09.10.2015

KONKURS z wydawnictwem IUVI!

Moi Drodzy, zrobiliście mi niesamowitą niespodziankę. :) Dzisiaj, na blogu, wybiło równo stu obserwatorów, z czego ogromnie się cieszę i bardzo, bardzo dziękuję! Niesamowite, że ze mną jesteście i że Was z dnia na dzień przybywa. :) To ogromnie mnie motywuje i napędza do dalszego działania. <3

Z tej okazji, ogłaszam obiecany KONKURS. :) Do wygrania jest książka, ufundowana przed wydawnictwo IUVI, a mianowicie "Ogień i woda" Victorii Scott. Jeśli ktoś nie widział, to macie tutaj link do mojej recenzji tej powieści. Książka jest warta tego, by o nią zawalczyć, dlatego zachęcam z całego serca do udziału. :)



Zasady są bardzo proste i jest ich niewiele. A więc...
  • Polub profil wydawnictwa IUVI na Facebooku. 
  • Bądź obserwatorem tego bloga. 
  • W komentarzu pod tym postem napisz: Startuję w Piekielnym Wyścigu
Konkurs trwa od dzisiaj, tj. 09.10.2015 roku do następnego piątku, czyli 16.10.2015 roku. Spośród wszystkich zgłoszeń, wylosuję jedną osobę do której trafi książka "Ogień i woda" Victorii Scott. Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej 18.10.2015 roku. 

Życzę Wam powodzenia, raz jeszcze ogromnie dziękuję, że tu jesteście i zaglądacie, a także mam nadzieję, że weźmiecie udział w konkursie, a zwycięzca będzie zadowolony z lektury. :) Całusy. <3

Czas, start! 

29 komentarzy:

  1. Startuję w Piekielnym Wyścigu!
    Obserwuję jako: Anka
    Lubię profil jako: Anita Sz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Startuję w Piekielny Wyścigu! :D
    Obserwuje jako Blue Kuba :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Startuję w Piekielnym Wyścigu!
    Bloga obserwuję jako: diabelek4524
    Na FB jestem jako: Grace Holloway

    OdpowiedzUsuń
  4. Startuję w Piekielnym Wyścigu !
    obserwuję jako: Doomisia♥
    Na FB lubię jako: Dominika K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Startuję w Piekielnym Wyścigu. (tak swoją drogą byłam przekonana, że zaobserwowałam Cię już jakiś czas temu - chyba czas zrobić porządek na moim bloggerze, bo się we wszystkim gubię :D)
    Obserwuję jako Aivalar, a co do lajka na facebooku: podrzucę Ci moje dane na maila, nie lubię tak publicznie machać nazwiskiem.
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dopiszę, skoro wszyscy to robią. :) Bloga obserwuję i stronę lajkuję jako Marta Tadych. :)

      Usuń
  7. Startuję w Piekielny Wyścigu!
    Obserwuje jako brak pomysłu
    A fanpage lubię od dawna jako Ciekawy cytat o książkach

    OdpowiedzUsuń
  8. Startuję w Piekielnym Wyścigu.
    (Obserwuję jako isane sanity, lubię jako Justyna Tajne)

    OdpowiedzUsuń
  9. Startuję w Piekielnym Wyścigu.
    Obserwuję jako Lila Mkh
    Polubiłam jako Lilianna M...

    OdpowiedzUsuń
  10. Startuję w Piekielnym Wyścigu.
    Obserwuję jako Sylwia Niemiec
    Polubiłam jako Sylwia NIemiec

    OdpowiedzUsuń
  11. Startuję w Piekielnym Wyścigu
    Obserwuję jako Klaudia Bookholiczka
    Lubię jako Bookholiczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Startuję w Piekielnym Wyścigu ;)
    Obserwuję jako: Klaudia Malik
    Lubię jako: Klaudia Malik

    OdpowiedzUsuń
  13. Startuję w Piekielnym Wyścigu!
    Obserwuję jako: Ewelina Wiśniewska
    Lubię profil jako: Ewelina Anna Chojnacka

    OdpowiedzUsuń
  14. Startuję w Piekielnym Wyścigu.
    Obserwuje jako Kinga S. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Startuję w Piekielnym Wyścigu!
    Obserwuję jako Karolina Nowak, lubię stronkę na fb jako Julia P.
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Startuję w Piekielnym Wyścigu :)
    Obserwuje jako POlaa;*
    Przesyłam pozdrowienia:)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Startuję w Piekielnym Wyścigu.

    Obserwuję blog i lubię Wydawnictwo IUVI jako Molek Molek

    OdpowiedzUsuń
  18. Startuję w Piekielnym Wyścigu!
    Obserwuję jako: Nefertiti
    Lubię profil jako: Weronika M.

    OdpowiedzUsuń
  19. Startuję w piekielnym wyścigu ;) !
    Obserwuję bloga jako Paulina O
    Obserwuję profil na fb jako Paulina Och....
    Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  20. Startuję w Piekielnym Wyścigu =)
    Obserwuję jako pieseł pusheen
    Polubiłem jako Stanisław D.

    OdpowiedzUsuń
  21. Startuję w Piekielnym Wyścigu. :3
    Obserwuję jako Karolina Siekierka ;3

    OdpowiedzUsuń
  22. STARTUJĘ W PIEKIELNYM WYŚCIGU

    obserwuję - Anna Pawęzka
    facebook - Anna Paw

    OdpowiedzUsuń
  23. Startuję w piekielnym wyścigu!

    Obserwuję jako Meiko Sakine
    Facebook jako Paulina G.

    OdpowiedzUsuń
  24. Startuję w piekielnym wyścigu.
    Zaobserwowałam i polubiłam \m/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń