05.02.2016

BOOK HAUL #8 - styczeń



Cześć! Dziś przychodzę do Was z postem prezentującym stosik książkowych zdobyczy ze stycznia. :D Jestem zadowolona, bo wzbogaciłam się o czternaście cudownych książek, a jeśli liczyć też tę, którą mam na konkurs dla Was, to jest ich łącznie piętnaście. Warto też wspomnieć, że dostałam dwa e-booki od Wydawnictw, a one w przyszłych miesiącach zamienią się w egzemplarze papierowe, które z dumą ustawię na swej półce. :) Wśród wszystkich książek znalazło się osiem egzemplarzy recenzenckich (papierowych) i dwa e-booki, a pozostałe książki to mój zakup własny. Nie przedłużając, chwalę się co zdobyłam. :) 




  1. "Początek mnie i ciebie" - zakup własny
  2. "Gregor i klątwa Stałocieplnych" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa IUVI
  3. "Akademia Pennyroyal" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Mamania
  4. "Przewieszenie" - zakup własny
  5. "Wieża milczenia" - zakup własny
  6. "Parabellum: Horyzont zdarzeń" - zakup własny
  7. "Parabellum: Głębia osobliwości" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Czwarta Strona
  8. "Parabellum: Głębia osobliwości" - zakup własny z przeznaczeniem na konkurs
  9. "Pozytywka" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Czwarta Strona
  10. "Żniwa zła" - zakup własny
  11. "Ocalić Daringham Hall" - zakup własny
  12. "Kołysanka" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Harper Collins
  13. "Plagiat" - egzemplarz recenznecki od Wydawnictwa Videograf
  14. "Biała róża" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Jaguar
  15. "Barwy miłości: czerwień" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Akurat i Business & Culture

Dodatkowo otrzymałam dwa całkowicie przedpremierowe, przepyszne e-booki: 


"Ósmy kolor tęczy" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Videograf 

Drugi e-book na tą chwilę musi pozostać tajemnicą, ale więcej informacji będę mogła podać wkrótce. Już teraz Was zapewniam, że będzie to coś cudownego. :) 

Bardzo dziękuję wszystkim Wydawnictwom za przekazane książki i już nie mogę doczekać się, gdy je wszystkie przeczytam! 


Oto moje styczniowe zdobycze książkowe. Jestem bardzo zadowolona, bo prezentują się przepięknie. A jak wyglądał Wasz styczeń pod kątem nowych książek? :) Ile nowości znalazło się na Waszych półkach? :) No i jak Wam się podobają moje? :) Dajcie mi znać w komentarzach, będę czekać. <3 Całusy! :* 



Klaudia

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam posty z book haulami, bo zawsze coś w nich ciekawego wypatrzę. Cudowny stosik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stosik! Ja szukam Parebellum pierwszej części, mam nadzieję, ze w końcu spełni się moje marzenie i będzie jakiś dodruk. :)
    Pozdrawiam Justyna z książko miłości moja

    OdpowiedzUsuń
  3. coraz ciekawsza ta Twoja biblioteczka :) same interesujące pozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnej z nich nie znam. Życzę udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, muszę w końcu poznać Parabellum! A stosiku samego w sobie zazdroszczę okropnie, ostatnio to taki był u mnie na święta (ale to też wiąże się z postanowieniem noworocznym, by nie kupować książek dopóki nie wyczytam tego, co mam na półkach... Tak bardzo mi tego brakuje!). ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdobycze :)
    Zazdroszczę całej trylogii "Parabellum" i "Przewieszenia" :)
    Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Książki się świetnie prezentują, u mnie w styczniu trochę mniej nowości, ale i tak mam dużo książek do nadrobienia(:
    http://just-nerdy-things.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko a ja myślałam, że sama zaszalałam w styczniu! Świetny stosik. Życzę miłego czytania.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się doczekać recenzji "Parabellum" bo tak mnie kusi, żeby przeczytać, ale chcę się upewnić, czy to aby na pewno doby wybór ;)
    Zapraszam,
    http://ksiegoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mróz... czekam z niecierpliwością na dodruk pierwszego tomu "Parabellum". Muszę sprawdzić, czym ta książka zasłużyła sobie na tyle zachwytów. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa jak odbierzesz ''Ósmy kolor tęczy''. Mnie ta książka bardzo przypadła do gustu. Cykl Parabellum również uwielbiam. Jedynie ''Kołysanka'' strasznie mnie rozczarowała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę ,,Akademii Pannyroyal" i ,,Białej róży". Mam nadzieję, że niedługo też dorwę te książki. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne! Kilka znam ;) Dzięki za dawkę nowych "pomysłów do czytania" mam z czego wybierać ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużej części tych książek nie znam, ale te które tak z chęcią sama bym postawiła na własnej półce ;). ''Biała róża'', ''Akademia Pannyroyal'' oraz ''Gregor i klątwa Stałocieplnych'' od niedawna mi się marzą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdy zobaczyłam trzy grzbiety Parabellum już pomyślałam, że dorwałaś gdzieś w styczniu pierwszy tom :) Mam drugą i trzecią część, ale czekam na dodruk pierwszej. Bardzo ciekawy stosik :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Też w tym miesiącu postanowiłam uzupełnić braki w Mrozie i skusiłam się na "Wieżę milczenia" oraz "Turkusowe szale" - mam nadzieję przeczytać je jeszcze przed końcem lutego. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo Mroza! Piękny stosik, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O Jeju jaki stosik *.* u mnie w styczniu słabo, tylko 6 książek, ale za to same perełki (jak dla mnie) ^^ nie trzymaj nas długo w niepewności z tym ebookiem ;)

    zaczarowana-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, wspaniały stosik! Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń