21.05.2016

TOP 4: Sklepy internetowe z gadżetami dla książkoholika



Hej! Dziś przychodzę do Was z zestawieniem w którym zaprezentuję Wam cztery sklepy internetowe z gadżetami dla książkoholika, które osobiście uwielbiam. Mam nadzieję, że wielu z Was także je pokocha, bo co do tego, że znajdziecie tam coś dla siebie nie mam żadnych wątpliwości. :) Wiadomo, że my, totalnie zbzikowani ludzie na punkcie książek, uwielbiamy wszelkiego rodzaju zakładki, kubki, torby, podkładki i tym podobne. Jeśli chcielibyście sobie sprezentować jakiś nowy gadżet i poszukujecie miejsca, gdzie takiego zakupu dokonać, to ten post zdecydowanie Wam w tym pomoże. :) Zapraszam!



Niesamowity sklep, gdzie każdy książkoholik znajdzie coś dla siebie! Chociaż idea boxa subskrybcyjnego nie za bardzo do mnie przemawia - zamówiłam sobie kiedyś jedno pudełko i byłam jednak bardziej rozczarowana niż zachwycona - to sklep EpikBox jest pełen wspaniałych zakładek magnetycznych, toreb płóciennych z fajnymi napisami, a kubek z napisem "Professional Bookworm" jest totalnie obłędny! Tajemnicza zawartość pudełka nie przemówi do każdego, ale świadome zakupy w sklepie EpikBox'a będą z pewnością udane! 









To jeden z najbardziej znanych sklepów internetowych z gadżetami dla książkoholika. Ceny bywają różne, ale jakość i różnorodność towarów jest niesamowita. Sama posiadam ręcznie robioną zakładkę z sówką oraz przesłodką torbę z napisem "Jak to nie czytasz książek?!". Jeśli szukacie fajnego etui, oryginalnych zakładek, ekslibrisów czy kubków to Książka w mieście będzie idealnym wyborem! 


2. Folkstar


Ten sklep internetowy ma bardzo szeroki asortyment produktów. Każdy tam znajdzie coś dla siebie, a wszystko utrzymane jest w przepięknym, kolorowym folkowym stylu. Jeśli chcecie udekorować dom, sprawić kolorową smycz dla swojego pupila, albo zaopatrzyć się w folkowe zakładki do książek, to trafiliście idealnie! Ja sama niedawno złożyłam zamówienie w tym sklepie, zapłaciłam niewiele, a produkty były idealnie zgodne z tym, co widać na zdjęciu. Polecam! 






Jest to mój niekwestionowany numer jeden w zestawieniu sklepów internetowych z gadżetami. To właśnie tam zakupiłam moją ukochaną torbę z napisem "I AM SHERLOCKED", a niezliczona ilość toreb, kubków i akcesoriów wisi na mojej liście "do kupienia". Jakoś produktów jest idealna, wytrzymałość bez zarzutów (wierzcie mi, wiem co piszę, bo mój Sherlock nadźwigał się już ogromnych kilogramów). Uwielbiam sklep Little Things, bo jest tam wszystko, czego może pragnąć osoba uwielbiająca książki, seriale, filmy! Każdy znajdzie tam coś dla siebie, zapewniam! 



Zaplanowaliście już zakupy w którymś ze sklepów? :D A może już wcześniej zaopatrywaliście się na tych stronach internetowych? Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach i napiszcie o swoich zakupach na tych lub innych sklepach internetowych. :D Moc uścisków! :)

20 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe zestawienie. Na pewno skorzystam. ;)

    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nie jestem aż taką wielką fanką typowo książkowych gadżetów. Jeśli mam zbędne pieniądze, wolę wydać je raczej na książkę :D Ale muszę przyznać, że nie słyszałam o sklepie na pierwszy miejscu, chociaż ofertę mają naprawdę cudowną! EpikBox to już swego rodzaju klasyka- podoba mi się parę rzeczy, ale to może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Folkstar i Little Things nie znałam, dzięki za namiary! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci za ten post, gdyż kilku spośród tych sklepów nie znałam :D Czas trochę po nich pobuszować :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełka EpikBoxa również mnie rozczarowały, ale zakładki faktycznie mają przepiękne ;) Na etui z Książki w mieście czaję się od dawna, ale jakiś boli mnie wydanie blisko 50 zł nie na książkę :D Dwóch pozostałych nie znam, ale właśnie wyruszam na spacer do "Little things" :)
    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że napisałaś o tym notkę! Od dawna poszukiwałam dobrych stron z takimi gadżetami. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio coraz mniej czasu mam na czytanie książek, przejrzałam jednak teraz te sklepy, o których wspomniano w poście. Wydaje mi się, że najwięcej rzeczy dla siebie znalazłabym w sklepie z numerem drugim. Bardzo przydatny post, miłego dnia!

    http://kochamcieanonimowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie kupowałam takich rzeczy, ale mam to planach. Mam wielką ochotę na parę takich pięknych zakładek, albo toreb.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, uwielbiam takie gadżety :D Od razu poprawiają nastrój :) Dzięki za to zestawienie, na pewno wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem wielką fanką gadżetów książkowych. Zakładek magnetycznych mam od groma. Kupowanie ich za 3 zł sztuka to dla mnie trochę za dużo. Niedawno zrobiłam sobie takich parędziesiąt za naprawdę niewielkie pieniądze. Jednak muszę przyznać, że ta torba z sówką skradła moje serce - jest cudowna :D
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo, to już wiem, z jakiej strony dostałam TAKĄ SAMĄ cudowną torbę z Sherlockiem na urodziny ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam tylko o EpikBoxie, ale nie korzystałam. Świetne sklepy, myślę, że z przyjemnością skorzystałabym z nich. Co ciekawsze mogę śmiało podsunąć je rodzinie, która nigdy nie wie co mi sprawić w prezencie i zazwyczaj pytają, jakiej książki jeszcze nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim faworytem jest zdecydowanie Epikbox i ich cudowne zakładki magnetyczne :) Mam ich ogrom i co chwilę domawiam nowe.. chyba nowe uzależnienie? Natomiast co do Książki w mieście, czaje się właśnie na ich piękne etui na książki :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam żadnego z tych sklepów,nigdy nie zamawiałam gadżetów książkowych.Ale chętnie pooglądam ich asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tych wszystkich znam tylko "Książka w mieście".

    OdpowiedzUsuń
  16. Potrzebowałam takiego postu, dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie dodatki książkowe, sprawiają wiele radości i upiększają zarówno książki jak i bookphoto ;) jednej z tych stron nie znałam i ciesze się, że tu wpadłam bo dzięki tobie mogę z nią obcować. Pięknie tu masz szata graficzna - perfekto.
    Pozdrawiam:)

    www.molinkaksiazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie sklepy, z gadżetami książkowymi nigdy za wiele :D
    Pozdrawiam serdecznie! ;)
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny wpis a zestawienie idealne dla każdego ksiażkoholika ;-)
    Kocham Czytać

    OdpowiedzUsuń
  20. Oooo. jak wpadnę na pomysł zakupu jakichś gadżetów na pewno skorzystam z Twoich propozycji. :)

    OdpowiedzUsuń