05.10.2015

BOOK HAUL #4!

Mogę powiedzieć, że wrzesień pod względem nowych książek był udany. :) 


Na półkach (swoją drogą już tak przeładowanych, że mój chłopak gani mnie, bym coś z tym zrobiła, bo za moment wszystko runie) pojawiło się 15 nowych książek. Wynik naprawdę dobry, a przy tym ile radości! Nie przedłużając, zobaczcie jakie nowe "dzieci" przyjęłam pod swój dach... :)



Książki nie są ułożone w takiej kolejności, w jakiej do mnie docierały. Tak czy inaczej oto krótka geneza tego jak wpadły w moje ręce... 
  • Przecież wiesz to egzemplarz recenzencki otrzymany od autorki Aleksandry Grzymkowskiej.
  • Notoryczna panna młoda, Numer telefonu oraz Kiedy wolność mówi szeptem to egzemplarze recenzenckie otrzymane we współpracy z wydawnictwem Videograf. 
  • Papierowe miasta to mój zakup własny - tak, Biedronka. ;)
  • Morderstwo na Korfu z genialną dedykacją to egzemplarz recenzencki otrzymany od autora Alka Rogozińskiego. 
  • Niemoralna gra to egzemplarz recenzencki otrzymany od autorki Jolanty Kosowskiej.
  • Ostatnie dni Królika to egzemplarz recenzencki otrzymany od wydawnictwa Harper Collins. 
  • Dziewczyna z Ajutthai to egzemplarz recenzencki otrzymany we współpracy z akcją Polacy nie gęsi i swoich autorów mają. 
  • Grey, jak już się pewnie domyślacie, to mój zakup własny. ;) 
  • Powrót na wyspę, Zanim się pojawiłeś, Kuchnia wegańska to łupy upolowane niedawno w Biedronie na genialnej promocji "Kup 2 książki, a 3 masz za grosz".
  • Uwaga! To może być miłość i Zacznijmy od nowa (której na zdjęciu nie ma, bo pomyliłam książki -,-) to także łupy Biedronkowe, które zrobiłam zaraz na początku września, gdy wydania kieszonkowe były za niecałe 10 złotych. :) 

Reasumując, mój wrześniowy stos składa się z ośmiu egzemplarzy recenzenckich oraz siedmiu książek zakupionych w prezencie dla samej siebie. ;)

To jednak jeszcze nie wszystko co nabyłam w tym miesiącu, o czym doskonale wiedzą ci z Was, którzy obserwują mnie na Instagramie. Otóż, dwukrotnie w tym miesiącu złożyłam zamówienie na EpikBoxie...



...dzięki czemu za pierwszym razem nabyłam jedną zakładkę papierową czarno-białą (dodawaną gratisowo), jeden komplet zakładek magnetycznych dla książkoholików (niebieska i czerwona), jeden komplet zakładek magnetycznych z Darów Anioła, jeden komplet zakładek magnetycznych z Harry'ego Pottera (te z śladami butów i mapą Huncwotów) oraz Thumb Think. W drugim zamówieniu znalazłam drugą taką samą zakładkę tekturową czarno-białą oraz cztery komplety zakładek z godłami Hufflepuffu, Gryffindoru, Slytherinu i Ravenclawu oraz czterema godłami Hogwartu (dwóch na zdjęciu już nie ma, bo jedną zakładkę oddałam mojemu małemu kuzynowi, a drugą dałam siostrzeńcowi mojego Ukochanego - cierp ciało co chciało, skoro żeś dzieciaki miłością do Harry'ego Pottera zaraziła :D), jeden komplet zakładek z Sherlocka Holmesa i jeden komplet zakładek dla książkoholików. Wraz z książką Niemoralna gra,  od Pani Jolanty Kosowskiej dostałam także fotografię zamku w Saksonii z pozdrowieniami oraz dwie zakładki. Ostatnią zakładkę z trylogią Pięćdziesięciu Odcieni znalazłam w egzemplarzu Greya

Cóż, to jeszcze nie koniec... 


Moi Kochani, podobnie jak w zeszłym roku, tak i w tym zakupiłam sobie kalendarz w rozmiarze A3 na 2016 rok. Nie jest to jednak byle jaki kalendarz. Został stworzony przez pracowników i wolontariuszy Schroniska dla zwierząt w Korabiewicach. W tym roku pieniądze zbierane są na odbudowę boksów dla tych wszystkich biednych psiaków, które nie mają swoich domów. Koszt jest naprawdę ogromny, a przez zakup kalendarza każdy z nas może pomóc. Zdjęcia psiaków są prześliczne, a człowiekowi jakoś lepiej się żyje, gdy przez cały rok towarzyszą takie piękne, mądre i czujne stworzenia. Jeśli ktokolwiek z Was chciałby dowiedzieć się czegoś więcej o zakupie kalendarza Schroniska w Korabiewicach, to zachęcam do zaglądania na stronę.


