3/01/2016

Podsumowanie miesiąca: luty 2016


Cześć! :) Witam Was w pierwszym dniu marca. :) Dziś tradycyjnie przychodzę z podsumowaniem miesiąca, który wypadł całkiem przyzwoicie, choć i tym razem nie jestem maksymalnie zadowolona, bo wiem, że stać mnie na więcej. :) W lutym działo się bardzo wiele, a jeśli chcecie wiedzieć lub przypomnieć sobie co konkretnie, to zapraszam do dalszego czytania. :) 

Co napisałam w lutym?

Jak widzicie, to był bardzo intensywny i bardzo aktywny miesiąc dla bloga. :) Dziękuję wszystkim i każdemu z osobna za udział w Tygodniu Miłości na Porozmawiajmy o książkach. :) 

Z kim zawarłam współpracę? 



Z całego serca dziękuję za okazane zaufanie! 

Jak przedstawiają się statystyki? 
  • Instagram: 493
  • Facebook: 1097
  • Obserwacje na blogu: 175
  • Wyświetlenia bloga: ponad 34 700

Ile książek przeczytałam w lutym? 


  1. "Początek mnie i ciebie" - Emery Lord, 320 stron
  2. "Kamień i sól" - Victoria Scott, 365 stron, recenzja na blogu
  3. "Zakochaj się we mnie" - wydanie zbiorowe, 128 stron, recenzja na blogu
  4. "Barwy miłości" - Kathryn Taylor, 350 stron
  5. "Barwy miłości: czerwień" - Kathryn Taylor, 352 strony, recenzja na blogu
  6. "Klejnot" - Amy Ewing, 383 strony
  7. "Biała róża" - Amy Ewing, 318 stron, recenzja na blogu
  8. "Papierowe serca" - Courtney Walsh, 448 stron, recenzja na blogu
  9. "W krainie kolibrów" - Sofia Caspari, 630 stron, recenzja niebawem

Tak, udało mi się przeczytać dziewięć książek, czyli jest dobrze, ale to nadal nie jest to, na co bardzo liczę. :) Łącznie przeczytałam w lutym 3 294 strony, co daje około 113 stron dziennie. :)

Jakie plany na marzec? 
Oczywiście czytelniczo nic nie planuję na głos, bo jak zawsze mi nie wyjdzie, a wyjść musi, dlatego informuję, że już w najbliższy weekend tj. od 04.03. - 06.03.2016 roku na blogu odbędzie się WEEKEND Z SOFIĄ CASPARI na który zapraszam wraz z Wydawnictwem Otwarte. :) 


Piosenka miesiąca... 



KOCHAM ICH! KOCHAM ICH! KOCHAM ICH! <3 


Uff! Niby krótszy miesiąc, ale taki zapracowany! Moi Drodzy, koniecznie dajcie mi znać w komentarzach jak u Was minął luty, ile przeczytaliście książek, co planujecie na marzec. :) A ja już dziś zapraszam na jutrzejszy duży BOOK HAUL. :D Zaszalałam... znów. Moc uścisków! <3 

15 komentarzy:

  1. Gratuluje wyniku! Ja w lutym przeczytałam tylko 5 książek, więc w marcu trzeba się poprawić :/ zapraszam na konkurs u mnie na blogu!

    Pozdrawiam, Maniaczka książek!
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Owocny miałaś miesiąc! Gratuluję nowych współprac i patronatu ( o czym już wiesz :D ) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nowych współprac!!! Oby marzec był jeszcze lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję patronatu i nowych współprac! :) dziewięć książek to dobry wynik ale jeśli uważasz, że to za mało to życzę aby w marcu poszło znacznie lepiej! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Luty u Ciebie był bardzo owocny :) Gratuluję patronatu oraz nawiązania nowych współprac . Mnie udało się w lutym przeczytać siedem książek,z czego bardzo się cieszę,bo wychodzi mi jedna książka na 4 dni :) Pozdrawiam i życzę baaaaardzo owocnego marca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wynik! W ogóle pozazdrościć zarówno współprac jak i owocnego miesiąca!

    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyników i życzę jeszcze lepszych w marcu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje współprac, patronatu, tego ile postów napisałaś (naprawdę podziwiam, bo u mnie jest z tym słabo), a przede wszystkim wyniku książkowego. Dla niektórych 9 to może być mało, ale ja ostatnio mam problem by w ogóle dokończyć jakąkolwiek książkę.

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyniku, świetne pozycje! Zakochałam się w tej piosence ♥
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie trochę słabiej, ale i tak lepiej niż w styczniu pod względem blogowania ;) plany na marzec? PRZETRWAĆ, bo szykuje mi się zakręcony miesiąc i nie mam pojęcia ile będę miała czasu na czytanie :/ gratuluję wyniku i życzę owocnego marca!
    P.S. czekam na BookHaul^^

    zaczarowana-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyniku, jest piękny. Ostatnio wzięłam książkę do ręki i zobaczyłam na niej Twoje logo, pierwsza myśl to było ,,ooo znam ten blog :)" Gratuluję raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę wszystkiego, co znajduje się w tym podsumowaniu, dosłownie! Mogę jedynie pogratulować. Ja udam, ze luty nie istniał w moim życiu... jak będzie najbezpieczniej dla mojej szufladki czytelniczej w psychice ;D

    Pozdrowienia z Po drugiej stronie książki od Książniczki

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i zazdroszczę wyników! Trzymaj tak dalej!
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Paulina
    http://ksiegoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ci zazdroszczę noo! Kamień i sól! <3 Poluję na nią i jej kontynuację. ;) Gratuluję pięknych wyników i współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń