09.11.2015

Podsumowanie października 2015!


Cześć! Podsumowanie października wypada dość późno, ale musicie mi to wybaczyć. 


Co napisałam we wrześniu? 


Z kim zawarłam współpracę?


Dziękuję za okazane zaufanie! 


Jak przedstawiają się statystyki? 

Jako, że nie spisałam sobie statystyk z ostatniego dnia października, to prezentuję Wam stan liczników na dzień publikacji posta z podsumowaniem. 

Instagram: 321 obserwatorów
Facebook: 1052 lubiących 
Obserwacje: 130 osób 
Wyświetlenia: ponad 18 700

Ile książek przeczytałam w październiku?

Wynik gorszy niż w poprzednim miesiącu, bo przeczytałam sześć powieści. 


  1. "Gregor i Niedokończona Przepowiednia" Suzanne Collins, 364 strony, 9/10, recenzja na blogu
  2. "Ostatnie dni Królika" Anny McPartlin, 400 stron, 10/10, recenzja na blogu (książki na zdjęciu brak, gdyż pożyczyłam ją mamusi chrzestnej <3)
  3. "Pulse" Gail McHugh, 400 stron, 6/10 (NAJWIĘKSZE ROZCZAROWANIE TEGO ROKU!)
  4. "Morderstwo na Korfu" Alka Rogozińskiego, 304 strony, 9/10, recenzja na blogu
  5. "Pieprzyć przyjaciół" Sophie Andresky, 248 stron, recenzja niebawem
  6. "To przez ciebie!" Mhairi McFarlane, 464 strony, 8/10, recenzja na blogu
Były Targi Książki w Krakowie, dużo emocji i mało czasu na czytanie, więc mogę uznać ten wynik za, powiedzmy, zadowalający. ;) 

Jakie plany na listopad? 
Miesiąc już trwa w najlepsze. Jak do tej pory mogliście przeczytać moją recenzję "To przez ciebie!" Mhairi McFarlane od wydawnictwa Harper Collins oraz zobaczyć październikowy BOOK HAUL. W kolejnych dniach pojawią się recenzje następujących powieści: "Pieprzyć przyjaciół" Sophie Adresky, "Mężczyźni nie marzą" Niny Fer, "Zaginięcie" Remigiusza Mroza i "Kiedy wolność mówi szeptem" Martyny Senator. Oprócz tego, może uda mi się opublikować któryś z TAGów, które już mam napisane i chciałabym ruszyć z dawno wymyślonym cyklem, ale zobaczymy, nic nie planuję, bo u mnie plany nigdy nie wypalają. ;) 

A jak wypadł Wasz październik? Ile książek przeczytaliście i co chcielibyście przeczytać w listopadzie? Piszcie mi w komentarzach, bo uwielbiam otrzymywać odzew od Was. <3 Dziękuję, że jesteście! Całusy! :*

***

UWAGA! Wyniki konkursu z Wydawnictwem Kobiece pojawią się jeszcze w tym tygodniu! 

20 komentarzy:

  1. 6 książek to nie jest wcale tak źle, mogło być gorzej :) pozdrawiam i zapraszam do mnie. ksiazka-moim-zyciem.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że mogło być gorzej, dlatego jakoś bardzo nie narzekam. ;)

      Usuń
  2. Ja również przeczytałam w październiku sześć książek. :) "Ostatnie dni Królika" przeczytam jeszcze w tym miesiącu, książka czeka już na półce.
    Gratuluję współpracy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ostatnie dni Królika" są absolutnie zachwycające, więc przygotuj chusteczki! No i dziękuję. <3

      Usuń
  3. Gratuluję współpracy. Oby listopad był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję statystyk i współpracy! Naprawdę jest czego gratulować ;)
    Czekam na recenzję "Pieprzyć przyjaciół" :D Intrygujący tytuł :D
    Pozdrawiam!
    NiczymSzeherezada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja już niebawem, więc zapraszam. :D I dziękuję. <3

      Usuń
  5. Gratuluję genialnych wyników w tym miesiącu i życzę udanego listopada.
    Buziaki!
    www.filigranoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 6 książek to dobry wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy i życzę jeszcze lepszych rezultatów w kolejnym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. :) Mam nadzieję, że listopad będzie lepszy. ;)

      Usuń
  8. Moim zdaniem to świetny wynik, zresztą blog bardzo fajnie Ci się rozwija :) Mnie większość października zeszło na okropną lekturę, która zżerała mi chęci do wszystkiego... Więc może teraz trochę odżyję :D W każdym razie: życzę dalszych sukcesów i niecierpliwie czekam na nowe recenzje!
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma nic gorszego, niż okropna lektura, która odbiera chęci do wszystkiego! :( Teraz złap wiatr w żagle i odpoczywaj przy czymś cudownym. :D Dziękuję Ci bardzo. <3

      Usuń
  9. Gratuluję tak owocnego miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń