4/30/2016

[RECENZJA] "Radość kwiatów" - Eleri Fowler

Wejdź do zaczarowanego ogrodu!
Zauroczą cię wyrafinowane, a zarazem pełne naturalnego piękna ilustracje do kolorowania autorstwa Eleri Fowler, dopełnione inspirującymi cytatami. Pąki i kwiaty w rozkwicie, myśli Thoreau i wiersze Emily Dickinson – wszystkie zakątki cudownego ogrodu ożyją dzięki twojej kreatywności. Wędruj strona po stronie, pozwól się ponieść fantazji, nie bój się eksperymentować. Stwórz ogród twoich marzeń!



Tytuł: Radość kwiatów
Autor: Eleri Fowler
Liczba stron: 96
Wydawnictwo: Harper Collins Polska

Kolorowanki antystresowe opanowały świat lotem błyskawicy. Nagle kolorować zaczęli wszyscy... starsi i młodsi, dzieci i dorośli, chłopcy i dziewczyny. Kolorowanki z budynkami, kwiatami, z "Gry o Tron" i "Harry'ego Pottera" - jest tego mnóstwo. Ja sama także dałam się porwać manii ożywiania obrazków za pomocą kredek i z radością przyznaję, że dołączyłam do grona wielbicieli spędzania wolnego czasu w taki sposób. 

Kolorowanka "Radość kwiatów" zwróciła moją uwagę dzięki przepięknej okładce, ale zapewniam, że żaden obrazek w Internecie nie jest w stanie oddać piękna tej książki. Tytuł się mieni, czuć wypukłości, gdy przejdzie się palcami po okładce... Cudo! 
Mój zachwyt sięgnął zenitu, gdy zajrzałam do środka. Przepiękne wzory, które zachwyciły mnie od razu, choć jeszcze nie zostały ożywione przeze mnie kolorami. Wiosenne kombinacje kwiatów i liści, a do tego motyle i ptaki... Coś niesamowitego! Każdy obrazek otwiera przed nami możliwość setek, jeśli nie tysięcy kombinacji na to, jak połączyć kolory, którymi dysponujemy. 



Autorka napisała krótki wstęp do kolorowanki, gdzie informuje, że stworzony przez nią zeszyt do kolorowania inspirowany jest pejzażami z Walii, gdzie mieszka, ale także wieloma innymi miejscami, które widziała w życiu. W kilku zdaniach opowiedziała o swoich inspiracjach i kulisach pracy. Jej słowa sprawiły, że "Radość kwiatów" nabrała dla mnie niezwykłego znaczenia. 

"Morskim bezdrożem ku brzegom nieznanym" ~ Szekspir

Ta kolorowanka to nie tylko przepiękne obrazki, ale także moc cudownych cytatów. Znajdziemy tam słowa Szekspira, Emily Dickinson, Emersona, a także szwedzkie i francuskie przysłowia. "Radość kwiatów" pozwoli zatrzymać się na chwilę, odetchnąć, wyciszyć umysł. To idealny relaks na piękne wiosenne dni, kiedy możemy wziąć kredki, cudowną kolorowankę od Eleri Fowler i wyjść na taras czy balkon, by odprężyć się w przyjemnych promieniach słońca, odpocząć emocjonalnie i przenieść do słonecznej Walii. 



Obrazki mają różny stopień trudności, dzięki czemu przyjemność w kolorowaniu "Radości kwiatów" odnajdzie każdy. Ilustracje są wyjątkowe i oryginalne, otwierają możliwości dla fantazji i poszerzają horyzonty. Absorbują tak bardzo, że czas przestaje mieć znaczenie, a ból ręki schodzi na dalszy plan. 

"Kwiaty to uśmiech Ziemi" ~ Emerson

Dlaczego ta kolorowanka jest lepsza niż inne? Dlaczego spośród tak wielu możliwości powinniście wybrać akurat "Radość kwiatów"? Bo to książka, która sprawdzi się przez cały rok... Idealna na wiosnę, kiedy wszystko budzi się do życia i na lato, gdy trwa pełen rozkwit. Gdy nadejdzie chłodna jesień, to można ocieplić samopoczucie za pomocą tej kolorowanki. Zimą, w domowym zaciszu, kolorując "Radość kwiatów" łatwiej nam będzie znieść oczekiwanie na ponowną wiosnę. Oryginalne wzory o różnym stopniu trudności oraz odrobina fantazji sprawią, że czas spędzony przy tej kolorowance będzie odprężający i fantastycznie spożytkowany! W ogrodzie pełnym kwiatów, motyli i ptaków każdy z nas znajdzie idealnie miejsce dla siebie. Polecam! 
Moja ocena: 10/10



Za ten niezwykły zeszyt do kolorowanka bardzo dziękuję wydawnictwu Harper Collins Polska. 



