02.03.2016

BOOK HAUL #9 - luty


Cześć! Zgodnie z zapowiedziami, dziś BOOK HAUL z lutego. Krótki miesiąc, a książek tak dużo. Dwadzieścia dwie perełki trafiły na moją półkę, co oznacza tylko tyle, że zaczyna brakować mi miejsca, a ja jakoś zupełnie się tym nie przejmuję. Przecież jest jeszcze podłoga, prawda? ;) Cóż mogę napisać... w lutym zaszalałam i to totalnie. Była przecież promocja na Empiku "3 za 2", no i w sumie... tak jakoś wyszło. :D Dwa piękne stosy dziś Wam zaprezentuję i jednocześnie publicznie składam obietnicę, że w marcu kupię maksymalnie TRZY KSIĄŻKI i ani jednej więcej! No więc... co my tutaj mamy? :D





  1. "Amber" - egzemplarz finalny z moją rekomendacją od Business&Culture
  2. "Kamień i sól" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa IUVI
  3. "Zakochaj się we mnie" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa PASCAL
  4. "Dziewczyny, które zabiły Chloe" - zakup własny, bo było Biedronkowe szaleństwo ;)
  5. "Ona & On" - zakup własny na Biedronkowym szaleństwie :D
  6. "Czy wspomniałam, że Cię kocham?" - zakup własny, bo przecież Biedronkowe szaleństwo ;P
  7. "Nick i Norah" - tak, to kolejny zakup własny, tym razem na promocji "3 za 2" w Empiku
  8. "Ta dziewczyna" - zakup własny, bo promocja "3 za 2" w Empiku
  9. "Sprawy do zapomnienia" - na zdjęciu brakuje, bo przez pomyłkę nie wyciągnęłam z półki, ale to trzeci łup z promocji "3 za 2" w Empiku
  10. "Kiedy byłeś mój" - zakup własny, bo była w Empiku promocja na tę powieść z okazji Walentynek
  11. "Klejnot" - zakup własny, bo... no kupiłam, po prostu
  12. "Papierowe serca" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Dreams
  13. "W krainie kolibrów" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Otwarte
  14. "W krainie srebrnej rzeki" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Otwarte
  15. "W krainie wodospadów" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Otwarte
  16. "Say It" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Novae Res
  17. "Parabellum: Prędkość ucieczki" - zakup własny, bo... tak długo czekałam na dodruk i mam! <3
  18.  "Szklany miecz" - zakup własny, bo skoro mam pierwszą część, to chciałam mieć drugą, prawda?
  19. "Ósmy kolor tęczy" - egzemplarz finalny od Wydawnictwa Videograf S.A. czyli mój piękny PATRONAT MEDIALNY! <3
  20. "Cukiernia w ogrodzie" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Harper Collins
  21. "Uwikłani: Obsesja" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Kobiece
  22. "Słodko-gorzka" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Novae Res
Jeśli dobrze liczę, to w sumie dostałam dziesięć egzemplarzy recenzenckich, dwa egzemplarze finalne, a dziesięć książek kupiłam sama... Jejku. Teraz zastanawiam się solidnie, czy ja naprawdę zaszalałam w lutym, czy jednak oszalałam w lutym? Wiecie, to zasadnicza różnica... Raz jeszcze, w marcu kupię MAKSYMALNIE trzy książki i ani jednej więcej. Rozliczcie mnie w tej obietnicy w przyszłym miesiącu. :D


A więc jest! Szaleństwo zakupowe było, portfel się obraził, półki się uginają. To jest nałóg, wiem. Jak było u Was? :D Kupiliście nowe książki? Dostaliście? :D Pochwalcie się w komentarzach! :) Moc uścisków! <3

19 komentarzy:

  1. Wow, tyle pyszności w ciągu jednego - krótkiego, miesiąca :) Cudowne zdobycze. Życzę miłego czytania!
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha widzę, że u Ciebie jest podobnie, ja też tonę w książkach i też złożyłam sobie obietnicę, że tylko dwie książki do kwietnia mogę kupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, życzę powodzenia w postanowieniu :D

      Usuń
    2. Ja sobie obiecałam,że dopóki nie pracuję,to kupuję jedną,maksymalnie dwie książki miesięcznie. W lutym kupiłam Amber i Love,Rosie...i wygrałam Zwierzynę w konkursie na fb 😊 a Twojego stosiku poprostu zazdroszczę!

      Usuń
  3. Tłumaczenie zakupu z numerem 11 jest zdecydowanie najbliższe mojemu sercu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymamy słowo za obietnicę, zobaczymy za miesiąc! Mimo wszystko zazdroszczę i gratuluję nowych skarbów! :D


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne stosy! Również w tym miesiącu nabyłam ,,Szklany miecz". :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo "Dziewczyny, które...." są na mojej liście książek do kupienia :D U mnie luty niestety skąpy, poszalałam w styczniu xD Ale stosik piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ile książek!! Jestem pod wrażeniem!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dwadzieścia dwie książki *. * Zaadoptuj mnie! Mogę sprzątać, gotować, prasować... cokolwiek! Ale żeby być blisko ciebie ♥ u mnie nic a nic w tym miesiącu :/ chociaż zawzięcie poluję na "Ta dziewczyna" (tutaj zacytuję "skoro mam pierwszą [i drugą] część to chcę mieć ostatnią" dobra, to nie był cytat, za dużo zmian xD). I jeszcze ten patronat medialny... *szczęka zbierana z podłogi* ♥

    zaczarowana-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za stos!!
    Będzie co czytać ;)
    Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii "Parabellum" - tak więc czekam na recenzję :D
    Pozdrawiam serdecznie.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O, ''Czy wspominałam, że cię kocham?'' chętnie od ciebie przygarnę, bo od dawna święcą mi się oczka na jej widok. Jestem jej strasznie ciekawa...
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. No to teraz nic, tylko czytać i recenzować! Zazdroszczę "Szklanego tronu" i "Uwikłanych" ;)
    http://ksiegoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny stosik! Ja luty również zakończyłam na 22książkach, jednak niektóre z nich jeszcze niestety nie dotarły. Wczoraj natomiast skończyłam "W krainie kolibrów" i bardzo mi się podobała ;)
    moja recenzja na krainaksiazkazwana.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie zaszalałaś :) Przecudne zdobycze. Gratuluję i życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj widzę bardzo podobny gust książkowy, z tych pozycji znalazłam kilka dla siebie. Czekam na Twoje recenzje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam ten ból, kiedy zaczyna brakować miejsca, a oprzeć się pokusie naprawdę ciężko. Znam aż za dobrze. :D Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Istne szaleństwo :) Obyś znalazła czas na przeczytanie tego wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne wyniki, gratuluję! Tak być obsypanym przez wydawnictwo.. marzenia ;)
    "Amber" "Kamień i sól" "W krainie srebrnej rzeki" "W krainie wodospadów" "Szklany miecz" a te tak bardzo chciałabym przeczytać, że aż szok ;d

    "Czy wspominałam, że cię kocham?" " W krainie kolibrów" pierwszą mam za sobą, drugą przed ;D

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń