... piękny stosik!
    "Ocalona" coraz bardziej mnie kusi, no i "Bez słów", które mam nadzieję, że wkrótce przeczytam :)
    Przyjemnego czytania Ci życzę :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Generalnie zaszalałaś i to mocno xD U mnie dużo mniej :D Ale sama kupiłam tylko cztery książki :D

    OdpowiedzUsuń