Uff! To na tyle. :) Mam nadzieję, że moje zdobycze Wam się podobały. Proszę, piszcie mi w komentarzach jakie Wy książki zdobyliście we wrześniu, jakie sami już posiadacie z tych, które trafiły do mnie. Będę ogromnie szczęśliwa za Wasz odzew! Dziękuję, że jesteście. <3 Całusy! :* 

26 komentarzy:

  1. Czytałam tylko Ostatnie dni Królika. Coś pięknego :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie czytam i kurczę... jest niesamowita. :)

      Usuń
  2. Ukradłabym Ci "Ostatnie dni królika". A czytałam "Zanim się pojawiłeś" i było świetne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, cieszę się, że "Zanim się pojawiłeś" Ci się podobała. :D Mam nadzieję, że i mi się spodoba. ;) "Ostatnie dni królika" właśnie czytam i jest niesamowicie. :)

      Usuń
  3. Przy "Ostatnie dni Królika" podobno wylewa się morze łez ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem właśnie w połowie, przyznam, że jest niesamowita atmosfera, a chusteczki mam cały czas pod ręką, bo przygotowuję się psychicznie na powódź łez. :)

      Usuń
  4. Łooo niezły stosik kochana! Niestety u mnie krucho z nowymi książkami. Zamierzam niedługo zrobić zamówienie.
    Buziaki!
    http://filigranoowa.blogspot.com/2015/10/to-tylko-inna-strona-kostki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zrobisz zamówienie, to koniecznie wstaw na bloga, chętnie zobaczę! :D I dziękuję. <3

      Usuń
  5. Z wielką chęcią podkradłabym Ci kilka książek :D Polowałam trochę w Biedronce, ale niestety, wszystko było "wyczyszczone" :/
    Jakie świetne zakładki! Muszę sobie podobne kupić- najlepiej związane z Harry`m :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na stronę epikbox.pl - tam jest multum genialnych zakładek. :D U mnie w jednej Biedronie nie było kompletnie nic, za to w drugiej cały stos, więc mogłam przebierać i wybierać. :D

      Usuń
  6. A mi książki na półce leżą bo nie mam kiedy przeczytać! Dizś się biorę za czytanie :)
    http://tornadomysli.blogspot.com/2015/10/koscioa-wiara.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też stosy zalegają, ale dzielnie próbuję się przez nie przebić. ;)

      Usuń
  7. Wow, widzę, że szalejesz. Powiedz lepiej chłopakowi, żeby zrobił Ci nową półkę na książki a nie narzekał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiola, święte słowa! :D Mówiłam mu już kilka razy, póki co stanęliśmy na etapie: dobra, zrobię ci mową półkę. ;D Także zobaczymy jak to będzie. ;)

      Usuń
  8. Akurat żadna z tych książek nie trafia jakoś szczególnie w mój gust, ale te zakładki! ♥♥♥♥ Chętnie zabrałabym Ci wszystkie :pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oddam, nie oddam. :D Ale sklep EpikBoxa jak najbardziej polecam do takich zakupów. :D ;)

      Usuń
  9. Chodzi za mną "Ostatnie dni Królika". Piękny stos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. <3 A "Ostatnie dni Królika"... ojej, polecam po tysiąckroć. <3 :)

      Usuń
  10. Stos bardzo, bardzo w moim guście! Podkradłabym Ci wszystko, prócz tego co już sama mam [np. Moyes czy Greena] ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, mogłaś napisać czy przeczytałaś już Greena lub Moyes. ;) Cieszę się, że podzielasz moje gusta. :)

      Usuń
  11. Chętnie widziałabym u siebie na półce "Ostatnie dni Królika". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci z szczerego serca, bo książka jest więcej niż wspaniała. :)

      Usuń
  12. widzę, że mamy podobne problemy z zawalaniem się półek pod ilością książęk :)
    serdecznie pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam sporo na temat "Dziewczyny z Ajutthai" i bardzo chciałabym ją przeczytać. ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna lektura, więc jak najbardziej polecam. :)

      Usuń