9/10/2015

Jesień na Porozmawiajmy o książkach!

Zostało nam dokładnie 12 dni kalendarzowego lata, a już 23 września rozpocznie się trzecia pora roku, czyli JESIEŃ! Mam nadzieję, że będzie złota, śliczna i nieprzygnębiająca, a przede wszystkim obfitująca w wspaniałe lektury! Zainspirowana postem Pauli z bloga Rude Recenzuje postanowiłam uraczyć Was dzisiaj postem z dość luźnymi planami blogowymi na jesień. Zapraszam! 



Na nadchodzącą jesień planuję sobie wypić dużo herbaty z cytrynką i sokiem malinowym, spędzić wiele przyjemnych wieczorów pod kocykiem, ale przede wszystkim przeczytać koniecznie kilka świetnych książek.
Już teraz mogę Wam zapowiedzieć, że z pewnością pojawi się wpis z cyklu TOP 10, ale kategorii tego zestawienia na tą chwilę nie zdradzę, bo sama się po prostu jeszcze nie zdecydowałam. Mam dwa pomysły i próbuję rozstrzygnąć, który bardziej mi się podoba. 
Oprócz tego chcę wprowadzić maleńką nowość do postów podsumowujących minione miesiące. Na vlogu Caroline in the Bookland jest coś takiego jak "słoiczek TBR". Jak wiecie, ja zazwyczaj niczego na następny miesiąc nie planuję, bo zazwyczaj mi to nie wychodzi, lecz postanowiłam u siebie stworzyć coś nowego, a mianowicie filiżaneczkę "Przeczytam w tym miesiącu". Pod koniec miesiąca będę losować jedną książkę z wszystkich, jakie czekają na swoje przeczytanie i po prostu będzie to stanowiło mój jedyny, pewny plan czytelniczy na kolejny miesiąc. Mam nadzieję, że mi to wyjdzie. :)
Pewnie pod koniec września znów na blogu zagości Book Haul. Przypuszczam, że nie będzie tak okazały jak ostatni, ale z moich kalkulacji wynika, że kilka książek będę Wam miała do pokazania. 
Oczywiście jesień zagości także na Instagramie i Facebooku, dlatego zapraszam do zaobserwowania i polubienia. Chciałabym też zorganizować Wam jakiś konkurs na jesień z nagrodami w postaci książek lub gadżetów książkowych, ale to jeszcze nic pewnego, nie mniej jednak o wszystkim będę informować na bieżąco. 
Jeśli na blogu jesienią wybije 100 obserwatorów, to z pewnością będzie konkurs i to mogę Wam obiecać ja! 
W październiku na blogu będzie działo się dużo! Jak wiecie, jadę na Targi Książki do Krakowa, więc jeśli czas pozwoli, to fotorelacja z każdego dnia będzie pojawiać się na blogu oraz kontach społecznościowych. Już nie mogę się doczekać! 
A co chciałabym przeczytać jesienią? Już Wam pokazuję! Kolejność przypadkowa. 









Mam nadzieję, że jesień będzie owocna dla mnie, ale przede wszystkim także dla Was! Dajcie mi znać o Waszych planach czytelniczych na jesień i do napisania. Całusy! 


24 komentarze:

  1. "Delirium" czytałam, podobnie "Dotyk Julii", zaś za niedługo zabieram się za "Ekspozycję" i to też jest mój plan na jesień :) Muszę pomyśleć o podobnym poście :)

    Serdecznie zapraszam do mnie na www.maialis.pl :) Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jeszcze nic z tego nie czytałam i strasznie nie mogę się doczekać! :D Mam nadzieję, że się nie zawiodę. ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ja jakiś szczególnych planów czytelniczych nie mam, będę nadrabiać zaległości z półki :) "Ekspozycja" też znajduje się na mojej półce, więc może uda mi się ją niedługo przeczytać :)
    "Pulse" już za mną i jak najbardziej polecam, wspaniała książka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Totalnie zazdroszczę Ci, że przeczytałaś już "Pulse"! <3 Ja nie mogę się doczekać. <3 A "Ekspozycja podobno miażdży, więc jestem bardzo ciekawa. :D

      Usuń
  3. "Delirium", "Czerwona królowa" i "Dotyk Julii" czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka luźniejsza forma przyszłościowego podsumowania - super! :D
    Jeśli się nie obrazisz (bo tego bym nie chciała :c), chętnie wykorzystam taki pomysł na posta, aby także nieco poplanować ^^

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście, że się nie obrażę. :D Śmiało możesz wstawić taki post i u siebie. :D Z chęcią go przeczytam. :D

      Usuń
  5. Miło poczytać taki luźny post ^^
    Ooo! "Delirium" i "Zakon mimów"! Koniecznie chcę przeczytać ^^
    Czekam z niecierpliwością na kolejne recenzje! :)
    NiczymSzeherezada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba. :) "Zakon Mimów" jak najszybciej muszę. :D

      Usuń
  6. Jesień to moja ulubiona pora roku ! <3 Nie mam konkretnych planów, ale też wybieram się na Targi. Co prawda tylko w sobotę, bo resztę dni mam już zaplanowane ( m.in moje urodziny) i na nic więcej niż dzień nie mogę sobie pozwolić. Ale i tak bardzo się cieszę ! :)) Też bardzo podoba mi się idea TBR, jednak w moim przypadku jest tak, że wybrany tytuł mnie ogranicza i zniechęca. I tak zawsze czytam coś na co akurat mam ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj też, ale akurat te książki bardzo chcę przeczytać, więc postanowiłam je sobie jakoś tak zaplanować na jesień, a co tam. ;) No i pewnie, ważne by chociaż na Targi zajrzeć, nawet jeśli tylko na jeden dzień. :) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Czytałam tylko "Ekspozycję", którą bardzo polecam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać, gdy wreszcie przeczytam. :)

      Usuń
  8. Chciałabym pojechać również na targi do Krakowa i może mi się to uda. Przynajmniej będę do tego dążyć z całych sił.

    OdpowiedzUsuń
  9. Same znane książki.. Chętnie poznam "Ekspozycję" Mroza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mróz jest mistrzem, to wiem z pewnością, ale co do "Ekspozycji"... nadal przede mną, ciekawa jestem jakie będą EMOCJE. :)

      Usuń
  10. Też chętnie popiję herbatki i poczytam dobre książki :) Za to między innymi kocham jesień <3

    http://bookocholic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo właśnie, trafnie to ujęłaś. :D Jesień z jednej strony może przygnębiać, ale dla książkoholików to świetny czas, bo wtedy można więcej czytać, popijać herbatkę i siedzieć pod kocykiem. ;)

      Usuń
  11. Kurcze, a ja o dziwo nie mam żadnych książkowych planów. Mam nadzieję, że na Targach coś wpadnie mi w oko :) A niestety nie wierzę w to, że jesień będzie piękna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień pewnie nie będzie piękna, ale zawsze warto mieć nadzieję. ;) A na Targach z pewnością coś wpadnie Ci w oko, toż to raj dla nas będzie. :D

      Usuń
  12. Moje plany czytelnicze? To co mi przyślą będę czytać.. :D

    Jak na razie czeka na mnie kilka horrorów, japońska księga duchów i demonów ( nie mogę się doczekać! :D ) i kilka innych fajnych pozycji.

    Zakon Mimów - świetny, moim zdaniem dużo lepszy niż poprzedni tom. Polecam ! :D Dotyk Julii - też bardzo dobry.
    Reszty książek nie czytałam, ale jest tu kilka, które po prostu muszę przeczytać! :D

    Pozdrawiam serdecznie
    Iza z bloga ksiazkomaniacyrecenzje.blogspot.com ( Książkomaniacy ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko... jeśli "Zakon Mimów" jest jeszcze lepszy niż "Czas Żniw", to ja się zastanawiam... JAK TO PRZEŻYJĘ! :D
      "Dotyku Julii" bardzo nie mogę się doczekać, bo myślę, że będzie w moim stylu. Pozdrawiam serdecznie! I życzę Ci horrorowo zaczytanej jesieni. ;)

      Usuń