5/26/2016

TOP 3: Moje ulubione księgarnie internetowe


Hej! Dziś kolejne zestawienie, lecz tym razem dotyczące moich ulubionych księgarni internetowych. Uwielbiam zakupy przez internet, lecz jeszcze bardziej uwielbiam promocje, bo wtedy mogę zaszaleć jak pijany zając i nie czuć wyrzutów sumienia, a jedynie cieszyć się z tego, że tak dużo zaoszczędziłam. :) Jestem pewna, że każdy książkoholik zna ten stan, gdy w internecie pojawia się informacja o promocji, a koszyk zapełnia się, zapełnia i zapełnia, a końca nie widać. Później przychodzi moment zapłaty i pełne ekscytacji oczekiwanie na kuriera lub listonosza z wielką paczuchą wypełnioną książkami. :) Gdzie ja najbardziej uwielbiam robić książkowe zakupy? Zapraszam do czytania! :)




Jestem na etapie zapoznawania się z tą księgarnią, ale już mi się podoba. Ceny są bardzo fajne, a i często pojawiają się promocje z których warto skorzystać. Przy dobrym prześwietleniu strony można wyłapać prawdziwe perełki za niewielkie pieniądze. Polecam! 




Empik jest drogą księgarnią, jeśli chce się robić zakupy stacjonarne. W przypadku gdy zamierzamy obkupić się przez internet, to zupełnie inna sprawa! Ta najpopularniejsza sieć księgarń widocznie rozkręciła się w promocjach, a przedpremierowe zamawianie książek z darmową dostawą do salonu to idealne wyjście (tym bardziej, że zazwyczaj książki docierają do salonu dzień lub dwa przed premierą). Uwielbiam promocje "3 za 2" lub "2 za 1". Można sporo zaoszczędzić i kupić fenomenalne książki bez płacenia za przesyłkę. 




Jestem niekwestionowaną fanką Arosa. Uwielbiam ten dyskont książkowy, uwielbiam niską cenę za przesyłkę, uwielbiam częste promocje dzięki którym mogę w śmiesznie niskich cenach zakupić najgorętsze bestsellerowe powieści. Sprawa jest prosta... jeśli Aros ogłasza promocję (wietrzenie magazynów, wyprzedaże i tym podobne), to Klaudia dostaje bzika i kupuje jak szalona, a Ukochany ma powód do wściekania się. Później przyjeżdża listowy i robi wielkie oczy, gdy odbieram paczuchę wielkości budy dla doga niemieckiego, a ja mam zaciesz przez kolejny tydzień. Arosa polecam wszystkim, bo to naprawdę najlepszy dyskont książkowy. Nigdy mnie nie zawiódł. 


A Wy gdzie lubicie robić zakupy książkowe przez internet? Macie jakieś inne ulubione księgarnie? Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach! :) Moc uścisków! :D 

22 komentarze:

  1. Ja z Arosa zrezygnowałam, bo raz, że taniej jest na nieprzeczytane.pl i czytam.pl a dwa, że raz książki przyszły w średnim stanie. I mimo że są przeciwnicy empiku to tam naprawdę można czasami niezłe perełki dostać, nie raz w niższych cenach niż w tych wszystkich księgarniach internetowych.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też często miałam okazję upolować na empik.com prawdziwe perełki...i to z darmową dostawą do salonu!
    moją zaś najulubieńszą księgarnią jest bonito.pl :)
    ciekawe zestawienie! pozdrawiam!
    włóczykijka z marcepanowych recenzji

    OdpowiedzUsuń
  3. Bonito! <3 Bonito! Tylko Bonito!

    OdpowiedzUsuń
  4. Również uwielbiam empikowe promocje 3za2, czy 2za1, jednak żadna księgarnia nie przebija dla mnie świata książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie od nieprzeczytane.pl odstrasza cena przesyłki, bardzo często taniej można kupić w matrasie i odebrać za darmo w sklepie. Do moich ostatnich hitów należy znak.com.pl - w głowie się nie mieści, jak wielkie i częste mają promocje.