Hej, hej! Pierwsza recenzja kolorowanki już za mną. :) Lubicie kolorować? Udało mi się Was zachęcić do wkroczenia w świat "Radości kwiatów"? :) Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach. :) Moc uścisków! :D 

19 komentarzy:

  1. Chciałabym kiedyś spróbować z jakąś kolorowanką, chociaż do cierpliwych niestety nie należę :D
    Pozdrawiam serdecznie ;*
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest fantastyczna, z chęcią dołączę ją do swojej małej kolekcji! :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie na najnowszą recenzję i nowy designe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takiej kolorowance jest co kolorować. Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. To już druga recenzja tej kolorowanki jaką dziś czytałam i jestem coraz bardziej do niej przekonana. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polubiłam kolorwoanki, więc może i po te sięgnę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałam ostatnio kolorowankowym wariatem, ale muszę przyznać, ze niewiele z tych dostępnych na rynku przypada mi do gustu. Ta wydaje się być piękna, już jakiś czas temu, kiedy pokazałaś ją na IG, wiedziałam, że chcę ją mieć :D Twój post utwierdza mnie tylko w tym przekonaniu :)
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś kupiłam kredki i będę kolorować właśnie tę pozycję;) z ciekawości jakich używasz kredek? Moje poprzednie się nie nadawały...

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna:) Bardzo lubię kolorowanki, mam ich kilka i staram się regularnie zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te kolorowanki! I Twoje dzieła również.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się zawsze wydawało,że ja nie jestem cierpliwa. Okazuje się jednak,że do tego kolorowania, to mam mega pokłady cierpliwośći.
    Moja malowanka dotyczy szczęścia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://www.szeptyduszy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Również ostatnio o niej pisałam. Piękna a jest a sowy skradły moje serce ☺ masz rację, to książka dla każdego i na cały rok.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę recenzję kolorowanki, ale świetny pomysł :D
    Ja aż nie gustuję, wolę rysować a ostatnio przerzucam się na akryle

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda bardzo efektownie, do tego stopnia, że aż sama zapragnęłam sięgnąć po kredki, kiedy patrzyłam na zdjęcia z tego posta... Ale to zdecydowanie nie dla mnie :D Jako mała dziewczynka lubiłam kolorować, jednak teraz nie miałabym po prostu do tego cierpliwości. Najlepiej, żeby ktoś to zrobił za mnie, przez co mogłabym sobie oprawić w ramki i powiesić na ścianie xD
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Niby lubię kolorować, ale mam jedną z typowych kolorowanek dla dorosłych i nie skończyłam ani jednego z rysunków. Cóż, to chyba nie dla mnie :P
    Zapraszam do mnie na recenzję "Anny i pocałunku w Paryżu"! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te kolorowanki antystresowe. Sama mam ich kilka, ale ostatnio jakoś nie mam czasu na kolorowanie. Ale mimo to, jest to świetny sposób na relaks i na ukojenie nerwów :). "Radość kwiatów" prezentuje się fantastycznie! I widzę sowę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na razie nie jestem przekonana do tych kolorowanek. Ewentualnie mogłabym się skusić na te z Harry'ego Pottera, ale nic więcej ;-;

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kolorowanki, choć perzyznam, że byłam sceptycznie nastawiona to samej okładki tejże książeczki (wiem, nie oceniaj książki po okładce xD) i do pierwszych Twoich słów, to dalsza treść bardzo mnie zachwyciła. Muszę się bliżej przyżeć tej kolorowance
    Pozdro
    Saphira

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie Ci to kolorowanie wychodzi :) Ja bardzo lubię kolorowanki, ale dość szybko mnie one nudzą :/

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo mi sie podoba zdjecia sa przesliczne a twoje kolrowanie dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń