1/04/2016

Czytelnicze podsumowanie 2015 roku


Trzy głębokie wdechy i zaczynamy. :) Zapraszam Was dzisiaj na podsumowanie 2015 roku: czytelnicze, blogowe, trochę prywatne. ;) 

W 2015 roku...
...przeszłam na wegetarianizm, a stało się to dokładnie 13 kwietnia
...założyłam bloga Porozmawiajmy o książkach, a stało się to dokładnie 15 kwietnia
...pożegnałam z bólem serca kilka moich ukochanych zwierząt
...schudłam 17 kilogramów
...skończyłam 22 lata 
...przyjęłam oświadczyny mojego Ukochanego <3 
...rozpoczęłam pracę w Urzędzie
...podjęłam 17 współprac: min. 10 na linii Wydawca-Bloger i 5 na linii Autor-Bloger
...zgromadziłam 143 Obserwatorów bloga
...po raz pierwszy pojechałam na Targi Książki do Krakowa
...blog uzbierał prawie 25.000 wyświetleń od początku istnienia
...wzbogaciłam swoją biblioteczkę o około 150 nowych książek
...na Instagramie zebrałam 351 obserwatorów
...na Facebooku pojawiło się 1075 lubiących
...wraz moim Ukochanym i moimi bliskimi przygarnęliśmy do naszego domu dwa psiaki rasy Nowofundland - Dianę i Bruna
...napisałam na blogu 71 postów
...zrecenzowałam 35 książek
...a w tym 24 egzemplarze recenzenckie
...wygrałam w konkursach na Facebooku 6 książek
...przeczytałam łącznie 23.948 stron
...co przekłada się na 65 przeczytanych książek
...a to oznacza, że wykonałam z nawiązką wyzwanie "Przeczytam 52 książki w 2015 roku"



Tak prezentują się książki, które przeczytałam w tym roku. Statystycznie wyszło na to, że dziennie czytałam około 65 stron, a miesięcznie około 1995 stron. Ponad to średnia ilość książek czytanych na miesiąc, to 5. Zdecydowanie powinno być lepiej! Średnia ocen wszystkich książek to w przybliżeniu 7,9, co oznacza, że w 2015 roku czytałam w większości naprawdę dobre książki. :) 
  1. "Spróbujmy jeszcze raz" - Abbi Glines
  2. "Wybór Crossa" - Sylvia Day
  3. "Bezpieczna przystań" - Nicholas Sparks
  4. "Nie mów nic, kocham cię" - Mhairi McFarlane
  5. "Więzień Labiryntu" - James Dashner
  6. "Zostań, jeśli kochasz" - Gayle Forman
  7. "Zaginiona dziewczyna" - Gillian Flynn
  8. "Jamie Dornan. Wszystkie jego twarze" - Alice Montgomery
  9. "Kusiciel" - A.J. Gabryel
  10. "Uwięziona w bluszczu" - J. Lerman
  11. "Próby Ognia" - James Dashner
  12. "Kasacja" - Remigiusz Mróz
  13. "Pamiętnik Diabła" - Adrian Bednarek
  14. "Eleonora i Park" - Rainbow Rowell
  15. "Lek na Śmierć" - James Dashner
  16. "Bądź swoją siłą przez 365 dni roku" - Demi Lovato
  17. "Dary Anioła: Miasto Popiołów" - Cassandra Clare
  18. "Następczyni" - Kiera Cass
  19. "Rogi" - Joe Hill
  20. "Prawo przyciągania" - Simone Elkeles
  21. "Will Grayson, Will Grayson" - John Green, David Levithan
  22. "Hopeless" Colleen Hoover
  23. "Cztery sekundy do stracenia" - K.A.Tucker
  24. "Maybe Someday" - Colleen Hoover
  25. "Endgame: Wezwanie" - James Frey, Nils Johnson-Shelton
  26. "Miasto Cieni" - Michael Russell
  27. "Billy. Kot, który ocalił moje dziecko" - Louise Booth
  28. "Tego lata stałam się piękna" - Jenny Han
  29. "Bez ciebie nie ma lata" - Jenny Han
  30. "Dla nas zawsze będzie lato" - Jenny Han
  31. "Pułapka uczuć" - Colleen Hoover
  32. "Czas żniw" - Samantha Shannon
  33. "Do wszystkich chłopców, których kochałam" - Jenny Han
  34. "Między życiem, a życiem" - Jessica Shirvington
  35. "Freak city" - Kathrin Schrocke
  36. "Wszechświaty" - Leonardo Patrignani
  37. "Ukochany z piekła rodem" - Alek Rogoziński
  38. "Collide" - Gail McHugh
  39. "Szkoła latania" - Sylwia Trojanowska
  40. "Dzieci gniewu" - Paul Grossman
  41. "Uwaga! To może być miłość!" - Mhairi McFarlane
  42. "Nie ma nieba" - Jolanta Kosowska
  43. "Ogień i woda" - Victoria Scott
  44. "Grey" - E L James
  45. "Dziewczyna z Ajutthai" - Agnieszka Walczak-Chojecka
  46. "Numer telefonu" - Anna Kucharska
  47. "Notoryczna panna młoda" - Jolanta Król
  48. "Gregor i Niedokończona Przepowiednia" - Suzanne Collins
  49. "Ostatnie dni Królika" - Anna McPartlin
  50. "Pulse" - Gail McHugh
  51. "Morderstwo na Korfu" - Alek Rogoziński
  52. "Pieprzyć przyjaciół" - Sophie Andresky
  53. "To przez ciebie!" - Mhairi McFarlane
  54. "Mężczyźni nie marzą" - Nina Fer
  55. "Zaginięcie" - Remigiusz Mróz
  56. "Kiedy wolność mówi szeptem" - Martyna Senator
  57. "Niemoralna gra" - Jolanta Kosowska
  58. "Skazani na ból" - Agnieszka Lingas-Łoniewska
  59. "Gregor i Przepowiednia Zagłady" - Suzanne Collins
  60. "Przypadki Callie i Kaydena" - Jessica Shirvington
  61. "Królowa i Faworytka" - Kiera Cass
  62. "Uwikłani. Pokusa" - Laurelin Paige
  63. "Amber" - Gail McHugh
  64. "W śnieżną noc" - John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle
  65. "After: Płomień pod moją skórą" - Anna Todd








Najlepsze książki przeczytane w 2015 roku:


Najgorsze książki przeczytane w 2015 roku:


Największe książkowe rozczarowanie 2015 roku:

Na "Pulse" wyczekiwałam z utęsknieniem. Recenzje przedpremierowe tylko wzmagały mój apetyt. Myślałam, że będzie to cudowna kontynuacja "Collide", lecz niestety... klapa. Nie była to najgorsza książka, ale tak rozczarowująca, jak to się tylko da. Główna bohaterka doprowadzała mnie do szału, "po jej policzkach płynęły strumienie łez" co dwie strony... Koszmar w porównaniu z cudowną pierwszą częścią.

Cele na 2016 rok...
...przeczytać minimum 80 książek
...rozkręcić bloga
...wprowadzić dwa nowe cykle
...kupić chociaż połowę książek z mojej listy "must have"
...schudnąć jeszcze 3 kg
...zostać wolontariuszką w schronisku dla zwierząt
...zostać weganką
...ćwiczyć regularnie
...wyrobić w sobie systematyczność



Uff, udało się! :D Oto rok 2015 w pigułce. Jestem bardzo ciekawa ile Wam udało się przeczytać książek, jakie były według Was najlepsze, a jakie najgorsze i co postanowiliście sobie na 2016 rok? Piszcie mi w komentarzach, będę czekać na Wasze odpowiedzi. <3 Całusy! :*

11 komentarzy:

  1. Oszałamiający wynik. Widzę wiele genialnych tytułów, świetnie się to wszystko prezentuje. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę tu wspaniałe lektury :) Na ten rok mam w planach "Czas żniw" i "Kasację". "Miasto cieni" właśnie czytam :) Zazdroszczę tych 65 książek :) Mi w tym roku udało się przeczytać zaledwie 41 :( Pozdrawiam :)

    http://fascynacja-ksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki! Widzę, że był to dla ciebie udany rok. Buziaki, Idalia ;**

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję sukcesów i życzę jeszcze więcej w nadchodzącym roku. A także wytrwania w postanowieniach noworocznych :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Julia
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W 2015 przeczytałam 192 książki, najróżniejsze - od takich dla dzieci po poważne. Niektóre po raz pierwszy, inne po raz n-ty. Jedne lepsze inne gorsze. I co dziwne - tylko dwa tytuły powieliły mi się z przeczytanymi przez Panią: Zaginięcie oraz Billy kot który ocalił moje dziecko. Pozwolę sobie ściągnąć niektóre tytuły od Pani i może dotrę do nich w 2016 roku. Pozdrawiam. Teresa z Łodzi

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał, łał, łał, cóż za piękny rok. Motywujesz, dziewczyno! 17 kilogramów? A ja siedzę, jem czekoladę i powtarzam sobie "a, i tak nie zrzucę tych ośmiu, więc czekolada w tę czy w tamtą stronę, to bez różnicy". Mam nadzieję, że 2016 będzie dla Ciebie równie pięknym rokiem :)
    Serdeczne pozdrowienia z Po drugiej stronie książki od Książniczki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, sporo schudłaś. Jestem pod wielkim wrażeniem!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo, chcesz zostać weganką? A co Cię do tego skłania? Trzymam kciuki!
    Imponujący wynik i świetne pozycje przeczytane w minionym roku. Oby udało Ci się osiągnąć wszystkie swoje cele na 2016 rok :) gratuluję takiej utraty wagi!

    Pozdrawiam,
    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co mnie skłania do weganizmu? Miłość do zwierząt. To jest jedyny, najważniejszy powód tej decyzji. :) I tak jestem już dumna z bycia wegetarianką, ale weganizm to mój największy cel. :)

      Usuń
  9. "Zaginiona dziewczyna" jednym z rozczarowań? A to jestem w szoku, bo do tej pory słyszałam na jej temat same pochwały. :)
    Rok, jak widzę, bardzo owocny. Gratuluję wyników blogowo-czytelniczych oraz sukcesów osobistych. Podziwiam Cię, że tyle udało Ci się osiągnąć. :) Życzę, aby rok 2016 był równie dobry, albo i jeszcze lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Ci wszystkiego! Zarówno sukcesów blogowo-książkowych, jak i tych osobistych. Mam nadzieję, że i ten rok okaże się dla Ciebie równie udany :D
    Jaki ten stosik książek jest przecudowny! Gdybym mogła, to zapewne większość bym Ci podkradła. Wiele z tych tytułów mam na swojej liście i mam nadzieję, że pod koniec grudnia będę już mogła je odhaczyć. Właściwie moje plany (nie nazywam tego postanowieniami, bo takowych nigdy nie dotrzymuję) nieco się pokrywają z Twoimi, dlatego trzymam kciuki za nas obie :)
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń