20.08.2015

Combo Book TAG!

Ależ ten TAG jest fajny! Lecimy! 


1. Gdybyś mogła sprawić, że dwóch autorów połączyłoby swoje pisarskie umiejętności w pisaniu wspólnej książki, to kto by to był? 

Próbuję to sobie wyobrazić i normalnie brakuje mi tchu z zachwytu! 

To by była totalna miazga! Wyobrażacie sobie?! Dwie kobiety, które swoimi debiutanckimi powieściami rozsadziły rynek wydawniczy, które zmieniły życie milionów na całym świecie! Gdyby te dwa umysły połączyły się w jednym dziele, to przypuszczam, że zawał serca murowany! 

2. Jaki jest twój ulubiony duet pisarski?


Z pełną świadomością: James Frey i Nils Johnson-Shelton. Ich "Endgame" jest genialne! 

3. Gdybyś mógł połączyć dwie książki w jedną, to jakie by to były i jaki byłby ich wspólny tytuł? 


Moja inwencja twórcza nie zna granic - "Harry Potter i Czas Żniw". :D 

4. Jakie dwie postacie z różnych książek shipujesz - czyli chciałbyś, żeby one były razem? 


Mój szczęśliwy związek z Minho się nie kwalifikuje, jak przypuszczam? Ehh... szkoda. Wobec tego, jeśli jakieś kobiecie miałabym oddać mojego męża, to tylko Bladej Śniącej! Tak, moi drodzy, jedynie Paige Mahoney z "Czasu Żniw" mogłaby zająć moje miejsce. :D 

5. Jakie dwa światy z różnych książek połączyłabyś, żeby stworzyć jeden epicki świat? 

Nie wpiszę tu Hogwartu i Sajonu... Nie wpiszę tu Hogwartu i Sajonu... Nie wpiszę tu Hogwartu i Sajonu... Nie będę monotematyczna! Nie mogę być monotemtyczna! 

Dobra, oczywiście nie będę monotematyczna. Przynajmniej nie całkowicie. Chętnie zobaczyłabym połączenie świata z Harry'ego Pottera i świata Nocnych Łowców. O tak!

6. Jaką trylogię lub serię chciałabyś zobaczyć połączone w jedną książkę?


Tak bardzo! TAK BARDZO! <3 


Okeeeej! To by było na tyle! Mam nadzieję, że Wam się podobało! Wobec tego rozdaję nominacje! 
Pierwsza nominacja leci do Limonette z limobooks.blogspot.com! Drugą nominowaną jest Aleksandra z bloga niczymszeherezada.blogspot.com! Trzecią nominowaną jest Klaudia z bloga ksiazki-recenzje-czytelnicy.blogspot.com! Czwarta nominacja frunie do Julii z bloga czytam-ogladam-recenzuje! Nominuję też każdego, kto chciałby zrobić ten TAG! ;) Mam nadzieję, że Wam się podobał, bo mi bardzo! Pozdrawiam! <3 Całusy! 

28 komentarzy:

  1. Świetny tag <3 Teraz odświeżam sb Harrego i jeszcze bardziej go kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też koniecznie muszę to zrobić, bo od dawna mam to w zamiarach! :D

      Usuń
  2. Jaki pomysłowy tag. Takiego jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest jeszcze zbyt popularny na Polskiej blogosferze, ale myślę, że warto go tu rozpowszechnić. ;)

      Usuń
  3. Pomysłowy TAG i już czuję, że będę miała ciężko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się nie mogę doczekać Twoich odpowiedzi. :D

      Usuń
  4. Podoba mi się ! Kiedyś zabiorę się za "Czas Żniw" na razie jednak jest tyyyle innych tytułów ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zabierz się za "Czas Żniw"! Wierz mi, powinnaś to zrobić wcześniej niż później. :D

      Usuń
  5. Ale świetny tag! W ogóle nienudny, a Ty do tego dodałaś smaczku tą grafiką :) Wielki plus!

    Nowa recenzja, zapraszam ;)
    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny tag i odpowiedzi. Również uwielbiam Harry'ego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harry'ego ciężko nie uwielbiać. Prawdziwy majstersztyk. <3 ;)

      Usuń
  7. Ja też bym tak połączyła ze sobą te dwie książki :D
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie mam w sumie pojęcia, co bym połączyła. Istna pustka... bo właśnie lubię niepowtarzalność autorów, a gdybym ich połączyła... to pewnie byłby przesyt i takie 'nie to za dużo już' ;/ aczkolwiek wielu książkom brak 'tego czegoś'. Np. Harry Potter martwić się o to nie musi, bo ta książka spełnia już wszystko i nie trzeba ją z niczym łączyć, ale są takie... po których czuje się niedosyt. I to właśnie te książki powinno się łączyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Totalnie masz rację! Ale pobawić się wyobraźnią w takim TAGu nie zaszkodzi. :D

      Usuń
  9. Shannon i Rowling autorkami jednej książki? Tak, proszę, to byłoby idealne dzieło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej idealne z idealnych. <3

      I o jej... Masz gif z moim ukochanym, do tego uśmiechającym się Caffrey'em. <3

      Usuń
  10. Nie lubię TAGów, ale ten mi się spodobał. ;) Łączenie w pary autorów, książek zapowiada się świetnie. :) Harry Potter i Czas Żniw to brzmi tak rolniczo... :P

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha. :D Nie wpadłam na to, że to brzmi tak rolniczo, ale rzeczywiście. xD

      Usuń
  11. Ooo, świetny TAG :D "Czas żniw" mam dopiero w planie, podobnie jak "Więźnia labiryntu" ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z tobą w stu procentach, zwłaszcza jeśli chodzi o połączenie sił Rowling i Shannon! Obie mają tak niesamowitą wyobraźnię, że gdyby razem stworzyły nową książkę... To musiałby być 8 cud świata, nie byłoby innego wyjścia!

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jestem przekonana, że gdyby one napisały coś razem, to byłoby to tak niemożliwie wręcz dobre, że świat padłby przed nimi na kolana. 8 cud świata, zdecydowanie. ;)

      Usuń
  13. Bardzo dziękuję za nominację :)
    Faktycznie, świetny jest ten TAG, w życiu bym na taki nie wpadła o:
    A jeszcze lepiej wypada w połączeniu z Twoimi odpowiedziami :D

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam koniecznie na Twoje odpowiedzi do tego TAGu. :D

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają. :D Dziękuję. ;)

      Usuń