9/22/2015

RIP IT or SHIP IT book TAG!

Grafika znaleziona na google, bo ja takiej ładnej nie umiem robić. :(



Na dwunastu przygotowanych karteczkach wpisałam sobie sześć postaci żeńskich i sześć postaci męskich. Każda z tych postaci pochodzi z innej książki, więc nie ma opcji, że w swoich światach jakkolwiek mogły się znać. Nie było podziału na płeć, więc zaiste ciekawe rzeczy mi tu powychodziły. ;) Zapraszam serdecznie do krótkiej lektury tego TAGu i warto dotrwać do końca, bo na końcu rozdałam solidną ilość nominacji. <3




RUNDA 1:


To wcale nie chodzi o to, że jestem zaborcza... Naprawdę, wierzcie mi... Po prostu Minho i Maxon? Nie. Minho to wojownik, a Maxon to książę. Dwa różne światy. Nie ma opcji, by to się udało. A poza tym Minho jest mój. Nie, nie jestem zaborcza, ale on i tak jest mój. RIP! RIP! RIP!


RUNDA 2:


Sydney potrzebuje w swoim życiu bohatera... lub bohaterki. Katniss to twarda dziewczyna, myślę, że potrafiłaby zaopiekować się Sydney, a przede wszystkim wykrzesać z niej tą ukrytą siłę. Daję im kredyt zaufania i niech będzie SHIP. ;)


RUNDA 3:


Tris i Hermiona. Obie odważne, obie zdeterminowane. Pasowałyby do siebie. Myślę, że one dwie poradziłyby sobie w każdych warunkach. Może czasem byłyby kłótnie, bo to jednak dwa solidne charaktery, ale i tu daję kolejny kredyt zaufania i SHIPUJĘ. ;)


RUNDA 4:


Guy, czyli pan "chodząca tajemnica". Naczelnik o imieniu Arcturus, czyli drugi pan "chodząca tajemnica". To by był wybuchowy związek, bo oboje mięli skłonności do rządzenia, oboje to urodzeni przywódcy. To mogłoby okazać się całkowitą klęską lub całkowitym sukcesem. Stawiam na to drugie i SHIPUJĘ. ;)


RUNDA 5:


To chyba najlepsza para jaką udało mi się wylosować! Zarówno Sky, jak i Alex przeszli w swoim życiu wiele. Obojga to umocniło. Sky jednak potrzebowała kogoś, kto ją wesprze, kto w chwilach jej słabości będzie silny. A Alex to siła, to facet idealny dla dziewczyny, która nie zawsze miała łatwo. Gdyby nie było Brittany, to chciałabym widzieć Alexa właśnie ze Sky.

RUNDA 6:


Z całym szacunkiem... Jace to twardy facet, Nocny Łowca i w ogóle... Lecz Chyłka mimo wszystko dała by radę go złamać, a ostatecznie jej zawziętość pewnie by go i załamała. Szkoda Jace'a. RIP IT. Lepiej niech się Jace trzyma Clary i do Chyłki nie zbliża. ;)


A teraz to, co tygryski lubią najbardziej, czyli... NOMINACJE. <3 
Jeśli już robiłyście ten TAG, to nie szkodzi, możecie go zrobić i drugi raz, bo przecież tu jest tak wiele możliwości. :D Mam nadzieję, że Wam się podobało. Piszcie mi co myślicie, jakie pary Wy byście RIPowali, a jakie SHIPowali. ;D Dziękuję, że jesteście. Jej, jeszcze 10 osób i ruszamy z konkursem z okazji stówki. <3 Nie mogę się doczekać. <3 Całusy! 

21 komentarzy:

  1. Też zostałam nominowana do tego TAG'u i bardzo się z tego cieszę! Tak czytam i czytam twój i myślę "Jeju... jakie pary ^^" zwłaszcza Tris i Hermana :D chyba najlepsza para ever :'D

    http://zaczarowana-me.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, byś widziała jak parsknęłam śmiechem, gdy wylosowałam Tris i Hermionę. :D Wybuchowa para, nie da się ukryć. ;) Czekam na TAG u Ciebie. :D

      Usuń
  2. Kuuurcze no :C Patrzę w aktualnościach: o, TAG, wejdę sobie! Gdy mi się ładuje Twój blog, przypominam sobie ile mam jeszcze zaległych nominacji. Później Ty coś wspominasz o licznych nominacjach. Oj, tych TAGów jest za dużo :_: :D A najgorsze jest to, że wszystkie są genialne i jeszcze tworzone, kontynuowane przez tak świetne osoby, że nie sposób odmówić :C :D

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, i bardzo dziękuję za nominację tak wgl :) ( :D )

      Usuń
    2. Masz rację, nie możesz odmówić, więc zrób go jak najszybciej, bo jestem ciekawa co też Tobie z niego wyjdzie. :D

      Usuń
  3. O matko kochana ile ship'ów! Nie czytałam wszystkich książek, ale co do niektórych par mogę się z tobą zgodzić.
    Buziaki!
    http://filigranoowa.blogspot.com/2015/09/co-to-jest-fanfiction.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się, że będzie tyle shipów, ale cóż poradzić, że tak dobrze mi się poukładało. :D Do lektury książek zachęcam z całego serca. ;)

      Usuń
  4. O nie, o nie, o nie, o nie. :D <3
    RIPuję ten tag. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dosyć ciekawy ten tag, ale widziałam lepsze. W twoim przypadku wyszedł on naprawdę bardzo okej i miło czytało mi się ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że miło Ci się czytało. Dziękuję. :)

      Usuń
  6. Kocham ten tag :D
    Pozdrawiam serdecznie ;*
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten tag :D Faktycznie ciekawe rzeczy Ci tu powychodziły. Najbardziej podoba mi się paring Tris & Hermiona - podobnie jak Ty uważam, że te dwie by się dogadały. Co prawda byłby problem, gdyby przyszło do rządzenia, bo obie mają niezły temperament, ale wydaje mi się, że tak czy siak stworzyłyby zgraną drużynę :D
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tris i Hermiona to taki przewrotny paring, ale nie ukrywam, że mi się spodobał. :D Gdyby tak Rowling i Roth postanowiły je wrzucić do jednego świata... to mogłoby być ciekawe. ;)

      Usuń
  8. Spośród wyżej wymienionych przez Ciebie książek przeczytałam tylko serię "Darów Anioła", więc jedynie Jace'a kojarzę. (:

    Recenzandia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie zachęcam do lektury "Niezgodnej", "Harry'ego Pottera", "Czasu Żniw", "Ognia i wody" w pierwszej kolejności. :)

      Usuń
  9. Bardzo dziękuję za nominację <3
    Muszę przyznać, że Tobie ten TAG wyszedł świetnie :D Mam nadzieję, że poradzę sobie równie dobrze :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ogromnie ciekawa Twoich paringów i już nie mogę się doczekać. <3

      Usuń