31.12.2015

BOOK HAUL #7 - grudzień


Cześć! :) Witam Was w ostatni dzień 2015 roku. :) Dziś przychodzę z książkowymi zdobyczami książkowymi, które prezentują się w dwóch przepysznych stosikach. :) Na dniach pojawi się podsumowanie czytelnicze roku, do tego garść recenzji i kilka niespodzianek. ;) Zapraszam. :) 

Jakie książki zasiliły moją biblioteczkę w grudniu? :) 

Cóż, w tym miesiącu było spokojnie pod względem egzemplarzy recenzenckich (uff!), spokojnie pod względem obdarowywania samej siebie, ale totalnie cudownie pod względem świąt, bo moi bliscy obdarowali mnie książkami niesamowicie! <3 


STOSIK PO LEWEJ:
  1. "Tetragon" to egzemplarz recenzencki, który otrzymałam od autora Thomasa Arnolda, za co bardzo dziękuję, a recenzja niebawem. :) 
  2. "Królowa i Faworytka" Kiery Cass to cudowny prezent ode mnie dla mnie. :D
  3. "Gniew", "Ziarno Prawdy" oraz "Uwikłanie" Zygmunta Miłoszewskiego to kolejny prezent, który sama sobie sprawiłam, dodatkowo na genialnej Empikowej promocji. <3 
  4. "Amber" Gail McHugh to totalnie przedpremierowa pychotka, którą dostałam od kochanego Business and Culture, za co dziękuję z całego serca, a recenzja w połowie stycznia. :)

STOSIK PO PRAWEJ:
Pychotki świąteczne! <3 Kocham moich Mikołajów. <3 :D 
  1. "Podaruj mi miłość" dostałam w prezencie od mojej kochanej przyszłej teściowej. <3 
  2. Serię "After" Anny Todd podarował mi mój niezastąpiony, najcudowniejszy na świecie narzeczony. <3 
  3. "Losing Hope" Colleen Hoover to podarunek od siostrzyczki. :D Kochana jest. <3
  4. Serię "Tangled" dostałam od mamusi i tatusia! Tacy, tacy kochani! <3 

Tak oto prezentuje się wszystkie piętnaście książek, które trafiły do mnie w grudniu. :) Nie wiem jak Wam, ale mi te zdobycze podobają się niesamowicie, jestem mega zadowolona i wdzięczna każdej osobie, która obdarowała mnie tymi książkami (tak, sobie też jestem wdzięczna, a co! :D). Piszcie mi, Kochani, jakie Wy dostaliście prezenty na święta (bo u mnie pojawiły się jeszcze śliczne ubrania, dużo kosmetyków, cieplutkie skarpetki i odrobinka kasy na książki :D), jakie książki do Was trafiły i które z moich zdobyczy najbardziej się Wam podobają. :) Czytaliście któreś z tych książek? A może macie dopiero którąś w planach? Dajcie znać. <3 


Tymczasem, z racji tego, że mamy Sylwestra, chcę Wam życzyć cudownie zaczytanego, udanego, zdrowego, pomyślnego, zachwycającego 2016 roku. :) Dziękuję, że tu ze mną jesteście. :) <3 

9 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę zaczytanego 2016 roku!!!! Oby był mega książkowy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyszłabym w nocy i ukradła ci wszystkie te książki :) Pięknie się prezentują :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie podebrałabym Ci "Amber" :D
    Świetny stosik...
    W nadchodzącym roku życzę Ci wszystkiego co najlepsze :*
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, mnie moi bliscy w tym miesiącu także rozpieścili pod względem książkowych prezentów :-) Z Twoich zdobyczy czytałam tylko Losing Hope oraz Podaruj mi miłość, ale oba tytuły bardzo dobrze wspominam. Mam nadzieję, że i Tobie się spodobają. Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo obfity i piękny stosik! Moje zasoby w grudniu powiększyły się o 16 książek, też dobry wynik :D dzięki konkursowi Wydawnictwa Moondrive, który wygrałam oraz prezentowi koleżanki na klasową Wigilię. Dostałam od niej pierwszą część "After"! Wygląda na to, że razem będziemy się w niej zaczytywać :)

    Buziaki - szczęśliwego i zaczytanego nowego roku!
    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Woow :D Sama przygarnęłabym serię Zaplątani. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Ci tego, że dostajesz książki od bliskich. Ja muszę sobie kupować sama, a nawet jak powiem, że chcę książkę, dostaję do innego. :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam żadnej z tych książek i nie wiem czy miałabym ochotę.
    Pozdrawiam i do siebie zapraszam: http://www.szeptyduszy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń