01.08.2015

Podsumowanie lipca 2015 + WYNIKI KONKURSU!

Lipiec był fenomenalnym miesiącem dla mnie i bloga! Uwielbiam lipiec! Nie tylko dlatego, że 23 urodziny obchodził Daniel Radcliffe, ani nie tylko dlatego, że 31 urodziny miała J.K. Rowling i Harry Potter! Obawiałam się początkowo, że mogę zawalić sprawę, że przeczytam mało, że będzie tak słabo, jak w zeszłym miesiącu... 13 lipca rozpoczęłam nową pracę, mieszkając na wsi też nie brakuje latem zajęć... A tymczasem... BYŁO WSPANIALE! 

  • 06.07.2015 roku opublikowałam pierwszą recenzję w tym lipcu - "Maybe Someday" Colleen Hoover!
  • 10.07.2015 roku na blogu pojawiły się wyniki konkursu z "Endgame: Wezwanie", a nagroda powędrowała do Gab_rieli! 
  • 13.07.2015 roku na Porozmawiajmy o książkach zrobiło się mrocznie, bo na tapecie znalazła się powieść Michaela Russela pt. "Miasto Cieni".
  • 16.07.2015 roku nastąpiła pewna zmiana - pierwsza zbiorcza recenzja. Mogliście tego dnia przeczytać moją opinię na temat trylogii "Lato" Jenny Han
  • 24.07.2015 roku wreszcie zrecenzowałam książkę, którą powinnam przeczytać już dawno temu! Mam tu na myśli "Czas Żniw" Samanthy Shannon! W tym samym poście został ogłoszony konkurs, w którym mieliście szansę wygrać jeden egzemplarz tej powieści ufundowany przez wydawnictwo Sine Qua Non. 

  • Do tej pory współpracowałam z wydawnictwem Sine Qua Non. To co się wydarzyło w tym miesiącu przeszło moje najśmielsze oczekiwania! Zawiązałam współpracę z trzema wydawnictwami, dwoma autorami i jedną organizacją! Oficjalnie mogę Wam się pochwalić, że od tej pory jestem recenzentką tych oto wydawnictw:





Pani Sylwia Trojanowska oraz pan Aleksander Rogoziński także mi zaufali.



A od tej pory często na blogu będą gościć nasi rodzimi autorzy, bo współpraca z tą zacną organizacją zobowiązuje! 


DZIĘKUJĘ, ŻE MI ZAUFALIŚCIE!
  • W ostatnim miesiącu blog miał 45 obserwatorów, a już dzisiaj blog obserwują 72 osoby! Konto na Facebooku lubi 1057 osób, a na Instagramie mam już 132 obserwujących! Wyświetleń jest już prawie 8500, a ostatnio było 5500! Porównajcie sobie sami poprzednie podsumowanie z tym dzisiejszym! Niesamowite postępy! Dziękuję, że nie pozwalacie mi w siebie zwątpić! 
  • Lipiec dostarczył mi też sporo nowych książek, ale z racji tego, że kolejne ciągle będą do mnie docierać, to odczekam i zrobię wtedy dla Was jeden duży BOOK HAUL, byście zobaczyli jaka moc pyszności do mnie trafiła. <3 


Patrzę i sama w to nie wierzę, ale rzeczywiście... W tym miesiącu pobiłam swój własny rekord i mimo nowej pracy oraz natłoku obowiązków przeczytałam aż 10 książek! Pierwszą ukończoną lekturą było "Miasto Cieni" Michaela Russella, książkę, którą otrzymałam od wydawnictwa Sine Qua Non. Recenzję macie do góry. Kawał dobrej lektury! Następnie zabrałam się za książkę "Billy. Kot, który ocalił moje dziecko". Niezwykła, wspaniała historia o sile jaką mają w sobie zwierzęta. Pozycja obowiązkowa dla każdego, a w mojej ocenie mocne 8/10! Po skończeniu drugiej pozycji nadszedł szaleńczy czytelniczy weekend podczas którego pochłonęłam trylogię "Lato" Jenny Han! Do góry link do recenzji i długa lista moich zachwytów nad tą cudowną historią! "Pułapka uczuć" Colleen Hoover była szóstą książką na ten miesiąc, pochłonięta w kilka godzin, oceniona również 8/10, bardzo mądra i chwytająca za serce lektura. A wreszcie "Czas Żniw"! Tak, po okropnie długim czasie zwlekania zabrałam się za tą powieść i... AAAAA! KOCHAM, KOCHAM, KOCHAM! GODNA NASTĘPCZYNI J.K. ROWLING! Po cudownym fantasy wzięłam się za "Do wszystkich chłopców, których kochałam" autorstwa Jenny Han i była to powieść taka 7/10, gorsza niż trylogia "Lato", ale ciekawa na tyle, bym się przy niej dobrze bawiła i nie żałowała poświęconego czasu. Dwie ostatnie książki, tzn. "Miedzy życiem a życiem" oraz "Freak City" to egzemplarze recenzenckie od wydawnictwa Dreams, a ich recenzje dodam najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu. :) Tym oto sposobem pochłonęłam łącznie 3414 stron w lipcu, co jest moim najlepszym wynikiem w tym roku! Ten miesiąc jest dla mnie magiczny. Za każdym razem. <3 

Planów na sierpień nie publikuję, bo jak widać im mniej planuję, tym lepiej mi wszystko wychodzi, więc niech to pozostanie moją tajemnicą. ;) Zamiast tego czas na ogłoszenie wyników konkursu z "Czasem Żniw" Samanthy Shannon! Jakość odpowiedzi była przerażająco wręcz wysoka! Miałam ogromny dylemat z wyborem tej najlepszej... Trzy odpowiedzi po prostu skradły moje serce! Wreszcie, po kilkukrotnym przeczytaniu trzech ulubionych odpowiedzi dokonałam wyboru. 


Czytałam Twoją odpowiedź przynajmniej osiem razy i za każdym razem czułam, że jest mi okropnie głupio. Mam prawie dwadzieścia dwa lata, a jeszcze ani razu nie miałam w dłoni żadnej książki Sapkowskiego. To nasz rodzimy geniusz, a ja go nie poznałam! Rozłożyłaś mnie na łopatki swoimi powodami głębokimi i płytkimi, przekonałaś mnie, że warto by było stać się Reinmarem z Bielawy na chociaż jeden dzień! 
Bardzo Cię proszę byś w ciągu trzech dni wysłała mi na maila porozmawiajmy.o.ksiazkach@gmail.com swoje dane do wysyłki.
Kochani! Dziękuję Wam za udział, żałuję, że nie mam więcej egzemplarzy do rozdania, cieszę się, że dołączyliście do zabawy i mam nadzieję, że ze mną pozostaniecie, bo niebawem na blogu kolejny konkurs, to Wam mogę obiecać! ;)

Dziękuję raz jeszcze i przesyłam całusy! Do następnego wpisu! Lipiec był magiczny. <3 

24 komentarze:

  1. No i pięknie. :D
    Heh, ja też jeszcze nie miałam przyjemności poznać Sapkowskiego, ale mam nadzieję, że w końcu nadrobię zaległości. :) Dlatego swoje współprace ograniczyłam do jednego wydawnictwa, aby mieć czas na przeczytanie tego, co od dawna za mną chodzi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba dzięki Twojemu "UDA SIĘ" tak mi poszło. :D Czarodziejka jesteś. :D
      Za Sapkowskiego się wezmę, nie ma opcji, że nie. To jest nasz rodzimy mistrz, zasługuje na wszelkie zachwyty! <3 Póki co jestem na czytelniczej fali, więc jest dobrze. :D

      Usuń
  2. Gratuluje Ci tylu osiągnięć!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Cieszę się z tego wyniku bardzo. :)

      Usuń
  3. Gratuluję wygranej i Tobie, za tak udany lipiec :) Najlepszą książkę, jaką czytałam było Hopeless właśnie Colleen Hoover :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Hopeless" jest świetne, bardzo poruszające, a historia przerażająco bolesna, chociaż świetnie skonstruowana. :) Dziękuję!

