29.10.2015

KONKURS: Wydawnictwo Kobiece!


Cześć! :) Na Facebooku zapowiadałam Wam konkurs, więc jest! Już po raz czwarty na moim blogu macie szansę wygrać nagrodę, lecz po raz pierwszy zwyciężą dwie osoby. :) Dzięki współpracy z Wydawnictwem Kobiece, mam dla Was dwie książki: jeden egzemplarz powieści "Zwilczona" (+ zakładka) oraz jeden egzemplarz powieści "Afgańska perła" (+ zakładka). Co zrobić, żeby wygrać? Zasady są jak zawsze bardzo proste i standardowo jest ich niewiele. 

  • Polub fanpage wydawnictwa na Facebooku.
  • Bądź obserwatorem tego bloga. 
  • W komentarzu pod tym postem podaj tytuł piosenki, która Twoim zdaniem jest najbardziej kobieca oraz wskaż, którą powieść chcesz wygrać. 

Konkurs trwa od dziś, tj. 29.10.2015 roku do 06.11.2015 roku (do godziny 23:59). Wyniki zostaną ogłoszone w niedzielę, 08.11.2015 roku. Na dane do wysyłki czekać będę trzy dni. Po otrzymaniu adresów, książki wyślę w ciągu pięciu dni roboczych.

Życzę wszystkim powodzenia i zachęcam do udziału. <3 




14 komentarzy:

  1. Adele- Hello. Poproszę książkę"Zwilczona". Niestety nie orientuje się jak obserwować ten blog :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog możesz zaobserwować klikając po lewej stronie na ten niebieski napis "Dołącz się do tej witryny". :)

      Usuń
  2. Lubię fanpage. Obserwuję bloga, a najbardziej kobieta piosenka według mnie to "Goodbye to yesterday" Eliny Born i Stiga Rasty :)
    Wybieram "Zwilczoną".

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem kobietą - Edyta Górniak wybieram "Zwilczona "
    eve_ew@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuje jako Ewelina Wiśniewska
      Facebook jako Ewelina Anna Chojnacka

      Usuń
  4. Demi Lovato-Confident
    Chciałabym "Zwilczona" :)
    Obserwuje jako Klaudia Bookholiczka
    Facebook Bookholiczka
    e-mail zuza9865@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Evanescence - My Immortal
    Bardzo chciałabym "Zwilczoną" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwatorem bloga już jestem, a fanpage wydawnictwa polubiłam przed chwilą.
    Według mnie niezwykle kobiecą piosenką jest "This world" Selah Sue :)
    Co do książek, to wybieram "Afgańską perłę".
    Pozdrawiam serdecznie!
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bloga obserwuję praktycznie od początku jego istnienia :) Fanpage oczywiście polubiony.

    Według mnie najbardziej kobiecą piosenką, mimo mocnego i pewnego głosu Jessie Ware jest niezwykle subtelna i delikatne piosenka "Say you love me"
    Chciałabym otrzymać książkę "Zwilczona"

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Edyta Górniak uwielbiam piosenkę To nie je byłam Ewą poproszę książkę " Afrykańska perła" polubiłam obserwuję jak Beata Lewandowska adhd9@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybrana przeze mnie piosenka to Beyoncé - If I Were A Boy :)
    Lubię Fanpage jako Aleksandra Popielska.
    Obserwuję jako: Niczym Szeherezada- recenzje
    Bardzo chciałabym otrzymać "Afgańską perłę" :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem najbardziej kobiecą piosenką,byc moze troche paradoksalnie jest Kayah - Testosteron,gdyż właśnie w niej silny kobiety głos,wrzuca z siebie wszystko co ma do zarzucenia facetom.
    Lubie fcb: Natalia Kurgan
    Obserwuje jako:Natalia recenzuje
    chciałabym otrzymać "Afgańską perłę"

    OdpowiedzUsuń
  11. Fanpage polubiony
    Obserwuję jako Melisa Anonim
    Najbardziej kobiecą piosenką jest dla mnie piosenka Alicji Majewskiej "Być kobietą"! :D
    Chciałabym wygrać "Afgańską perłę"

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję blog jako xtina120, a fanpage lubię jako Sylwia Jamrozik
    Dla mnie najbardziej kobieca piosenka to Kelly Rowland and Nelly - Dilemma
    Chciałabym wygrać książkę "Zwilczona"

    OdpowiedzUsuń