11.11.2015

WYNIKI KONKURSU: wydawnictwo Kobiece!


Cześć, Kochani! Dzisiaj post krótki i szybki. Zapraszam Was na wyniki konkursu, w którym mogliście wygrać "Afgańską Perłę" Nadii Hashimi z zakładką oraz "Zwilczoną" Adrianny Trzepioty z zakładką od wydawnictwa Kobiece! :) Podaliście mi naprawdę ciekawe i fajne piosenki, wszystkie odsłuchałam przynajmniej dwa razy i wybrałam dwie, które moim zdaniem są najbardziej kobiece.

Tak więc...

Książka "Afgańska perła" Nadii Hashimi wędruje do...

Aivalar

za niezwykle sensualną piosenkę, jaką jest "This World" Selah Sue 


Gratuluję! 


Książka "Zwilczona" Adrianny Trzepioty wędruje do...

klaudiaw41

za cudowną piosenkę "Say you love me" Jessie Ware


Gratuluję! 

Moje Kochane, dziękuję Wam za udział, za tytuły świetnych piosenek i zapraszam do udziału w kolejnych konkursach, które na blogu pojawią się niebawem. :) A dwie szczęściary, które zwyciężyły, proszę o wysłanie mi danych do wysyłki w ciągu 3 dni na maila:
porozmawiajmy.o.ksiazkach@gmail.com

Czekam na Wasze adresy! Pozdrawiam serdecznie. Całusy. :*

6 komentarzy:

  1. Gratuluję zwycięzcą.
    bardzo chce przeczytać książkę "Afgańska perła", musze w końcu zakupić
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję :) Od jakiegoś czasu nałogowo słucham właśnie tej piosenki, tak więc nie mogłabym jej nie zgłosić do tego konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta piosenka zdecydowanie uzależnia, także świetnie Cię rozumiem. ;)

      Usuń
  3. Dziękuję bardzo za to wyróżnienie! Piosenka Selah Sue od razu pojawiła się w mojej głowie, gdy zobaczyłam pytanie konkursowe, więc cieszę się, że pierwsza myśl okazała się właściwa. Jeszcze raz dziękuję i oczywiście wyślę zaraz dane do wysyłki na maila :)
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się ta piosenka dlatego, że jest niesamowicie zmysłowa, a głos wokalistki naprawdę wspaniały. :)

      Usuń