29.01.2016

Informator literacki #2: Mróz nie odpuszcza!



Hej, hej! Dziś zapraszam na drugie wydanie Informatora Literackiego! O czym będzie? A o Mrozie. I o Chyłce. I o Zordonie. I o wszystkim, co nadchodzi wraz z gwałtownym spadkiem temperatur... ;) 


Na dobry początek informacja, która zainteresuje wszystkich tych, którzy czytali "Chór zapomnianych głosów". Otóż Wydawnictwo Genius Creations poinformowało niedawno, że przed wakacjami planuje wydać tom 2w1, czyli "Chór zapomnianych głosów" razem z "Echem w otchłani". Będzie cudowna gratka! <3 



Finałowy tom bestsellerowej trylogii z Komisarzem Forstem ukaże się w tym roku. Tytuł pozostaje nieznany, ale Autor poinformował, że ma się to wydarzyć między majem a czerwcem, więc warto wypatrywać zapowiedzi na stronie Wydawnictwa Filia. :) Kocham te okładki, słowo daję... <3 





Wiadomym faktem jest, że na tą chwilę "Parabellum: Prędkość ucieczki", czyli pierwszy tom cudownej trylogii wojennej jest praktycznie niemożliwy do zdobycia, a przecież tak wiele ludzi chce go kupić! Remigiusz Mróz wczoraj na swym fanpage'u napisał, że dodruk ma się rozpocząć prawdopodobnie za dwa lub trzy tygodnie, a o wszystkim będzie informował na bieżąco. WYCZEKIWANIE NA INFORMACJE... CZAS, START! 



A na koniec mam największy smaczek! <3 30 marca swą premierę będzie miał trzeci tom o Chyłce i Zordonie! Ogromnie się cieszę, niesamowicie nie mogę się doczekać, jestem taka za nimi stęskniona! Trzecia część będzie nosić tytuł "Rewizja", zostanie wydana nakładem wspaniałego Wydawnictwa Czwarta Strona, a opis wywołuje ciarki. No i okładka... znów taka piękna! <3 Przyznajcie sami, że zdanie "Chyłka kontra Oryńki" wywołuje nie małe dreszcze. <3 



Jako bonusik wstawię Wam obrazek, który wykonała kochana Iza z bloga Kolejny Rozdział. Zachwyciła mnie tak bardzo, że koniecznie musicie go zobaczyć. Zdolniacha z niej. :D 




No, to jak? Czego wyczekujecie najbardziej? Która książka Remigiusza Mroza jest Waszą ulubioną? Piszcie mi w komentarzach, bo wiecie, jest z czego wybierać. :D Pozdrawiam serdecznie Was wszystkich! <3 

13 komentarzy:

  1. Czekam na "Rewizję" *_* i na początek przyszłego miesiąca, kiedy to kupię "Przewieszenie". Na pewno spróbuję z "Parabellum", chociaż nie lubię wojennych klimatów to "Złodziejka książek" bardzo mi się podobała, może z tą będzie tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Twój informator trafiłam akurat wtedy, gdy na blogu trwa mroźny tydzień :)
    Dziękuję za garść informacji, wreszcie kupię Chór zapomnianych głosów w pakiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mrozu nie lubię, ale Mroza to już tak :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na każdą nową powieść Mroza! Choć nie lubię zimy.... ;) http://magdalenaczytaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na "Rewizję" czekam niecierpliwie, jak i również na wznowienie pierwszej części "Parabellum", na którą poluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie czytałam jeszcze żadnej książki Remigiusza Mroza, a ostatnimi czasy mam wrażenie, że jeszcze trochę, a facet wyjdzie mi z lodówki :D Nie przeszkadza mi to zbytnio, bo to cieszy, kiedy rodzimemu autorowi tak się powodzi. Ja bardzo chętnie sięgnę po jego twórczość, planuję to już od jakiegoś czasu i święta pora nadrobić zaległości. Jak tylko będzie większy luz na uczelni plus uporam się ze stosikami zakupowo-bibliotecznymi, na pewno zacznę się rozglądać za jego powieściami :)
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie przekonał mnie do siebie Mróz... dosłownie kilka sekund temu czytałam niezbyt pochlebną recenzje i raczej nie zamierzam zapoznać się bliżej z tym panem. Za to wszystkim fanom autora życzę wytrwałości w oczekiwaniu ostatniego tomu :D

    zaczarowana-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mróz to bardzo płodny autor. Nie ma co. Wydaje książki w ekspresowym tempie i o dziwo wszystkie trzymają dobry poziom. Naprawdę trzymam kciuki za pana Mróza!
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mróz jest wszędzie. Ja teraz będę czytać ostatni tom "Parabellum" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam okazji zapoznać się z twórczością Mroza i zapewne szybko do tego nie dojdzie bo czuję za dużą presję na czytanie jego książek. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej uwielbiam cykl Parabellum, choć inne książki Mroza też są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uszczęśliwiła mnie informacja o dodruku "Parabellum" :D Będę wyczekiwać :D

    http://fascynacja-ksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilka dni temu skończyłam "Kasację" i od razu zabrałam się za "Zaginięcie". Początek "Kasacji" trochę mi się dłużył,ale to chyba dlatego,że było to moje pierwsze spotkanie z thillerem prawniczym,musiałam się wczuć w taki klimat książki.Od połowy wciągała mnie coraz bardziej,za to zakończenie rozłożyło mnie na łopatki,było dla mnie totalnym zaskoczeniem. "Zaginięcie" porwało mnie od pierwszej strony i z każdą porywa bardziej. Żałuję bardzo,że nie mam obecnie więcej czasu na czytanie,bo najchętniej nie wypuściłabym tej książki z ręki. A Chyłka i Zordon,to moja ulubiona para <3 już nie mogę się doczekać kolejnych ich przygód :)

    OdpowiedzUsuń