8/26/2015

BOOK HAUL #3!

Dzisiaj mam dla Was post z serii tych, które lubicie najbardziej, czyli BOOK HAUL! To trzeci pokaz moich zdobyczy od początku bloga, ale zdecydowanie największy i najbardziej okazały. Początkowo gdy fotografowałam książki, to było ich 20, lecz oczywiście napisanie posta nie nadeszło od razu, dzięki temu ostatecznie zaprezentuję Wam dzisiaj 23 książki i już nie mogę się doczekać, bo tyle tam cudowności do pokazania! <3 


Tajemniczo wyglądające 20 buków, które mogliście zobaczyć na Instagramie jakiś czas temu. Co my tutaj mamy... 

STOS PIERWSZY:

Od samej góry widać Ukochanego z piekła rodem. Książkę tą otrzymałam od autora z dedykacją i recenzja już pojawiła się na blogu. Następnie Deadline i Blackout autorstwa Miry Grand to piękne książki od wydawnictwa Sine Qua Non. Za Ogień i wodę oraz Gregora i Niedokończoną Przepowiednię już teraz dziękuję wydawnictwu IUVI - recenzje z pewnością pojawią się we wrześniu. Freak City to krótka i lekka smakowitość od wydawnictwa Dreams. Dzieci Gniewu Paula Grossmana aktualnie czytam i za książkę dziękuję ponownie wydawnictwu Sine Qua Non! Między życiem a życiem oraz Wszechświaty to kolejne egzemplarze od Dreamsa. Na koniec pierwszego stosu przedstawiam Wam najnowszą ślicznotkę z mojej biblioteczki czyli trylogię Delirium - prezent ode mnie, dla mnie. :D 

STOS DRUGI:

Cudowną Szkołę latania dostałam od przemiłej autorki Sylwii Trojanowskiej i doskonale wiecie, że powieść mnie zachwyciła. Ekspozycja Remigiusza Mroza to znów prezent ode mnie, dla mnie. Boję się tej książki normalnie, bo wszyscy dookoła chcą autora zabijać za zakończenie... a jeśli i ja poczuję pragnienie by go ukatrupić po tej lekturze, to kto napisze kolejne genialne książki? :( Dalej, dalej, dalej... Do wszystkich chłopców, których kochałam i trylogia Lato Jenny Han to znów mój własny zakup. Genialny i empikowo-promocyjny. ;) Collide Gail McHugh... no tak, idę sobie po pracy do Biedronki, pomykam radośnie wózkiem i nagle stanęłam jak wryta, gdy zobaczyłam tą książkę. Złapałam bez zastanowienia, przeczytałam i... och jej, nadal leczę kaca, to było TAK DOBRE! Czerwona Królowa to znów prezent dla mnie samej, znów na empikowej promocji upolowany i to pozycja którą koniecznie muszę przeczytać przed Targami w Krakowie, BO autorka tam będzie, a ja marzę o podpisie. ;D Pułapka uczuć to kolejny, nie wiem już który łup z empikowej promocji, przeczytane i zachwycające. A na koniec drugiego stosu trylogia Dotyk Julii, czyli druga zachwycająca piękność w mojej biblioteczce! 

W normalnym wypadku to by był koniec, ale tak się składa, że po zrobieniu powyższych zdjęć dotarły do mnie jeszcze trzy książki, więc oto TRZECI MINI-STOSIK:

Za Nie ma nieba i przepiękną dedykację już teraz mogę podziękować autorce Jolancie Kosowskiej, chociaż za pewne zrobię to raz jeszcze przy okazji recenzji. Zebra w barze, czyli Polak potrafi to książka otrzymana we współpracy z cudowną organizacją, którą już zdążyłam pokochać - Polacy nie gęsi i swoich autorów mają! Wszechświaty: Pamięć to kolejna książka z piękną okładką od Dreamsa. 

Reasumując:
13 książek to egzemplarze recenzenckie otrzymane od moich Współpracowników: trzy od autorów, jedna od organizacji oraz osiem od wydawnictw. 
10 książek to pozycje zakupione przeze mnie, z czego dwie to trylogie, a w środku tak naprawdę znajdują się po cztery powieści. Trylogia Delirium: Delirium, Pandemonium, Requem oraz Delirium: opowiadania. Trylogia Dotyk Julii: Dotyk Julii, Sekret Julii, Dar Julii oraz Julia: trzy tajemnice

Ostatnia informacja jest taka: będę przez całe 4 dni na 19. Międzynarodowych Targach Książki w Krakowie oficjalnie jako bloger. Bardzo się cieszę z tego powodu i już nie mogę się doczekać. :) 

Zapraszam na Instagrama, Facebooka i Lubimy Czytać. :) 

Dajcie znać jak Wam się podobają moje zdobycze, napiszcie mi też jakie książki do Was trafiły ostatnimi czasy. :) DZIĘKUJĘ, ŻE JESTEŚCIE! Pozdrawiam serdecznie i ślę całusy! :)

38 komentarzy:

  1. Zazdroszczę tak bardzo... zwłaszcza, ze ostatnio nie mam pieniędzy na nowe książki... Miłej lektury życzę i czekam na recenzje! Ciekawa jestem bardzo ''Nie ma nieba".

    Insane z http://przy-goracej-herbacie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. ;) "Nie ma nieba" też jestem ciekawa, a recenzji z pewnością będzie teraz sporo. ;) Pozdrawiam. :)

      Usuń
  2. Stos pierwszy o wiele bardziej mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podział był losowy, ale cieszę się, że któryś Ci się spodobał. ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oooo, Kochana, sama zadaję sobie to pytanie każdego dnia po kilka razy. :D

      Usuń
  4. Piękny stosik ^^
    Pozdrawiam :*
    http://my-life-in-bookland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne stosiszcza! Z wszystkich tych książek czytałam tylko "Dzieci gniewu" i jest to naprawdę solidny kryminał. Jestem ciekawa tego Mroza!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mróz to geniusz, więc "Ekspozycję" mogę Ci polecić w ciemno, a "Kasację" z własnego zachwytu też polecam. ;)
      "Dzieci Gniewu" kończę i rzeczywiście... jest ostro. :)

      Usuń
  6. Też chcę przeczytać ,,Czerwoną Królowa" przed targami i tez chcę podpis. :D Wiesz może dlaczego juz nie można mieć wejściówki na targi jako blogger za darmo? Bo weszlam na ich strone, żeby wypełnić ten formularz, a tam taki tekst, że wypelnianie formularzy zamknięte, czy cos takiego. Wypelnialas ten formularz? Jeśli tak to kiedy? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie skończyły się już miejsca, bo była ograniczona ilość niestety. Formularz wypełniałam w poniedziałek, 24 sierpnia.

      Usuń
  7. Niesamowity stosik :) Zazdroszczę paru pozycji, które sama chciałabym mieć i przeczytać, m. in. "Czerwona królowa", powieści Miry Grant czy "Między życiem a życiem" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Między życiem a życiem" polecam, bo to piękna historia! O reszcie póki co wypowiedzieć się nie mogę, bo nie czytałam. ;)

      Usuń
  8. O mamo tyle cudeniek!
    Od jakiegoś czasu mam chrapkę na "Blackout"
    nataliarecenzujee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie czytałam, ale podobno świetna trylogia. :D

      Usuń
  9. Piękny stosik. Ja poluję na niektóre z tych książek od dłuższego czasu. Zwłaszcza na Delirium i trylogię Dotyk Julii.
    Pozdrawiam.
    http://recenzjelaury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trylogie prezentują się pięknie, więc polecam. :D

      Usuń
  10. Cudowne zdobycze! Wielu zazdroszczę, ale kilka z nich mam też u siebie. Polecam Deadline i Blackout, szczególnie Deadline ♥ Moja ulubiona część trylogii :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie mogę się doczekać czytania tej trylogii. :D "Deadline" i "Blackout" wizualnie są przepiękne, oby treść też mnie wciągnęła. ;)

      Usuń
  11. O ty farciaro! Ale super książki :)
    Ślicznie wyglądają na półce, co? Zwłaszcza te dwie trylogie :)
    Wiesz, czy trwa (i gdzie!) rejestracja blogerów na krakowskie targi?

    Zapraszam na nową recenzję ;)
    http://przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trylogie to największe laski w mojej biblioteczce. :D

      Jeśli zaś chodzi o zapisy, to odbywały się na stronie granice.pl, lecz nie wiem czy jeszcze są miejsca. Sprawdź. ;)

      Usuń
  12. Świetny stos, widzę, że nie tylko ja poszłałam w te wakacje z książkowymi zakupami :) zazdroszczę książki Hoover, bo od dawna poluję na "Pułapkę uczuć" i jakoś tak ciągle się z nią mijam... :( "Czerwoną królową" polecam z całego serca, koniecznie musisz przeczytać do października :D i ta trylogia Delirium... oj, zdecydowanie Ci zazdroszczę :P

    Pozdrawiam,

    Natalia z http://faaantasyworld.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Pułapkę uczuć" polecam z całego serca! Wspaniała, chwytająca za serce historia. :) "Czerwoną królową" bardzo chcę przeczytać i nie wiem kiedy, ale choćbym miała zagiąć czasoprzestrzeń, to do października muszę się wyrobić. :D

      Usuń
  13. Świetne książki planuję kupić sporo z nich. Tak swoją drogą Suzanne Collins ma inne książki i o tym nie wiedziałam? :O Muszę się zainteresować.
    Pozdrawiam,
    isareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, historia Gregora została napisana podobno jeszcze przed "Igrzyskami Śmierci", lecz postanowiła wydać ją dopiero niedawno. ;) Jeszcze nie czytałam, więc nie wiem czy mogę polecić. ;)

      Usuń
  14. Piękny stos :) Zazdroszczę zbiorowego "Dotyku Julii". Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) "Dotyk Julii" prezentuje się pięknie, polecam. :)

      Usuń
  15. może zrobcie konkurs z wygraną książki? taki np. literacki. własna twórczość, świetnie by było, myślę że byloby także dużo chętnych, *0*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkursy do tej pory były dwa, w przyszłości z pewnością także będą. ;)

      Usuń
  16. o ja Cie nie kręcę... Aż mi mowę odebrało, a szczękę muszę podnosić z podłogi. Ile tego! Ile wspaniałości. <3 Kilka czytałam, kilka znam, kilka również już u mnie gości. A na te dwie cudowne trylogie wydane w jednym tomie czaję się bardzo i mam nadzieję, że je niedługo upoluję. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upoluj, bo to takie laski, że o matko i córko. <3
      No i dziękuję za ogrom cudownych słów. <3

      Usuń
  17. Wow ale stos!! Kilka czytałam ("Wszechświaty, trylogię "Przegląd końca świata", "Dotyk Julii", "Delirium", "Collide", "Pułapkę uczuć"). Polecam tą ostatnią. Wszystkie książki Colleen Hoover są wspaniałe. Z chęcią podebrałabym Ci "Czerwoną królową". Zazdroszczę stosu i życzę przyjemnej lektury. Pozdrawiam.

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do książek Hoover, to się zgadzam! Kobieta umie pisać niesamowicie. ;) A z "Czerwoną Królową" to nie wiem jeszcze jak jest, bo nie przeczytałam na tą chwilę. :D Dziękuję. <3

      Usuń