    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Od początku jestem fanką arosa, który kusi niskimi cenami książek ;D. Kiedyś też często zamawiałam z nieprzeczytane.pl, chociaż teraz boli mnie ta wysoka cena za przesyłkę ;/. O empiku słyszałam tylko tyle, że drogo i w ogóle nie opłaca się w nim kupować, a na stronę internetową nawet nie zajrzałam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jednak wolę zamawiać na nieptzeczytane.pl niż na arosie, bo jest taniej. Ostatnio też dużo promocji jest w księgarni znak :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Moją księgarnią numer 1 jest właśnie empik :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja często kupuję na Arosie. Tam jest naprawdę tanio.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzadko kupuj książki, a już zwłaszcza w internecie. Pamiętam, że byłam zadowolona z usług matrasu, ale po odnalezieniu nieprzeczytane.pl nigdzie indziej już nie kupuję. Jestem ogromną fanka tej księgarni.
    Pozdrawiam :D
    http://nerdprostozksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja kupuję w empiku, niezłe promocje i darmowa dostawa do salonu mnie przekonały. odbierając książki zawsze jeszcze szperam w sklepie, czy mają jeszcze jakieś fajne okazje na półkach, zawsze coś wpada :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co do Empiku, to różnie z nim bywa. Czasem korzystam, ale tylko przy większych promocjach. :) Pozostałe księgarnie uwielbiam i często korzystam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dopiero się przekonuję do księgarni internetowych - wszystko dlatego, że mam po prostu ulubioną, tanią stacjonarną księgarnię, gdzie zawsze się obkupię za naprawdę grosze :) Ale ogólnie mam bardzo dobrą opinię o Arosie, ponadto często dużo bardziej opłaca się zamówić coś w Matrasie przez internet, niż kupić standardowo - tak jak właśnie w przypadku Empiku, bo często są promocje.
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zamawiam tylko na nieprzeczytane.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też kiedyś kupowałam w arosie, ale zrezygnowałam z niego na rzecz nieprzeczytne.pl oraz czytam.pl. Mają o kilka złotych niższe ceny, niż aros, a kiedy kupuje się kilka książek, to naprawdę się opłaca. Nie warto przepłacać. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach i jeszcze jedna rzecz - nieprzeczytane.pl wyszło naprzeciw oczekiwaniom klientów i wprowadziło tańsze oferty przesyłki. Teraz można paczkę odebrać w kiosku lub skorzystać z usług Poczty Polskiej. Zawsze to kilka złotych w kieszeni. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama uwielbiam nieprzeczytane.pl bo można tam za naprawdę niewielkie pieniądze kupić wiele książek :) Oczywiście nic nie pobije zakupów w stacjonarnych księgarniach, ale zaprzestałam tego, gdy sobie uświadomiłam, że za cenę jednej książki z takiej księgarni, mogę mieć dwie z internetu :D

    http://ksiazki-recenzje-czytelnicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama jestem wielką fanką nieprzeczytane.pl zawsze mam jakieś książki u nich w koszyku i tylko rozmyślam czy zamówić czy nie. Przy takich cenach trudno jest się powstrzymać ;) na dwóch pozostałych rzadko zamawiam.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Nieprzeczytane.pl to zdecydowanie mój faworyt - ostatnio listonosz ledwie doniósł paczkę z moim zamówieniem, a z portfela wcale aż tak dużo mi nie ubyło ;) Lubię jeszcze Znak i czasami wynajduję ciekawe promocje w Świecie książki, bo na stronie internetowej mają niższe ceny, a odebrać można potem w księgarni, którą mam po drodze na uczelnię. Co do Empiku, fajnie, że mają również obcojęzyczne książki w przystępnych cenach, jednak nadal brakuje mi wielu zagranicznych tytułów.
    Pozdrawiam,
    Amanda z Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
  20. Empik złodzieje -.- Najczęściej też kupuję z nieprzeczytane.pl- mają naprawdę dobre ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie nieprzeczytane.pl wymiata. Od początku książki są tanie i zawsze przychodzą w doskonałym stanie. Gdy na znaku, czy w innych księgarniach są jakieś promocje typu 2 za 3 itp. to po przeliczeniu i tak na nieprzeczytane książki okazują się tańsze. Za to fajne promocje można upolować na dadada oraz tania książka (jeśli komuś nie zależy na najnowszych tytułach). :)

    OdpowiedzUsuń