      Usuń
  4. Gratuluję wygranej, gratuluję wyniku. Życzę sierpnia, który dostarczy ci wiele czytelniczych wrażeń.

    I zapraszam do siebie - dianabookgeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie czas na wiele czytelniczych wrażeń. :) I dziękuję. ;)

      Usuń
  5. Gratuluję :) Lipiec również dla mnie był świetnym miesiącem :) Gratuluję też tylu obserwatorów! Mnie dzisiaj wybiło 70 czytelników *.* I mam nadzieję, że wkrótce będzie mi przybywało coraz więcej <3
    Pozdrawiam serdecznie :)
    In Bookland <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lipiec to najlepszy miesiąc w roku, nie mogło być inaczej. :D

      Usuń
  6. Proszę, jak się rozwijasz. Wielkie, wielkie gratulacje! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  7. O jej!!! Jestem zaskoczona. Bardzo dziękuję. Cieszę się, że zasłużyłam.Jestem dumna z tego, co napisałam. Gorąco zachęcam do przeczytania Sapkowskiego. Jest naszym skarbem Narodowym! Też zwlekałam, dopiero najlepszy przyjaciel mnie szturchnął - i sięgnęłam po to. Teraz z trudem odrywam się od niego. Dziękuję, że mogłam brać udział w konkursie, że zostałam sprawiedliwie oceniona. Również życzę wszystkim tu obecnym dużo dobrego :)

    Wiadomość została wysłana. Mój email to: martek24@op.pl
    Jeszcze raz dziękuję :) cieszę się naprawdę, jak dziecko. Ale to właśnie tak powinno być - radować się z własnych osiągnięć. Tych złych i dobrych, kształtować własne życie.

    Ps. aż musiałam usunąć poprzedni komentarz, bo pod wpływem silnych emocji zrobiłam wszędzie powtórzenia :D chyba z 4 razy jedno słowo. Hahahah!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sapkowski jest mistrzem, nawet ja, która jeszcze nie poznałam jego twórczości wiem o tym. Cieszę się, że wzięłaś udział w konkursie i otworzyłaś mi w pewien sposób oczy na to, że już czas poznać Sapkowskiego! :) Raz jeszcze gratuluję! :D

      Usuń
  8. Zazdroszczę przede wszystkim przeczytania "Pułapki uczuć"! Gratuluję kochana takich wspaniałych współprac! Łał, brawo! ;)
    Szkoda, że nie udało mi się wygrać.. Może następnym razem ;) Martusi gratuluję!

    Nowa recenzja u mnie ;)
    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. :) "Pułapkę uczuć" POLECAM! <3

      Usuń
  9. OOOO, jaki piękny miesiąc! :D Życzę kolejnych takich!

    http://leonzabookowiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się w miarę utrzymać tempo czytania. ;) Tego również sobie życzę. I dziękuję! :D

      Usuń
  10. Gratulację za udany lipiec i dla zwyciężczyni konkursu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje zwyciężczyni konkursu i Tobie, tak wspaniałych wyników w lipcu! I przeczytania tylu książek, i nawiązania współpracy! No, no. Nazbierało się tego trochę. :)

    Pozdrawiam,
    Skrzynka Pełna Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było jakieś szaleństwo! Lipiec był niesamowicie owocny, cieszę się z tego strasznie. :) I dziękuję!

      Usuń
  12. W zawrotnym tempie się rozwijasz! Gratulacje! ;)

    OdpowiedzUsuń