2/12/2016

[TYDZIEŃ MIŁOŚCI] TOP 5: Moje blogowe miłości



Hej, hej! To już piąty dzień Tygodnia Miłości. Dziś prezentuję Wam zestawienie blogów, które kocham całym sercem i czytam z ogromną chęcią. W tym miejscu kłaniam się wszystkim Autorkom blogów, bo wykonują naprawdę kawał niesamowitej pracy, którą zdecydowanie należy docenić. Zaznaczam, że w tym zestawieniu kolejność nie ma znaczenia, bo dokonanie wyboru, który blog jest najlepszy okazało się wprost niemożliwe... Nie przedłużając, zapraszam! 





Blog Kasi czytałam na długo przed tym, zanim zdecydowałam się sama spróbować sił w blogosferze. Wyczekiwałam każdego kolejnego wpisu, każdej kolejnej recenzji, bo nie raz i nie dwa zdarzyło się tak, że książka polecana przez Kasię bardzo przypadła mi do gustu, a ta którą odradzała i dla mnie okazywała się kiepska. Zdecydowanie warto zaglądać na "Co warto przeczytać?", bo to blog prowadzony z niesamowitą pasją! 





Miłka pojawiła się w blogosferze stosunkowo niedawno, ale jej blog zdecydowanie zasługuje na uwagę! Recenzje pisane są bardzo profesjonalnie, a każdej z nich towarzyszą przepiękne zdjęcia, których fanką jestem od dawna i śledzę konto Maw Reads na Instagramie. :) Polecam zajrzeć i dać się zachwycić! 




Agnieszka o książkach pisze wspaniale i z pasją. W każdym jej poście czytelnik ma szansę zobaczyć zdjęcia książek w przepięknej aranżacji, a i często można uśmiechnąć się na widok zdjęcia cudownego pieska Maksia. :) Uwielbiam blog Agnieszki dlatego, że jej recenzje pisane są sumiennie, a i goszczą tam książki bardzo zróżnicowane gatunkowo, co także należy docenić. :) 



Wiola to blogerka i recenzentka z prawdziwego zdarzenia! Jej osiągnięcia imponują mi niesamowicie, każdy opublikowany tekst jest perfekcyjnie dopracowany, a jej domowa biblioteczka to marzenie każdego książkoholika! To kolejny blog, który tworzony jest z pasją i miłością do książek. Uwielbiam Wiolę i uwielbiam jej wpisy, a jeśli jakimś cudem ktoś z Was nie zna tego wspaniałego miejsca, to koniecznie powinniście to nadrobić! :) 



Na blog Izy trafiłam w ciągu pierwszego tygodnia mojego blogowania. Od razu doceniłam szatę graficzną i pomysł. Od tego czasu Kolejny Rozdział bardzo się zmienił, pojawiło się wiele nowości i dużo elementów przyjaznych czytelnikowi. Iza jest blogerką-grafikiem, zawdzięczam jej bardzo dużo (DZIĘKUJĘ!) i podziwiam za umiejętność pisania recenzji niejednokrotnie tak zabawnych, że ciężko powstrzymać się od śmiechu. :)

Oto pięć blogów, których fanką jestem od bardzo dawna! Każda z dziewczyn pisze wspaniale, wszystkie blogi czytam z szczerą przyjemnością. Zachęcam Was do zapoznania się z nimi i chętnie poznam blogi, które Wy czytacie najchętniej. :) Dacie mi znać w komentarzach? :) Przesyłam Wam moc uścisków! Do jutra! :D 
Tak w ramach ciekawostki... dziś moi Rodzice obchodzą 22. rocznicę ślubu. :) 

21 komentarzy:

  1. O dwóch blogach z pośród tej listy nie słyszałam. Resztę już znam i faktycznie dziewczyny robią kawał dobrej roboty. Dużo miłości rodzicom z okazji rocznicy !

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie dziewczyny czytam i zgadzam się z Tobą :) Uwielbiam takie posty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z blogów przez Ciebie przedstawionych najbardziej lubię "Nie teraz..." :) Choć osiągnięcia Wioli mi także niesamowicie imponują- wydać, że poświęca blogowi całą siebie.

    Pozdrawiam
    ksiazki-inna-rzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicja, jest mi ogromnie miło :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. Ależ mnie zaskoczyłaś jednocześnie dodając skrzydeł! Dziękuję, jest mi ogromnie miło znaleźć się w piętce ulubionych blogów <3 Zaszczyt i ogromna radość!
    Wiola może swoimi osiągnięciami imponować każdemu blogerowi, możemy się od niej uczuć i czerpać radość z jej pasji do książek, którą naprawdę potrafi zarazić :)
    Kolejny rozdział znam i również doceniam (bo to, że nie zawsze komentuję, nie znaczy, że nie śledzę) ;)) Faktycznie pisze niezwykle zabawnie i jest profesjonalistką, z której pomocy również chętnie bym skorzystała (marzy mi się profesjonalne logo) ;)) Pozostałe blogi chętnie poznam :)
    A Twój również cenię, tak trzymaj Klaudia!
    Pozdrawiam ciepło i dziękuję za wyróżnienie... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah, jak mi miło! <3 To ogromne wyróżnienie znaleźć się w Twojej TOP 5 :) Dziękuję bardzo! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Tobie poznałam nowe blogi, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam jedynie bloga Agnieszki i Wioli. Obie dziewczyny są niesamowite i z całego serca podziwiam ich pasję i serce do książek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam jedynie bloga "Nie teraz - właśnie czytam" i Agnieszka, która go prowadzi jest niesamowita :)
    Jestem tu nowa, a dzięki Tobie poznałam nowe blogi w tej ogromnej blogosferze :D Dziękuję! :)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za pomoc w poszukiwaniu ciekawych blogów ! :) Do tej pory znałam tylko parę a tu niespodzianka ! Istnieją inne, równie inspirujące jak tamte :)

    MY BLOG- new post

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za takie wspaniałe wyróżnienie. Bardzo mi miło :) Znam bloga Agnieszki i bardzo go cenię. Kolejny Rozdział również nie jest mi zupełnie nieznany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dwa z nich znałam wcześniej i często odwiedzałam, a na resztę właśnie zaglądnęłam i bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam Maw reads i jestem absolutnie zachwycona! Świetny blog <3

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Ci bardzo za ten ranking.Wstyd przyznać,ale Twój blog jest jedynym blogiem książkowym,który czytam i obserwuję,trafiłam tu przez przypadek i...zakochałam się w Twoim recenzjach :) z miłą chęcią zapoznam się z Twoimi ulubionymi blogami i coś czuję,że zostanę z nimi na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeeeej! Bardzo Ci dziękuję za docenienie! Jest mi tak ciepło i przyjemnie na sercu :) Podobnie jak Ty, obserwuję Maw Reads na Instagramie i kocham jej zdjęcia! A Wiola to już prawdziwa legenda :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobry wybór :) Pozdrawiam domowaksiegarnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Również odwiedzam regularnie wyróżnione blogi i zgadzam się stuprocentowo. Są bardzo ciekawe, a ich autorki starają się, aby zainteresować swoich czytelników. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam z tych blogów dwa szczególnie - "Co warto przeczytać?" i "Subiektywnie o książkach". Ten drugi śledzę praktycznie na bieżąco. Bardzo lubię recenzje Pani Wiolety, jak również wszelkie inne książkowe wpisy. :)
    Swoją drogą - trafiłam do Ciebie przypadkiem i zostaję na dłużej, dodając się do obserwujących, bo pięknie tutaj u Ciebie (szablon świetny), jak również piszesz bardzo przyjemnie. :)
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com - będzie mi miło, jeśli zajrzysz.

    OdpowiedzUsuń
  18. 2 z listy rowniez odwiedzam regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejny rozdział i Nie teraz, właśnie czytam również uwielbiam czytać <3 Świetny kawał roboty i porywające teksty!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nową recenzję!
    Przerwa na książkę
    Snapchat: przerwa_ksiazke

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tego zestawienia jestem wierną fanką - Subiektywnie o książkach, jednak innych nie znam, a na pewno zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń