4/09/2016

BOOK HAUL #10 - marzec


Hej, hej! :) Dziś comiesięczny post ze zdobyczami książkowymi minionego miesiąca. :) Przyznam szczerze, że nie było szaleństwa (bo w lutym z zakupami przesadziłam totalnie), ale w marcu wypadły moje imieniny, więc zostałam cudnie obdarowana. Koniecznym zakupem w kwietniu będzie... półka. Albo nawet dwie półki. Mój regał wypchany jest już tak, że szpilki nie wcisnę, więc postanowiłam, że w najbliższym tygodniu biorę Ukochanego pod pachę i jedziemy po półkę, bo tak się dosłownie nie da żyć! :D Marzec przebiegł spokojnie, bo do mojej biblioteczki trafiło dwanaście nowych książek. Pamiętacie, jak obiecywałam, że w marcu kupię tylko trzy książki? Cóż, nie udało mi się... przekroczyłam leciutko ten limit... 




A więc co my tutaj mamy? 


  1. "Powrót" - prezent od Pani Lecter
  2. "Tak słodko..." - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Jaguar
  3. "Konsekwencje pożądania" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa PASCAL
  4. "Raven" - egzemplarz recenzencki od agencji Business & Culture
  5. "Emma i Oliver" - zakup własny, bo Biedronka znów pokusiła
  6. "Miasto upadłych aniołów" - imieninowy prezent od Ukochanego
  7. "Miasto zagubionych dusz" - imieninowy prezent od Ukochanego
  8. "Miasto niebiańskiego ognia" - imieninowy prezent od Ukochanego
  9. "Pani Noc" - zakup własny, bo nie dałam rady się powstrzymać
  10. "Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Harper Collins Polska
  11. "Rewizja" - zakup własny, ale czy ja naprawdę muszę coś w tym punkcie tłumaczyć? 
  12. "Nieprzekraczalna granica" - kupiłam, bo jej nie miałam, a pierwszą i ostatnią już tak, o! 

Wygląda na to, że cztery książki dostałam w ramach współprac z Wydawnictwami, trzy książki sprezentował mi Ukochany na imieniny, jedną otrzymałam od Pani Lecter, a sama kupiłam sobie zamiast trzech, cztery. Wniosek? Nie jest źle! Udało mi się całkiem przyzwoicie powstrzymać od zakupowego szaleństwa. ;) 


Koniecznie dajcie mi znać, jak Wam się podoba mój stosik. :) Ile książek trafiło do Waszych biblioteczek? Zaszaleliście, czy daliście radę się powstrzymać? :) Moc uścisków! :D 

24 komentarze:

  1. Pani Noc też znalazła u mnie miejsce! Niestety droga jak... Nie wiadomo co, ale co tam! Cudny stos :>

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mróz, Mróz, Mróz!!!<3 już cię kocham:):)
    http://przewodnik-czytelniczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam jeszcze żadnej z Twoich chociaż na Mroza muszę w końcu się przyczaić! ;)
    Ja zrobiłam podsumowanie kwartalne, myślałam, że książek będzie mniej a tu się trochę porobiło... Jeśli jesteś ciekawa mojego podsumowania i zdobyczy oraz najnowszej recenzji to zapraszam do siebie ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewizja pojawiła się też u mnie! :) Wszystkiego najlepszego z okazji imienin - spóźnione, ale od serca! <3 Twoją biblioteczkę także zasiliło sporo ciekawych książek! Gratuluję i życzę przyjemnej lektury :). Pozdrawiam - zaczytanego weekendu! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o "Rewizję" to nie trzeba nic tłumaczyć, sama nie mogę się doczekać lektury! "Tak słodko" jak i "Nieprzekraczalna granica" bardzo mnie ciekawią i obie mam już na półce :) Miłej lektury życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Noc również do mnie trafiła w marcu. :) Piękny stos!

    OdpowiedzUsuń
  7. Same perełki :) Mroza miałam dzisiaj kupić i przechodziłam obok księgarni i zapomniałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. "Rewizja" też zagościła na mojej półce :) Zazdroszczę Ukochanego, który robi takie prezenty imieninowe :D Pozdrawiam :)

    http://fascynacja-ksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny stosik... Czy raczej półka :D Zazdroszczę Ci zdecydowanie niektórych tytułów, zwłaszcza że jestem w trakcie zakochiwania się w serii Dary Anioła - czytam "Miasto popiołów", póki co pochłonęłam połowę za jednym zamachem, kocham <3 Mi przez jakiś czas udawało się trzymać siebie i swój portfel od kolejnych zakupów, ale ostatnio, w Biedronce, musiałam się przełamać... Ale nie żałuję, od czasu do czasu taka książkowa przyjemność jest nawet wskazana :)
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stos. Jeśli chodzi o Mroza, to do tej pory przeczytałam dwa tomy Parabellum, ale inne serie również mam w planie :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę przyjemnej lektury.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pani Noc kusi, ale boję się, że podczas czytania połamię nadgarstki XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny stos *.*
    Zazdroszczę Raven, Pani Noc i Rewizji, bo sama mam na nie ochotę ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny stosik! Czytałam z niego trzy książi, a w planach mam jeszcze ,,tak słodko" i ,,rewizję" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny stosik i bardzo ciekawe pozycje :) Szczególnie cudowna jest Pani Noc.
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już od jakiegoś czasu się powstrzymuje i nic nie zagląda nowego do mojej biblioteczki. Na razie jakoś mi się udaje :)
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile wspaniałych zdobyczy!! Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  17. Akurat tych trzech tomów DA mi jeszcze brakuje :D Co prawda zbieram je w tych nowszych okładkach, ale jednak... "Rewizję" mam u siebie i niebawem będę czytać. Kusi też Pani Noc. Dużo przyjemności z czytania tych perełek! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdobycze! Do mnie idzie już "Miasto kości" bo też chcę wreszcie móc oglądać serial, którym tak się zachwycasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowności <3 Chociaż nic z tego nie czytałam, to okładki mnie zachęcają. (Tak, jestem wzrokowcem :D)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne książki! :)
    Postanowienie może nie do końca zostało zrealizowane, ale jesteś już coraz bliżej celu! :) Poza tym skoro to sprawia przyjemność, to dlaczego odmawiać sobie przyjemności? :D
    Ja nie widziałam w Biedronce książki "Emma i Oliver", a szkoda, bo też bym kupiła...

    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny stosik. :) Zazdroszczę "Rewizji", chętnie widziałabym tę książkę u siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę cudownych lektur. :) Jedynie ten "Powrót" Izabeli Sowy ... Czytałam i więcej żadnej książki tej autorki nie tknę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama też nie wytrzymałam i "Rewizję' dorwałam. ;)

      Usuń