01.07.2015

Podsumowanie czerwca 2015!


Czerwiec był i się zmył. Czas na podsumowania! 

  • 15.06.2015 roku, po dwóch tygodniach przerwy, pojawił się na blogu pierwszy post czerwcowy, czyli drugi BOOK HAUL połączony z pierwszym UNBOXINGIEM
  • 23.06.2015 roku opublikowałam Celebrity Book TAG do którego nominowała mnie Julia z bloga filigranoowa.blogspot.com. Raz jeszcze dziękuję! :)
  • 28.06.2015 roku na blogu pojawiła się recenzja "Endgame: Wezwanie" oraz ogłoszony został pierwszy na blogu KONKURS w którym do wygrania jest jeden egzemplarz tejże książki ufundowany przez wydawnictwo Sine Qua Non!

  • 30.06.2015 roku opublikowałam TAG, który sama wymyśliłam i do którego nominowałam kilka osób, więc warto zajrzeć do posta Favorite Songs Book TAG!
  • Porównując wyniki z poprzedniego miesiąca z tymi czerwcowymi... jestem niesamowicie mile zaskoczona! Na tą chwilę blog ma 45 obserwatorów (DZIĘKUJĘ!), prawie 5500 wyświetleń, konto na Facebooku lubi 1047 osób, a konto na Instagramie obserwuje 87 osób! Warto zajrzeć do poprzedniego podsumowania miesiąca, by zauważyć naprawdę cieszący oczy progres. :)
W tym miesiącu, jak łatwo zauważyć, pojawiła się tylko jedna recenzja, a przez pierwsze dwa tygodnie czerwca panowała cisza. Wszystko to spowodowane było sesją na koniec roku, także dlatego wypadło tak skromnie. Według tego co sobie zaplanowałam na lipiec, blog powinien obfitować w wiele nowych wpisów, ale jak to będzie, zobaczymy. ;)



Pod względem przeczytanych książek ten miesiąc również przedstawia się dość biednie, bowiem udało mi się w całości skończyć jedynie... cztery książki. :( 1813 stron... z jednej strony wynik nie jest tragiczny, a z drugiej jestem okropnie niepocieszona, bo znów moje plany z zeszłego miesiąca niemal całkowicie spaliły na panewce! 


"Hopeless" i "Cztery sekundy do stracenia" zakupiłam na aros.pl, ale nic na ich temat obiecałam sobie nie wspominać aż do recenzji, które mam zamiar opublikować w lipcu. "Maybe Someday" wygrałam w konkursie na Facebooku i też nie puszczę pary z ust aż do recenzji! Zaś "Endgame: Wezwanie"... tą cudowną, niesamowitą, oryginalną powieść dostałam od wydawnictwa Sine Qua Non i już nie mogę się doczekać drugiego tomu, czyli "Endgame: Klucz Niebios", który ukarze się w Polsce już na jesień! 



Tak, wiem... trzeci raz w moich planach czytelniczych pojawia się "Czas Żniw" i "Zakon Mimów"... Ja nie wiem dlaczego tak ustawicznie nie mogę zabrać się za tą serię! Mam zamiar przełamać złą passę i spędzić Noc Książkoholików z Samanthą Shannon i jej "Czasem Żniw"! A jeśli chodzi o "Miasto Cieni"... Ci z Was, którzy obserwują mnie na Instagramie wiedzą, że właśnie jestem w trakcie lektury tej powieści i póki co kłaniam się przed autorem w zachwytach! Mam nadzieję, że tak będzie do końca. :)

Zachęcam wszystkich do zabawy w mój autorski TAG. :D Chciałabym zobaczyć jak Wam wyjdzie, więc śmiało podsyłajcie  linki, jeśli go zrobicie! :D 



Dzisiaj 4 dzień konkursu, a czara losująca (moja ulubiona filiżaneczka) napełnia się Waszymi zgłoszeniami! Nie zapominajcie:

JESTEM GOTOWA/GOTOWY NA ENDGAME!

Lista postów do napisania ma póki co 9 pozycji. Słodko! Nie wiem kiedy ja to wszystko opublikuję...

Jeśli chcielibyście się ze mną skontaktować, to pamiętajcie: porozmawiajmy.o.ksiazkach@gmail.com! 


10 komentarzy:

  1. Dobrze, że mi przypomniałaś o konkursie :) Z chęcią wezmę udział :)
    Gratuluję wyników! I oby lipiec był jeszcze lepszy :)
    http://pizama-w-koty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki nie za bardzo mnie zadowoliły, ale dziękuję. :) Też mam nadzieję, że lipiec będzie lepszy. :)

      Usuń
  2. Widzę, że to był dla Ciebie świetny miesiąc :) Powodzenia w czytaniu książek, które sobie zaplanowałaś.
    Pozdrawiam,
    http://isareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pod względem jakości lektur, gorszy pod względem ilości. Dziękuję! :)

      Usuń
  3. Gratuluję wyników i oby lipiec był dla Ciebie jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję. Dziękuję. :)

      Usuń
  4. "Czas Żniw" i "Zakon Mimów" są po prostu tak dziwnie ułożone do zdjęcia, czy w rzeczywistości się tak różnią wielkością od siebie?

    UDA SIĘ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że we mnie wierzysz, kochana kobieto! <3 Mam nadzieję, że się uda. :D A co do książek, to już wiesz. xD Zrobiłam Was w konia. ;p

      Usuń
  5. Sporo osiągnęłaś po tej przerwie. ;) Gratulacje! ;) Stosik też imponujący, zdecydowanie najbardziej ciekawi mnie Maybe Someday, jak również Zakon mimów, bo poprzedniczka była świetna. ;)
    Powodzenia w wypełnianiu planów!

    Pozdrawiam.

    PS. Dołączam się do pytanie, czy Zakon tak się różni wielkością? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie. "Zakon" nie różni się wielkością, po prostu zachciało mi się ułożyć książki w schodki i dlatego tak wyszło. ;) Dziękuję za miłe słowa i zazdroszczę, że jesteś już po "Czasie Żniw". ;)

      Usuń