10.07.2015

ROZWIĄZANIE KONKURSU Z "ENDGAME: WEZWANIE"!


W pierwszym konkursie na Porozmawiajmy o książkach Zwyciężczynią została...

Gab_riela !!!

Dziękuję Wydawnictwu Sine Qua Non za ufundowanie nagrody, a także Wam: za zgłoszenia, za wspólną zabawę i za GOTOWOŚĆ NA ENDGAME! :D 

Na Facebooku możecie obejrzeć filmik z losowania!

Kochana Gabrysiu, gratuluję Ci serdecznie wygranej i proszę byś wysłała mi swoje dane do wysyłki w ciągu 3 dni na porozmawiajmy.o.ksiazkach@gmail.com. :)

Do następnego konkursu, Kochani! :D 

6 komentarzy:

  1. Gabi gratuluję! ;)
    Z racji, że czytam Twojego bloga, nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)
    http://never-let-me-go-by-isa.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award.html
    Było by mi bardzo miło, gdybyś odwiedziła mojego bloga i odpowiedziała na pytania :)
    Pozdrawiam, Izabella.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej :P Super, strasznie się cieszę, bo tą książkę naprawdę chciałam :) Maila już wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;)
    I zapraszam do mnie: countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń