04.02.2016

Podsumowanie miesiąca: styczeń 2016


Cześć! :) Dziś przychodzę z podsumowaniem stycznia, a działo się dużo, więc nie przedłużam i zapraszam do czytania. :) 

Co napisałam w styczniu? 

Łącznie w styczniu dodałam dziewięć postów, a siedem z nich było recenzjami. 


Z kim zawarłam współpracę? 
Bardzo miło mi poinformować, że swym zaufaniem obdarzyło mnie Wydawnictwo PASCAL - bardzo dziękuję! 



Jak przedstawiają się statystyki?
  • Instagram: 437 obserwatorów 
  • Facebook: 1084 lubiących 
  • Obserwacje na blogu: 152 
  • Wyświetlenia bloga: ponad 29 500

Ile książek przeczytałam w styczniu?
Mogę się pochwalić, bo przeczytałam dziewięć książek, a kilka z nich było dość słusznych rozmiarów, więc jestem zadowolona. :) 




  1. "After: Już nie wiem, kim bez ciebie jestem" - Anna Todd, 768 stron
  2. "Proces diabła" - Adrian Bednarek, 372 stron, recenzja na blogu
  3. "Ekspozycja" - Remigiusz Mróz, 481 stron
  4. "Gregor i klątwa Stałocieplnych" - Suzanne Collins, 382 strony, recenzja na blogu
  5. "Ósmy kolor tęczy" - Martyna Senator, 232 strony, recenzja wkrótce
  6. "Akademia Pennyroyal" - M.A. Larson, 366 stron, recenzja na blogu
  7. "Kołysanka" - Sarah Dessen, 304 strony, recenzja na blogu
  8. "Ugly love" - Colleen Hoover, 344 strony
  9. "Przewieszenie" - Remigiusz Mróz, 464 strony

Łącznie udało mi się przeczytać 3 713 stron, co daje około 119 stron dziennie. Jestem zadowolona z wyniku. :) 


Jakie plany na luty? 
Czytelniczo z pewnością będzie ciekawie, ale standardowo nic oficjalnie planować nie chcę, bo z pewnością mi nie wyjdzie. Nie mniej jednak dziać się będzie, bo już od 08.02. do 14.02. na blogu i Facebooku będzie trwał Tydzień miłości na Porozmawiajmy o książkach! Serdecznie zapraszam Was do udziału i do dołączenia na wydarzenie. Wariacji uczuciowych planuję ogrom, a to dlatego, że będą konkursy, ciekawe posty i dużo miłości. :) 

TYDZIEŃ MIŁOŚCI


Zmiany...
Jeśli jeszcze nie zauważyliście, to po lewej stronie w MENU pojawiły się dwa nowe odnośniki... Pierwszy z nich to MOJE SUKCESY, gdzie chwalę się tym, co udało mi się osiągnąć. Już teraz możecie zobaczyć moją rekomendację w "Amber" Gail McHugh. Mam nadzieję, że zakładka będzie się powoli zapełniać. :) Drugi odnośnik to "AUTORSKIE DEDYKACJE" czyli zbiór wszystkich autografów od pisarzy, jakie tylko posiadam. Na tą chwilę zakładka jest jeszcze niekompletna, ale będzie, zapewniam. :) Następna nowość to odnośnik do zostania obserwatorem bloga w Google+, którą znajdziecie na samym dole strony. Zachęcam do korzystania. :) 
Prywatną zmianą jest to, że rozpoczęłam swoją pisarską przygodę na Wattpadzie, więc jeśli ktoś jest ciekaw, to piszcie, chętnie Was powiadomię gdzie możecie znaleźć mnie i moich bohaterów. :)


Piosenka miesiąca...


Zdecydowanie pozytywna, energiczna, świetna! :D 


Uff! To chyba wszystko. Cóż mogę napisać... dziękuję, że jesteście, bo Wasza aktywność na blogu, Facebooku i Instagramie cieszy mnie do szaleństwa! :) Nie zaprzestawajcie i bądźcie ze mną, bo to dzięki Wam ten blog istnieje i myślę, że ma się całkiem dobrze. ;) Całusy! :* 

Klaudia

12 komentarzy:

  1. Muszę się przyczepić, bo jest napisane "Ile [...] w listopadzie", zamiast lutego ;) Wiem, że tylko się pomyliłaś (no chyba, że nie ;)), ale piszę jakby ktoś miał się przyczepić. Dobry wynik! A twoje opowiadanie z chęcią bym przeczytała, zwłaszcza, że też na Wattpadzie ostatnio zaczęłam coś pisać. Byłoby miło, gdybyś podesłała mi linka do twojego opowiadania. Buziaki, Idalia :**

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idalio, bardzo Ci dziękuję za zwrócenie uwagi! Rzeczywiście źle napisałam, a to dlatego, że zerknęłam na podsumowanie listopada podczas pisania i pewnie temu tak wyszło. ;) Oczywiście chętnie podam Ci linka do mojego opowiadania na Wattpadzie i równie chętnie przeczytam Twoje! :)

      https://www.wattpad.com/myworks/61824702-ca%C5%82ym-sob%C4%85

      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. 9 książek to bardzo dobry wynik. Wielkie gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy Rok zaczął się dla Ciebie wspaniale :) oby było tak już do końca :) tak jak napisała Idalia,powinno być "Ile książek przeczytałam w styczniu" :D życzę Ci jak najwięcej sukcesów i już czekam na kolejne recenzje,bo nie ukrywam,że kieruję się Twoimi podpowiedziami przy wyborze kolejnych lektur i zawsze jestem zadowolona :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za zwrócenie uwagi, błąd rzeczywiście był, ale już poprawiony. :) No i niesamowicie się cieszę, że moje podpowiedzi są dla Ciebie przydatne podczas wybierania książek, a co więcej, że dzięki temu jesteś zadowolona z lektury. :)

      Usuń
  4. Jak ja bardzo bym chciała móc tyle książek przeczytać, co ty!:o :)
    Rzygam miłością, ale z chęcią zobaczę ten Twój tydzień miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Współpracy z Pascalem odrobinkę zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wynik godny pozazdroszczenia. Zazdroszczę Ci przeczytania "Ugly Love".
    Gratuluje i życzę równie zaczytanego lutego :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dużo się u Ciebie działo:) Jestem pierwszy raz, ale myślę, że zostanę na dłużej:) Bardzo dużo przeczytałaś, chciałabym osiągać takie imponujące wyniki:) Trzymam kciuki za Twoją twórczość i życzę dalszych sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie, że współpracujesz z wydawnictwem ale świetnie ! Gratuluje <3 Obserwuje :')

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyników oraz nawiązania nowej współpracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No no no... całkiem ładny styczeń! :D no to życzę równie owocnego lutego ;)

    zaczarowana-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń