24.11.2015

Informator literacki #1: seria "Rywalki"

Cześć, Kochani! Dziś startuję z nowym, treściwym cyklem. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. :) 



Od jakiegoś czasu zaobserwowałam, że aktywnie korzystacie z wyszukiwarki blogowej, co niesamowicie mnie cieszy. Najczęściej wyszukiwanymi informacjami są te, które dotyczą serii "Rywalki". Chcecie wiedzieć, jak potoczą się dalsze losy Eadlyn i kiedy kolejny tom ujrzy światło dzienne. Spieszę z informacjami! 

Już 2 grudnia 2015 roku do sprzedaży trafi drugi tom nowelek ze świata "Rywalek"! "Królowa i Faworytka" nadchodzą! 





W maju 2016 roku za granicą ukarze się OSTATNI tom z serii "Rywalki", a będzie nim "Korona"! Poznaliśmy już okładkę, którą jedni przyjęli bardzo entuzjastycznie, a inni wręcz przeciwnie. Nie wiadomo jeszcze, kiedy ostatnia część ukarze się u nas, ale warto mieć nadzieję, że jak najszybciej. ;) "Korona" ujawni nam kto zostanie wybrankiem Eadlyn. Myślę, że warto czekać. :)





Co więcej, Internet oszalał! Każdego dnia setki amatorskich projektów alternatywnych okładek "Korony" zalewają sieć! Oto moja ulubiona:


Fani czekają, informacji póki co niewiele, ale pewnym jest, że finał może być cudownym zaskoczeniem lub wielkim rozczarowaniem. 



Jeśli macie jakieś pytania - piszcie! - może będę umiała odpowiedzieć. :) Dajcie też znać, czy pomysł na taki cykl Wam się podoba. ;) A tymczasem to wszystko. :) Całusy! :*

20 komentarzy:

  1. Dla fanów tej serii to na pewno nie lada gratka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tym bardziej, że wiele osób szukało informacji, więc postanowiłam taką pigułkę z nowinkami wstawić. :)

      Usuń
  2. Okropna jest ta okładka "Korony". Modelka wygląda, jakby nie miała biustu. :/ Ja swoją przygodę z "Rywalkami" skończyłam na "Jedynej". Nie ciągnie mnie po więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Następczyni" prezentuje nieco gorszy poziom, niż poprzednie częsci, ale zachęcam do przeczytania. ;)

      Usuń
  3. Przeczytałam do "Jedynej" i nie chcę więcej - a okładka "Korony" jest straszna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj kiedyś przeczytać "Następczynie" - nie jest źle. :)

      Usuń
  4. nie mogę się doczekać i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam jeszcze części o Eadlyn, ale chyba zacznę to nadrabiać :) W sumie to nawet podoba mi się oryginalna okładka "Korony" :D Sukienka z okładki pasuje do tych z pozostałych części serii :)
    Pomysł na cykl bardzo mi się podoba, oby tak dalej! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że cykl się podoba. <3 "Następczyni" jest nieco gorsza, niż poprzednie części, ale warto przeczytać. Okładka "Korony" mnie też się podoba, chociaż poprzednie były mimo wszystko ładniejsze. :)

      Usuń
  6. Ciekawy pomysł na cykl blogowy! Ja jeszcze nie czytałam Rywalek, więc jedyne, co mogę powiedzieć o nich to to, że mają przecudne okładki, ale akurat Królowa i faworytka jest okropna... :( Pozdrawiam, Shelf of Books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 "Rywalki" to naprawdę cudowna seria, więc zachęcam Cię, by się z nią bliżej zapoznać. <3 A mi się okładka "Królowej i Faworytki" bardzo podoba. :D

      Usuń
  7. Dopiero zaczęłam swoją przygodę z tą serią, jestem aktualnie po lekturze pierwszej części i niesamowicie mi się spodobała :) Okładki tego cyklu są niesamowite, jedne z najpiękniejszych, jakie widziałam. Wkrótce się przekonam, czy dalsze tomy są równie wciągające, jeśli tak - mam nadzieję, że kiedyś wszystkie znajdą się w mojej biblioteczce, będą nie tylko ładnie wyglądać, ale dadzą też możliwość wracania do nich w każdej chwili :)
    Bardzo fajny pomysł na cykl, na pewno wielu osobom się przyda.
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, okładki są przepiękne, zgadzam się z Tobą w pełni. :) Dziękuję też za miłe słowa odnośnie cyklu i zachęcam do kontynuowania lektury tej serii. :)

      Usuń
  8. Bardzo fajny pomysł na serię !
    Już nie mogę się doczekać na Koronę - bardzo podoba mi się okładka no i w końcu chcę się dowiedzieć kogo wybierze Eadlyn ♥ Czekam jeszcze z niecierpliwością na newsy dotyczące filmu.
    Pozdrawiam,
    isareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję, dziękuję. <3
      Ja też wyczekuję "Korony" bardzo i nie mogę się doczekać. O filmie póki co cisza, ale gdy coś się pojawi, to o tym napiszę. :) Mam nadzieję, że Eadlyn wybierze "Kile'a". :D

      Usuń
  9. Mam wrażenie, że wszyscy już czytali rywalki tylko nie ja :D może kiedyś się skuszę, póki co osad straszą mnie ta irytująca bohaterka, którą wszyscy krytykują ;)
    PS. Nominowałam Cię do LBA, więcej na ten temat u mnie
    http://ksiazkomiloscimoja.blogspot.com/2015/11/lba.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś koniecznie nadrobić. :D Naprawdę świetna seria i piękne okładki. ;)

      Dziękuję za nominację. <3

      Usuń