02.09.2015

Podsumowanie sierpnia 2015!

Sierpień w porównaniu do lipca wypadł dość... średnio. Nie mniej jednak zawsze mogło być gorzej, więc nie załamuję się, tylko przechodzę do meritum! 


  • 04.08.2015 roku zrecenzowałam dla Was powieść Między życiem a życiem, za którą serdecznie dziękuję wydawnictwu Dreams! 
  • 06.08.2015 roku pojawiła się recenzja drugiej książki od wydawnictwa Dreams, a mianowicie - Freak City.
  • 14.08.2015 roku na blogu ukazała się recenzja powieści Alka Rogozińskiego Ukochany z piekła rodem, za którą dziękuję serdecznie samemu autorowi. 
  • 17.08.2015 roku opublikowała recenzję trzeciej książki otrzymanej we współpracy z wydawnictwem Dreams, a mam tu na myśli powieść Wszechświaty.
  • 20.08.2015 roku mogliście zobaczyć Combo Book TAG w moim wykonaniu!
  • 24.08.2015 roku pisałam Wam o książce Sylwii Trojanowskiej Szkoła latania, za którą dziękuję samej autorce! 
  • 26.08.2015 roku pochwaliłam się Wam moimi dwudziestoma trzema bukami, bo to był trzeci i największy BOOK HAUL od początku istnienia bloga. 

  • W tym miesiącu zawarłam współpracę z:


Dziękuję za okazane zaufanie!

  • Na tę chwilę blog ma 85 obserwatorów (dziękuję!), konto na Facebooku lubi 1045 osób, a konto na Instagramie obserwuje 164 osoby. W tym miesiącu stuknęło 10 000 wyświetleń bloga, za co także bardzo dziękuję, lecz w tej chwili jest już ponad 11 300 wyświetleń! Jesteście wspaniali!
  • Informacja potwierdzona: na 19. Międzynarodowych Targach Książki w Krakowie będę i to dodatkowo jako bloger z czego ogromnie się cieszę!
  • Jeden BOOK HAUL dopiero co się pojawił, a już kolekcjonuje mi się następny. :)
  • Gdyby ktoś był ciekaw jak wyglądało podsumowanie lipca, to zapraszam! 

W sierpniu nie przeczytałam zbyt dużo... niestety. To wina upałów, bo w ogóle nie miałam ochoty sięgać po książki, nawału zajęć zarówno w pracy, jak i w domu, a także jakiegoś niezidentyfikowanego kaca książkowego. Tak czy inaczej oto moje przeczytane w tym miesiącu buczki: 


Pięć. Niestety. To o połowę mniej niż w lipcu. Pierwszą powieścią ukończoną w sierpniu były Wszechświaty Leonardo Patrignaniego, czyli jak już wiecie wielkie rozczarowanie miesiąca ocenione 6/10. Następnie był Ukochany z piekła rodem, czyli powieść prześmieszna i świetnie napisana, która rozkochała mnie w sobie niemal od początku chociażby tym, że pojawił się w niej mój ukochany Caffrey. :D Książkę oceniłam 8/10 i nie mogę doczekać się kontynuacji, która ukarze się już niebawem! Trzecią powieścią sierpnia było napotkane niespodziewanie w Biedronce Collide Gail MgHugh o której od dawna marzyłam. Oceniłam ją 10/10, bo inaczej bym nie mogła, kac książkowy po tej powieści mnie sponiewierał, a oczekiwanie za Pulse dosłownie rozsadza mi głowę! Czwartą powieścią była cudowna Szkoła latania Sylwii Trojanowskiej! Jak wiecie oceniłam tą powieść na mocne 9/10, kontynuacji wypatruję wręcz maniakalnie, autorka to najmilsza osoba na świecie, a sama książka... och, wiecie, że ją ubóstwiam! A na koniec udało mi się przeczytać książkę otrzymaną od wydawnictwa Sine Qua Non, czyli Dzieci Gniewu Paula Grossmana. O tej powieści nie napiszę w tym momencie nic, bo jutro lub pojutrze pojawi się recenzja. 
Ostatecznie przeczytałam tylko 1558 stron... Tak, jest mi wstyd. 
A co się będzie działo we wrześniu? Pewnie opublikuję jakiś zaległy TAG, bo mam ich chyba z pięć w zanadrzu. Z pewnością będzie recenzja Dzieci Gniewu w tym tygodniu, następnie Nie ma nieba od pani Jolanty Kosowskiej, bo właśnie czytam. Planów czytelniczych nie robię, bo jak wiemy wszyscy... im więcej planuję, tym mniej mi wychodzi. Zobaczymy co wyjdzie w praniu. ;) 

To by było na tyle. Dajcie mi znać jak Wam się udał sierpień, jakie książki zaplanowaliście na wrzesień i czy chociaż trochę cieszycie się z powrotu do szkoły. ;) Pozdrawiam Was! Całusy! 
PS. Za pomoc w ogarnięciu odnośników do Instagrama i Facebooka (widocznych po lewej) w takiej formie jak są teraz serdecznie dziękuję kochanej Izie z bloga Kolejny Rozdział. <3 

14 komentarzy:

  1. Maluśka uwaga nie "tą chwilę", ale tę chwilę :) http://www.ekorekta24.pl/porady-jezykowe/22-odmiana/78-te-czy-ta Moim zdaniem to nie jest słaby wynik, świetny czytelniczy sierpień, oby i wrzesień był równie okazały! :) Gratuluję współprac z autorkami:)

    Miłego września <3
    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta racja! Bardzo dziękuję za zwrócenie uwagi. :) Ciężko mi stwierdzić czy to literówka, czy zły nawyk językowy, ale bardzo się cieszę, że mnie upomniałaś. ;)
      Mam nadzieję, że we wrześniu będzie lepiej, bo niestety, ale w sierpniu pożarł mnie czytelniczy leń. ;)

      Usuń
  2. Oj, miałam bardzo podobnie. Te upały skutecznie zniechęcały do czytania.
    Gratuluję zawarcia współpracy i tak świetnych wyników blogowych! Oby tak dalej ^^
    Jeśli chodzi o przeczytane książki, Twój wynik jest naprawdę dobry :)
    Sama we wrześniu mam zamiar "ruszyć z kopyta", w końcu będę musiała coś robić w oczekiwaniu na autobus szkolny ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    NiczymSzeherezada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wynik nie jest zły, ale wiem, że mógł być lepszy i trochę jestem na siebie zła. :) Mimo wszystko dziękuję za tyle miłych i pocieszających słów! ;) Mam nadzieję, że i Tobie i mi uda się ruszyć z kopyta we wrześniu. :)

      Usuń
  3. A mnie upały nie zniechęcały. Widzę, że u Ciebie sporo się działo, takie intensywne miesiące lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię intensywne miesiące, napawają entuzjazmem. :D Jesteś niesamowitą, jedną z nielicznych osób, które nie zniechęciły się upałami! Podziwiam. :D

      Usuń
  4. Gratuluję nowych współprac. Widzę, że udało Ci się przeczytać bardzo ciekawe powieści. Życzę zaczytanego września! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość przeczytanych książek była bardzo wysoka, szkoda, że ilość tak kiepska. ;) Ale dziękuję. :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Trwam w nadziei, że wrzesień będzie lepszy. ;)

      Usuń
  6. Gratuluję nowych współprac, a wynik wcale nie taki zły! 5 książek to bardzo dużo :) Jeszcze przy tych upałach, które wcale nie sprzyjały lekturze! Dzieci gniewu już u mnie, a "Ukochany z piekła rodem" czeka na swoją kolej :) Pozdrawiam ciepło i życzę zaczytanego września :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie właśnie recenzja "Dzieci Gniewu" się pisze, a z "Ukochanym" nie czekaj, bo to genialna, zabawna lektura. ;) Myślę, że Ci się spodoba. :) Dziękuję za ogrom miłych słów i pozdrawiam. <3

      Usuń
  7. Super, że blog tak wspaniale się rozwija:) Gratuluję dostania się na Targi do Krakowa, życzę dobrej zabawy:) Ja rozpoczynam wrzesień z fantastyką czytam ,,Kroniki Czarnej Kompani" G. Cook'a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję za tak miłe słowa. <3 I życzę Ci przyjemnie spędzonego czasu przy lekturze "Kronik Czarnej Kompani". :) Pozdrawiam!

      Usuń