12/09/2015

Podsumowanie listopada 2015!


W ciągu ostatnich miesięcy te podsumowania coś mi nie wychodzą w terminie... Ostatnio opublikowałam w dziewiątym dniu nowego miesiąca, teraz jest tak samo... Brak organizacji, ot co! Muszę to naprawić. A tymczasem... zapraszam na przegląd moich listopadowych wyników i pisanie mi w komentarzach, jak u Was to wyglądało. :) 

Co napisałam w listopadzie? 
Dziesięć postów! Nie spodziewałam się tego. :) 


Z kim zawarłam współpracę? 

Autor Thomas Arnold

Dom Wydawniczy REBIS

Dziękuję za okazane zaufanie! 

Jak przedstawiają się statystyki?
Jako, że ponownie nie spisałam sobie statystyk z ostatniego dnia listopada, to prezentuję Wam stan liczników na dzień publikacji posta z podsumowaniem.

Instagram: 336 obserwatorów
Facebook: 1057 lubiących
Obserwacje: 142 osoby
Wyświetlenia: ponad 22 400 

Ile książek przeczytałam w listopadzie? 
Wynik, powiedzmy, zadowalający. Siedem książek. Zawsze mogło być lepiej. 


  1. "Mężczyźni nie marzą" - Nina Fer, 177 stron, 3/10, recenzja na blogu
  2. "Zaginięcie" - Remigiusz Mróz, 509 stron, 10/10, recenzja na blogu
  3. "Kiedy wolność mówi szeptem" - Martyna Senator, 384 strony, 7/10, recenzja na blogu
  4. "Niemoralna gra" - Jolanta Kosowska, 338 stron, 7/10, recenzja na blogu
  5. "Skazani na ból" - Agnieszka Lingas-Łoniewska, 320 stron, 7/10
  6. "Gregor i Przepowiednia Zagłady" - Suzanne Collins, 336 stron, 9/10, recenzja na blogu
  7. "Przypadki Callie i Kaydena" - Jessica Sorensen, 365 stron, 10/10
Łącznie przeczytałam 2429 stron, co daje około 80 stron dziennie. 

Jakie plany na grudzień? 
Grudzień to mój ukochany miesiąc. Nie dość, że Święta, to jeszcze moje urodziny, cudowny klimat i w ogóle. Dlatego w grudniu będzie kilka recenzji i dużo postów w Bożonarodzeniowym klimacie. W Sylwestra planuję opublikować podsumowanie czytelnicze roku, także będzie naprawdę działo się dużo, dlatego już teraz Was zapraszam! <3 

A jak wypadł listopad u Was? Dużo książek przeczytaliście? Podobały Wam się? Czytelnicze plany na okres świąteczny już gotowe? :) Piszcie mi w komentarzach. <3 Całusy. :*

18 komentarzy:

  1. Świetny wynik!
    Gratuluję współprac i życzę zaczytanego grudnia pełnego cudownych lektur :)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję. <3 Tobie życzę tego samego. :)

      Usuń
  2. Super, gratuluję wyniku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne wyniki! Tylko się cieszyć :).
    Gratuluję nowych współprac :).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wynik zadowalający, ale nie jest źle. :) Dziękuję bardzo i pozdrawiam. <3

      Usuń
  4. Fajnie, naprawdę dobre wyniki. Oby grudzień był dla Ciebie jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję. :) Dziękuję Ci bardzo. <3

      Usuń
  5. Gratuluję współpracy, oby była pomyślna. ;) Wynik bardzo dobry, również przeczytałam tyle książek, ale liczę na to, że w grudniu będzie ich jeszcze więcej. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to poszło nam podobnie w listopadzie. :D Też liczę na to, że grudzień zaowocuje solidną ilością przeczytanych książek. :D

      Usuń
  6. O, super! Również bardzo lubię grudzień, światełka w pokoju wiszą u mnie jakoś od września, ale ciii. :D Tylko śniegu mi brakuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ja właśnie na dniach będę światełka wieszać, by już w pełni nastroić się na święta. :D A śniegu bardzo brakuje. :(

      Usuń
  7. Bardzo dobre wyniki i świetnie zrobione podsumowanie! Ja już podsumowań nie robię, gdyż kompletnie bym tego nie ogarnęła ;D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa. :) Warto mieć jakiś szablon takich podsumowań, bo warto się pogubić. ;)

      Usuń
  8. Gratuluję wyniku czytelniczego i nawiązanych współprac. :)

    OdpowiedzUsuń